Gasthof Landgasthof Nesselbach

Gasthof
Gasthof Landgasthof Nesselbach
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

249 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

Hier moet je een keer geweest zijn.

Jos en Mariska
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 2e keer waren we hier. Wat hebben we weer genoten. Harold en Carin wat zijn jullie toch hartelijke mensen.

De BBQ die Harold en Carin hadden georganiseerd, was werkelijk fantastisch! Met een aantal andere mensen van het pension die daar ook vertoefden hebben we een leuke gezellige BBQ avond gehad met als kers op de taart een prachtig mooi uitzicht.

De kamers waren weer prima, netjes en schoon.

Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad, we hopen weer snel te komen.

Dank jullie wel Harold en Carin en Max bedankt voor je rondleiding in je eigen tuintje.

Fantastisch! Volgend jaar komen wij weer.

Hermien Hein
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben genoten van een geweldig Hemelvaart weekend met onze motorclub. De ontvangst was prima. Wat een gastvrije mensen zijn Harold en Carin, echt niks is ze teveel. Mooie grote schone kamer met een goed bed en een ruime douche en toilet. Het eten was prima de eigenaresse maakt alles zelf met veel liefde klaar. Van mij krijgen ze een dikke 10.

Super en echt de moeite waard om zelf te ervaren .

Erica Gengler
5-6-2018

We hebben het super naar ons zin gehad bij Landgasthof Nesselbach. Voor het eerst in 17 jaar weer er even tussenuit met zijn tweetjes normaal gaan we kamperen met het hele gezin . We zijn veel gewend maar de gastvrijheid die we hier hebben gekregen steekt er met kop en schouder boven uit. Eerst even aftasten en dan heb je al snel in de gaten dat het personen met humor zijn precies waar wij zo van houden. Samen gezellig in de pipowagen gelogeerd wat een leuke ervaring is dit. Kan het iedereen aan bevelen die van rust en natuur houd. Het ontbijt word goed verzorgt de eerste ochtenden een leuk gevulde picknick mand genuttigd en de laatste ochtend aangeschoven aan het ontbijttafel. Volop hebben wij genoten en dit is zekers voor herhaling vatbaar

• Ligging t.o.v. pistes8

Dit pension is echt geweldig. Mooie schone kamer. Heerlijk eten. En echt zo relaxed daar. Karin en Harold en zoon Max zijn hele lieve mensen en doen echt alles om je het naar je zin te maken.we hebben een super tijd gehad daar.

JohanH
15-5-2018

Erg gezellig .. goed eten en drinken

Fijne behulpzame eigenaren

Super gastvrij en flexibel

Esther
15-5-2018

Harold en Carin zijn supergastvrij en doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Wij waren met ons motorclubje en zaten 2 nachten in 2 Pipowagens en 1 blokhut. Alles ziet er leuk uit en het was prima schoon. Lekker gegeten, koude drankjes. Top! En super flexibel (door omstandigheden waren we 2 uur later en Carin kookte gewoon alsnog om 21 uur voor ons). Wij komen zeker een keer terug en raden iedereen dit Gasthof aan!

Jan Hein
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met onze motorclub Motor Toer Club De Spijkrijders 4 dagen vertoefd in dit landgasthof ten tijde van het Hemelvaart weekend. Niks anders dan lof. Verblijf is goed en het eten is super. Veel eigen gemaakte recepten. Perfect. En wat een aardige mensen die Harold en Carin. Die weten van aanpakken en dat wij de gasten zijn. En zoon Max met z'n kippen en eigen tuintje. Geweldig. Dit landgasthof is echt een aanrader. Wij hebben van alles genoten. Toppie!!!!

Marco van den hoek
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi pension. Erg mooi gebied. En hele leuke mensen die de tijd voor je nemen en niks te gek is.ik raad dit pension aan iedereen aan! Ga zo door!!!

We gaan vrijdag weer!

Wilfred
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super weekend gehad samen met harold en carin... Erg gastvrij en meedenkend.

Janet Westerink
14-5-2018

Ontzettend gastvrij. Bekommeren zich echt om de gasten. Eten is fantastisch. Vers bereid en wordt heel goed met eventuele allergieën rekening gehouden. Wellicht dat de eetzaal in de toekomst wat uitgebreid kan worden. Maar verder perfect. Prachtige schone kamers. Hebben ons daar echt thuisgevoeld. Niets meer dan lof, lof, lof!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Nesselbach scoort een 8.94 uit 10 op basis van 255 reviews.