23 tips over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• Mees van Norden, 16-07-2012

Prima wandelomgeving. Winterberg binnen handbereik maar de drukte net buiten de deur

• MMA GUBBELS, 07-08-2013

Wandelen vanuit Het pension is geen enkel probleem, Er zijn honderden wegen die leiden overal heen. En weet je niet waar je moet beginnen, Vraag het aan Carin en Harold daarbinnen.

• Tom Claassens, 25-04-2013

Zijn een dagje naar Dortmund geweest voor te shoppen > aanrader!! Leuke stad en een gigantisch groot winkelcentrum.

• Cleo & Sander , 17-03-2013

Vragen aan Carin of ze dat overheerlijke bokkepootjes ijs maakt ;-)

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

• A. van Erp, 21-01-2013

Om en nabij is het héérlijk skiën, wandelen....gewoon genieten en tot rust komen.

• Nanno S. van der Wiel, 22-05-2013

Tal van wandelroutes b.a. naar Altastenberg, Nordenau of Westfeld.

• Natasja, 20-09-2012

Voor de reizigers die deze accomodatie kiezen, laat je vooral adviseren door Harold en Carin... die weten het wel.

• Corrie en Kees, 18-09-2012

Voor rust en natuurliefhebbers is dit een heel fijne locatie.Een aanrader, de vele wandelpaden, prachtige uitzichten blijven steeds verrasen! Ook steden en dorpen zijn snel te bereiken met de auto. We zullen Nesselbachtal, Harold en Carin dan ook niet snel meer vergeten!! Carin en Harold, heel veel dank voor julie enorme zorgzaamheid en lieve gastvrjiheid! Mijn smaakpapillen hebben heimwee naar jullie heerlijke diners...,

• Douwe en Rinus Veenstra, 05-09-2012

Winerberg is op ong. 7 km afstand , te bereiken via een heel mooie weg met mooie vergezichten

• Heleen en John, 18-12-2012

Tip: zorg dat je sneeuwkettingen bij je hebt, want zonder deze hadden we onze bestemming niet kunnen bereiken.

• Joyce van Delden, 19-12-2012

Op loopafstand bevinden zich de Stollen een leisteen mijn, die bewezen geneeskrachtig is en zelfs door de Duitse Ziekenfonds vergoed wordt.

Als u twijfelt ga ik uit eten of blijf ik in Nesselbachtal, blijf dan want Carin is een uitstekende kok, die je elke keer weer verbaasd doet staan en voor de prijs hoeft u het niet te laten.

• dftegel1947, 19-07-2012

Ga naar de wintersportplaatsen Winterberg (Om de hoek slechts 2 x gas geven) Willingen en Meschede. Verder is alles leuk zoals Olsberg, Korbach en nog veel meer!! Er is zoveel te doen in Hoch Sauerland Kreis ( HSK) denk eens aan Fort Fun

• Jolandavan den Bos en Marco van der Roest, 17-07-2012

Winterberg is 15 min rijden Er zijn veel kleine dorpjes in de buurt! Je kunt zalig wandelen en Skieen! Als je na je bezigheden wilt genieten van rust is dit een top lokatie! Wielrenners/Mountenbikers komen helemaal tot hun trekken met al die bergen! In Winterberg kun je gezellig winkelen,lekker eten.Er zijn gezellige barretjes.Brabants pannenkoekenhuis/Bennies Cartoffelbar zijn aanraders.Schmallenberg is ook de moeite waard om te bekijken! Er is van alles te zien en te doen op alle gebied!

• Jan Kusters, 08-07-2012

Prachtige natuur, op korte rij-afstand ligt een nieuw ontwikkeld natuurpark. Veel wandelroutes.

• C.P. van den Bosch, 13-07-2012

Bezoek eens de brouwerij van Warstein, echt de moeite waard en de weg er naar toe is heel mooi!

• Coen Blokker, 16-12-2012

Blijf eten in het Pension! (H)eerlijk eten!

• RoSa, 01-07-2012

Wandel, fiets en ski gebied - Dichtbij alle accommodaties zoals skiliften, centrum Winterberg Speeltuin bij het pension met diverse attributen.

• John, 02-07-2012

Mooi wandel gebied, gaan we zeker nog een keer doen. Lekker dicht in de buurt kan je bij een forellen kwekerij vissen.

• katinka, 30-08-2014

Het hele jaar door n prima locatie; er is zowel met als zonder sneeuw van alles te doen! Winterberg ligt maar op 10 km afstand!

• P.H. Berends-Bijl, 12-10-2017

het menu "wild zwijn" een aanrader, ruime keuze ,braadworst of goulash werkelijk een aanrader.

• Ron, 09-03-2015

Blijf gewoon eten in het Pension, Carin maakt een heerlijk 3-gangen menu en dat voor 19,50. De schnitzel was top, in de pan gebakken en niet in de frituur. Als het kan neem kamer 8, dit is een geweldige kamer met aan 3 zijden prachtig uitzicht, en een heerlijk bed.

• Jacolien koster , 05-05-2015

De kamer met balkon deze heb uit zicht over de helling

• Wim Schouten, 08-06-2015

in de omgeving zijn meerdere avontuurlijke uitstapjes mogelijk.