Gasthof Landgasthof Nesselbach

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Zoover gold Award 2018

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

306 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• 8Sebastiaan26-07-2019

Een nieuw thuis in Sauerland

De perfecte plek om een mooie midweek met mijn dochter van 6 door te brengen. Zij voelde zich meteen thuis bij Karin (de eigenaresse). Toen ze ook nog mocht kiezen wat ze wilde eten, kon de week niet meer stuk. 👍🏼 Kleinschalig, persoonlijk en vriendelijk en in een rustige omgeving dus veel ruimte om buiten te spelen. Volgend jaar komen we zeker weer maar dan met het hele gezin.

• 9Nynke Peters06-01-2019

Tot gauw ☺😄

Genoten van de gastvrijheid en hartelijkheid van Harold, Carin & Max. Super ontbijt voor een klein prijsje en goede bedden. Er wordt rekening gehouden met (di)eetwensen en we hebben er tussen de middag en 's avonds dus ook prima gegeten.

Let op: Wifi is tegen kleine vergoeding (2 eu p.d. per kamer) te verkrijgen en met pin betalen is niet mogelijk.

• 2018
    9Carola06-01-2018

Mooi gelegen en heel gastvrij met ruime kamer

De sfeer is heel ontspannen en de eigenaren zijn heel gastvrij. En de eigenaresse Carin kan heerlijk koken. Prachtige omgeving en dichtbij Winterberg waar je zonder file heen kan rijden. Prachtig gebied om te wandelen. De kamer was ruim en heel schoon. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Carin, Harold en Max

• 2017
    8Familie Kramps30-12-2017

Heerlijk genoten, totaal ontspannen!

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in de blokhut van gasthof Nesselbachtal. Ontzettend vriendelijke en behulpzame gast heer, vrouw en zoon! We waren even bang dat we het misschien koud zouden hebben in de blokhut, maar deze is prima geïsoleerd en heeft een onwijs gezellige haard. Het is een beetje luxe kamperen. De douches zijn beneden in het gastenverblijf, warm en schoon. Wij zouden zo weer terug komen bij deze vriendelijk mensen en in deze super gezellige blokhut. Met de auto zijn we met 10 min in het skigebied en ontwijken vanaf deze kant alle drukte van winterberg zelf. Als je op zoek bent naar veel gezelligheid en minder waarde hecht aan luxe raden wij een paar nachtjes in de blokhut absoluut aan! Wij hebben intens genoten en kunnen vol energie 2018 in! Bedankt

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 10Fam. Wisse10-10-2017

Geweldig weekend gehad.

Voor de tweede keer in het pension verbleven. Dit keer samen met onze dochter van 3. Wij hadden wederom weer heerlijk genoten van het verblijf, de omgeving en de ongedwongen sfeer. De kamers waren goed, evenals het drie gangen diner en ontbijt dat ruim voldoende was. De familie Bakker is zeer betrokken en verstrekt de gasten graag aan informatie over het pension en de omgeving. Wat ons betreft zeker een aanrader, het lijkt ons ook leuk om eens in één van de blokhutten te komen overnachten. Veel succes met de verdere voortgang en tot ziens.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Sharon Gruijters08-08-2017

prachtige plek

Hele mooie locatie midden in de natuur. Doet heel huiselijk aan. Werden meteen bij aankomst heel vriendelijk ontvangen. Hadden een ruime kamer wat erg fijn was met onze baby. Carin kan heerlijk koken hebben 2 avonden genoten van een lekker 3 gangen diner. Mooie bijkomstigheid was dat de Babyfoon het makkelijk haalde vanaf de kamer naar de eetzaal waardoor we heerlijk rustig hebben kunnen eten dus ook voor mensen met kleine kinderen prima te doen als je niet de hele avond aan je kamer gebonden wilt zitten. De avonden waren erg gezellig vol op spelletjes om te gebruiken en Nederlandse zenders dus ook voetbal kunnen kijken. Savonds ook nog gezellig met Karin, Harold en zoon Max gekletst die heel veel weet over de natuur en hier heel gepassioneerd graag over verteld. Voor ons dus een hele mooie vakantie wij zouden hier graag nog eens terug komen.

• 9Miranda Rothkrans03-06-2017

Pipowagen fantastisch met kleine kinderen!

Heerlijk weekend gehad met onze kids van 8 en 10. De kids in een eigen pipowagen wat wil je nog meer! Prachtige omgeving, zeer gastvrij, goed eten en hun zoon Max die ons alles vertelde over de natuur daar en met de kids stenen zocht in het kabbelende beekje/slootje! Echt een aanrader!

• 9Wijnhoven13-03-2017

Super accomodatie

Erg gastvrij en vriendelijke familie, nemen genoeg tijd voor je en koken prima. Ook het ontbijt buffet was erg goed! En de bedden lagen heerlijk.

• Oude reviews

9Saskia Breedijk22-08-2016

Fantastische omgeving

Geweldig pension in een mooie omgeving. Met lieve mensen als eigenaren die je een warm welkom geven. We gaan zeker weer eens terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Hans21-08-2016

Super locatie met top service

Dit pension wordt beheerd door Harold en Karin en zoonlief Max is een echte natuurkenner en het is een genot om met hem eens een wandeling te maken door de natuur. Voor een kleine bijdrage kun je hem vragen om met je mee te gaan en hij vertelt je alles over de fauna en soorten kruiden die er in de omgeving te zien zijn. Zodra je het parkeerterrein oprijdt, ervaar je al de persoonlijke "touch" van deze familie en voel je je gelijk thuis. Het pension ligt op een prachtige rustige plek net buiten Winterberg en van daaruit kun je de omgeving prima verkennen. Het uitzicht is fenomenaal en de kamers en de voorzieningen zijn netjes en schoon. Karin heeft een grote passie voor eten en dat kun je proeven..... Ik ben zelf met mijn 2 kinderen geweest in de zomervakantie en het zwembad in Smallenburg is een echte aanrader als je kinderen van glijbanen houden. Ook de rodelbaan is erg leuk voor kinderen in de leeftijdsklasse tot 12 jaar. Momenteel worden er blokhutten gebouwd op de bergwand en wij gaan hier zeker volgend jaar een paar nachten verblijven. Kortom, dit pension is een echte aanrader en kan ik iedereen aanbevelen!

23 tips over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• Mees van Norden, 16-07-2012

Prima wandelomgeving. Winterberg binnen handbereik maar de drukte net buiten de deur

• MMA GUBBELS, 07-08-2013

Wandelen vanuit Het pension is geen enkel probleem, Er zijn honderden wegen die leiden overal heen. En weet je niet waar je moet beginnen, Vraag het aan Carin en Harold daarbinnen.

• Tom Claassens, 25-04-2013

Zijn een dagje naar Dortmund geweest voor te shoppen > aanrader!! Leuke stad en een gigantisch groot winkelcentrum.

1 vraag over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• henk van de ven, 21-09-2018

fietsvakantie

is het gebied geschikt om te fietsen?

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV