Gasthof Landgasthof Nesselbach

9.1Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.1Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Zoover gold Award 2018

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

306 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• 9Bob Koestal16-09-2019

Heerlijke vakantie bij gezellige mensen.

Goede uitvalsbasis voor Sauerland en wintersport rondom Winterberg. Eigenaren verwennen je de hele dag en staan altijd voor je klaar. Goed ontbijt en prima avondeten (geen keus). Geen geschikt hotel voor mensen met knieklachten, kamers zijn op 1e en 2e verdieping en geen lift. Wij hebben hier genoten!!

• 8Henk de Groot31-08-2019

Prachtig.

4 dagen motorplezier gehad vanuit dit prachtig gelegen pension in een ongedwongen sfeer met uitstekende keuken!

• 9Anne24-08-2019

Geweldig

Wij hebben hier een lang weekend gezeten. Alles was goed geregeld en zeer gastvrije mensen, heb je vragen of mis je iets vragen staat altijd vrij en alles wordt zo goed als kan geregeld.

Wij zij hier midden in de bergen heerlijk tot rust gekomen, saai en niks te doen is hier zeker niet van toepassing. Met ongeveer 10/15 minuten sta je in winterberg waar meer dan genoeg te doen is voor jong en oud.

Op de locatie zelf is er een mogelijkheid om 's avonds te eten dit raden wij zeer aan, van het eten wat er voor ons gemaakt is was niks te zeggen, zeer goed van smaak als je het ons vraagt en de voorafjes en toetjes zijn ook zeker aan te raden!

Met andere woorden wij hebben een hele goede tijd gehad hier!

• 10Wim Lelieveld.18-08-2019

GRANDIOOS.

Zeer leuk familiehotel. Carin en Harold doen alles om de gasten het naar hun zin te maken. Met 6 kamers,2 blokhutten en 2 pipowagens echt een aanrader. Ontbijtbuffet uitgebreid en lekker. Het avondeten in overleg met Carin is grandioos.Echt een gezellige sfeer als je aankomt en hartelijk ontvangen wórdt. Wij gaan het zeker overdoen. Carin en Harold bedankt voor het leuke lange weekend.

• 10Jelte Ruiter11-08-2019

Uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar

Landgasthof Nesselbach is prachtig gelegen op circa 7 km van Winterberg- in Sauerland. In de winter ideaal als vertrekpunt voor skivakanties, in andere jaargetijden perfect voor fiets en wandeltochten. Rustig gelegen in de heuvels en de bossen. je kunt er volledig tot rust komen terwijl Carin en Harold je verwennen met heerlijke maaltijden en je voorzien van nuttige informatie. We gaan zeker weer.

• 8Caroline04-08-2019

Heerlijke plek om gewoon te zíjn.

Alsof je bij vrienden logeert! Schitterend landelijk gelegen. Mooie accomodatie en Winterberg vlakbij.

• 10Gert&Marian30-07-2019

Echt geweldig!!

Erg gezellige eigenaren, we voelden ons direct thuis. Mooie schone kamer/badkamer Heerlijke dek/bedden! Heel erg lekker en uitgebreid eten! We gaan zeker nog eens terug!

• 9Richard en Ellen29-07-2019

Geweldige dagen in mooi dal bij gastvrije familie!

Hier kom je even helemaal tot rust. Voor alles wordt gezorgd (ontbijtje,etc.). Met de Sauerlandkaart kan je even lekker naar het zwembad, varen op een boot of naar een plaatselijk museum. Maar wat wij het mooiste vonden: lekker wandelen in een prachtige omgeving.

Wij zaten in een Pipowagen waarin je heerlijk kon slapen. Lekker even geen tv maar back tot basic: boekje lezen oid.

Karin, Harold en Max bedankt voor de goede zorgen en succes !!!

Richard en Ellen.

• 8Sebastiaan26-07-2019

Een nieuw thuis in Sauerland

De perfecte plek om een mooie midweek met mijn dochter van 6 door te brengen. Zij voelde zich meteen thuis bij Karin (de eigenaresse). Toen ze ook nog mocht kiezen wat ze wilde eten, kon de week niet meer stuk. 👍🏼 Kleinschalig, persoonlijk en vriendelijk en in een rustige omgeving dus veel ruimte om buiten te spelen. Volgend jaar komen we zeker weer maar dan met het hele gezin.

Met jonge kinderen

• 8trudie lamers25-06-2019

geweldig

vooral rust lekker eten gastvrij en fijne eigenaren schone bedden

23 tips over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• Mees van Norden, 16-07-2012

Prima wandelomgeving. Winterberg binnen handbereik maar de drukte net buiten de deur

• MMA GUBBELS, 07-08-2013

Wandelen vanuit Het pension is geen enkel probleem, Er zijn honderden wegen die leiden overal heen. En weet je niet waar je moet beginnen, Vraag het aan Carin en Harold daarbinnen.

• Tom Claassens, 25-04-2013

Zijn een dagje naar Dortmund geweest voor te shoppen > aanrader!! Leuke stad en een gigantisch groot winkelcentrum.

1 vraag over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• henk van de ven, 21-09-2018

fietsvakantie

is het gebied geschikt om te fietsen?

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV