Gasthof Landgasthof Nesselbach

Gasthof
Gasthof Landgasthof Nesselbach
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

12 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

geweldige dagen

fred clements
1-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

familie bakker heeft het goed voor elkaar, Ben hier nu voor de tweede keer kamers waren vernieuwd en zien er netjes en mooi uit. familie bakker zijn enthousiast,vriendelijk en meedenkend als je bepaalde tijd wilt eten kan dat regelt ze geven tips voor in de buurt. nog bedankt voor de leuke dagen. fred,stan en niels

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fantastische Gastvrijheid.

Henk en Ria
1-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch weekend gehad .Wij hebben heerlijk gewandeld in de mooie omgeving en zoon en vriendin hebben geskied.(troffen het met sneeuw in het weekend van 18 januari) Fijne omgeving om een paar dagen door te brengen. Hele gastvrije eigenaren die niets te veel is. En dan het eten, niets is Carin te veel om aan je eetwensen tegemoet te komen. We hebben dan ook heel erg lekker gegeten. Dit pension is zeker aan te bevelen!!!!! Groetjes van Ria en Henk uit Ugchelen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Geweldig!

fam. Stobbe
28-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrijheid van deze familie valt echt op, niet vaak zo ervaren! Verder hebben we genoten van de 2 pipo- wagens (knus met een mooi uitzicht), van het lekkere ontbijt en diner in het gezellige restaurant en natuurlijk van de prachtige omgeving! Bedankt Harrold , Karin en Max, wij komen vast een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

HotelSpecials.nl

Heerlijk, we gaan er steeds weer naar terug !

Anita
15-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf, goede verzorging/service. We verbleven in een knusse ( nieuwe )blokhut met houtkachel en dubbele bedstee. Pension mett de blokhutten is een prachtige locatie, op maar 10 min afstand van skigebied Winterberg. Sanitair niet in blokhut maar ' beneden' in Pension, maar prima verzorgt en netjes. 'S ochtend verwent met een heerlijke uitgebreide broodmand en 's avond heerlijk 3 gangen diner. Kortom: een heerlijk vakantie verblijf

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Doen we nog een keer

Petra stravers
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een knus en gezellig gasthof. Waar de eigenaren alles doen om het je naar de zin te maken. Eigenaresse iedere avond een heerlijk 3 gangendiner maakt. En waar je geweldig kan wandelen met voor de ski liefhebbers Winterberg vlakbij Zeker aan te raden

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

gezellig en knus

volken koelewijn
12-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

een mooie locatie met lange wandel paden en knusse maar ruime kamers om in te slapen, een uitzicht op schattige paardjes. ook slaapt het matras heel lekker en is de gast vrouw en haar gezin heel gezellig en een deugt om mee te praten.

en wat minder is... uhm, nou het weer zat toevallig niet mee en we hadden toevallig veel weg werkzaam heden in de omtrek, maar niks mis het het landgasthof.

aldus een prima plek om langs te komen, ik zou zo weer gaan!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

supergoed

Desiree
7-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een super mooie locatie, het hotel voelt alsof je thuis komt. Wij hebben echt een super tijd gehad en komen hier zeker weer terug. Het eten is super lekker. Iedere keer weer een verrassing. Echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig verblijf op mooie locatie.

Nico
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn hier geweest met onze kinderen, zeer gezellig vooral met Max met zijn roddelbaan. Het eten was zeer smaakvol,en de sfeer was goed. Wij hebben 2 mooie dagen gehad, en komen zeker terug, Bedankt Harold, Carin en Max.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Heel erg fijn verblijf!

Henk
9-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een fijn pensioen met een lekker ontbijt en een door Karin zelf goedverzorgd en lekker diner. Veel wordt door haar zelf vers bereid! Erg gastvrije ontvangst door Harold en Karin. Ook zijn er nu 2 Pipowagens te reserveren. Deze zien er ook erg leuk uit. Echte aanrader! Prima uitvalsbasis voor diverse activiteiten. Graag komen we hier nog een keertje weer. Dan misschien in de winter.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk en heel gastvrij pension

Jos
6-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het echtpaar Bakker doet alles om je een fijne vakantie te geven. Het ontbijt was heerlijk. We hebben ook genoten van de avondwandeling met Max en Harold. Dank jullie wel voor alles!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.