Gasthof Landgasthof Nesselbach

Weer vandaag-6°-7°
Gasthof Landgasthof Nesselbach
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

271 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

Geweldige locatie voor herhaling vatbaar!

Katrien en Milco Meijs,
27-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was voor ons de tweede keer in dit heerlijke Gasthof.

Wat zijn we toch weer lekker in de watten gelegd door Carin, Harold en zoon Max.

Super vriendelijke ontvangst en gezelligheid alom. Heerlijk eten en Carin maakt graag een lunchpakketje voor je klaar om mee te nemen tijdens de prachtige wandelingen. Er lag ook al wat sneeuw dat maakte het ook bijzonder.

Ze hebben hard gewerkt om de eetzaal een opfrisbeurt te geven en die ziet er nu heel knus uit. Wij komen hier zeker nog terug.

Geweldig!

fam. Stobbe,
28-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrijheid van deze familie valt echt op, niet vaak zo ervaren! Verder hebben we genoten van de 2 pipo- wagens (knus met een mooi uitzicht), van het lekkere ontbijt en diner in het gezellige restaurant en natuurlijk van de prachtige omgeving! Bedankt Harrold , Karin en Max, wij komen vast een keer terug!

Heerlijk tot rust gekomen

Pigge,
15-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier vaker geweest en alles is erg goed, aankomst je voelt je welkom bij Carin, Harold en Max, ontbijt goed, 's avond 3 gangen diner erg goed en bovendien alles vers.

Kamer goed

Omgeving mooi, kan hier mooie wandelingen maken

Alles in de buurt

Al met al opnieuw heerlijke dagen gehad, zijn weer lekker tot rust gekomen

Bedankt voor de heerlijke dagen komen zeker nog eens terug

• Ligging t.o.v. pistes8

Een knus en authentiek hotel op een rustig gelegen helling in de Sauerlander-bergen nabij Winterberg, looproutes (bijv. Rothaarsteig), bezienswaardigheden en dorpjes. Fam. Bakker zorgt voor een huiselijke sfeer en verzorgt keurige maaltijden rekening houdend met wensen en allergieën. Een aanrader voor een (korte) vakantie wandelen in de natuur zonder beslommeringen omtrent eten e.d.

Heerlijk genoten

Anna,
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk genoten. 2 dagen ontspannen in de frisse berglucht. Vriendelijke eigenaars. Lekker eten. Nette kamers. En vlakbij de bezienswaardigheden.

De moeite waard om terug te gaan

Kimberly van de Gevel,
16-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

We werden hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaren. Een enorm gezellig ingerichte blokhut met een rustgevend uitzicht over de bergen. We hebben hier een paar nachtjes geslapen en 's ochtends kregen we een heerlijke ontbijtmand. Genieten hoor als het zonnetje dan op komt...

Echt genoten!!

Diane,
4-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Supergezellig pension, met lieve mensen. Carin en Harold zijn erg geïnteresseerd in wat je hebt ondernomen op de dag dat je weg bent geweest. Het ontbijt is goed verzorgd en het warme eten ook! De kamers zijn prima en schoon. En zelfs onze Jip was welkom. ( hond) we komen zeker terug!!!!

Sfeervolle,vriendelijke rustige top omgeving.

Sjaron en Michel,
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben echt 4 hele toffe dagen gehad in een van de blokhutten. Het was erg sfeervol met zo een mooi uitzicht en zo lekker stil. Lekker in de ochtend op het terras ons ontbijtje nuttigen met zo een vet uitzicht. Door de stilte komt je zo tot je rust en wij hebben ook kleine reeën gezien en roofvogels. Wij zijn echt in die 4 dagen zo vertroeteld door Carin en Harold met hun goede zorgen en lekker eten. Wij voelden meteen vanaf de 1ste dag echt thuis. Max die ons vertelde over zijn kippen en over zijn landbouw met verschillende appelbomen en soorten kruiden. Wij hebben zelf hun eigengemaakte appelmoes en aardbeienjam gegeten. Echt zo lekker allemáál. Al met al hebben wij zo lekker relaxte dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch locatie om Sauerland te gaan verkennen

francis wanrooij,
28-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net gisteren terug gekomen van een heerlijk weekend in Saurerland.

Mijn man en ik verbleven in dit prachtige Landgasthof op een top locatie in Sauerland.

De gast vrijheid van de eigenaren Harold en Carin samen met hun zoon Max is in en woord geweldig. Wij voelde ons meteen erg welkom bij hun.

Vanaf deze locatie kan je veel uitstapjes maken.

Voor herhaling vatbaar.

Andre&Annet,
27-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima accommodatie, fijne mensen, prima gegeten. Wel achteraf gelegen, als je van rust houd prima.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.