Gasthof Landgasthof Nesselbach

Gasthof
Gasthof Landgasthof Nesselbach
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

5 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

Een geweldig pension

H.van Luijtelaar
29-7-2015

We zijn met z'n viertjes een weekendje in het pension geweest en het was geweldig. Het ontvangst was warm de kamers zijn groot schoon en gezellig ingericht. De badkamer met wc ziet er fris en schoon uit. Eigenlijk is er nergens iets op aan te merken. Het ontbijt is erg uitgebreid, er goed verzorgd. Ook het avond eten dat Karin zelf maakt is van hoge kwaliteit. De ligging is prachtig aan de over kant 's avonds hertjes die langzaam de heuvel afkomen en dan bijna voor de deur staan. Kortom een echte aanrader.

Gereisd Anders in juli 2015

Fantastisch Pension

Jolanda
20-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Harold en Carin hebben een super gezellig en huiselijk pension, geweldig uitzicht en rustig. 2 avonden daar super lekker gegeten. Een ruime keuze met het ontbijt buffet. Vrijdagavond had Harold voor de gasten een sneeuw wandeling georganiseerd, en bij terugkomst had Carin de glühwein warm en klaar staan. Max ook nog bedankt voor alle informatie je ons tussen de wandeling vertelde.... Harold en Carin wij hebben super genoten het weekend van jullie gast vrijheid en alles erom heen. Wij komen zeker volgend jaar weer, en dan misschien en paar dagen langer.

Gereisd Anders in februari 2015

Geweldige dagen gehad.

Cora
18-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben een paar dagen in dit Pension geweest met mijn zus, wij zijn niet de jongste en hadden een kamer op de eerste verdieping met een prachtig uitzicht. Wij hebben alle avonden hier het 3-gangen dagmenu gebruikt, en alles smaakte goed. Lekker vers en heel veel smaak, met liefde bereid. De Fis-piste ligt op 1200 meter, Jammer dat we die tijd gehad hebben, als we iets jonger waren geweest hadden we de latten ondergebonden. Dit Pension die door Harold en Carin gerund wordt, is zeer gemoedelijk en gezellig, wij komen zeker nog eens terug. Bedankt voor de gezellige dagen, ook groeten aan Max.

Gereisd Anders in december 2014

geweldige plek

a. walet
6-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hartelijke ontvangst, duidelijke uitleg van wat er allemaal te beleven valt in de omgeving, b.v. wandelen. winkelen. Mooie omgeving, prachtig uitzicht , buiten zitten en van de rust genieten. Lekker eten en drinken, goed slapen en fijne douche.

Gereisd Anders in april 2014

Goed Pension

veulen
15-6-2013

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf, ook het ontbijt en diner is goed. Harold en Carin zijn zeer gastvrij en erg aardig.

Harold, Carin bedankt ook namens mijn ouders. Groetjes aan Max. Annie

Gereisd Anders in juni 2013

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.