Gasthof Landgasthof Nesselbach

9.2Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.2Fenomenaal

• 8.9Ligging t.o.v. pistes

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

321 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach

• 9Eric27-09-2020

Zeer aangenaam verblijf hier gehad tijdens een motorweekend met een goede vriend. Eigenaren zijn zeer gastvrij, de kamers zijn goed en schoon. Zeker aan te raden voor een verblijf wanneer je houdt van motorrijden, fietsen, mountainbiken en wandelen. Ik was hier voor de tweede keer en kom er zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Lindsy en ruud Abraham21-08-2020

super super vakantie gehad!!!!!!

Wat hebben wij een geweldige 6 dagen gehad! Harold en Carin zijn echt zo verschrikkelijk lief het zijn echt vrienden van ons geworden. Ze zijn zo behulpzaam en niks is hun teveel. Carin kan echt goed koken dat is gewoon niet meer normaal hahaha wat hebben wij heerlijk genoten elke dag keken wij weer uit naar het eten. De cocktails waren ook heerlijk ik kijk nu alweer uit na de volgende keer. Het is zo mooi daar het uitzicht alles geeft je zoveel rust. En max hun lieve zoon wat weet hij veel over eten planten,bloemen,vlinders noem maar op en ook hij kan heerlijk koken. We vonden het zo erg dat we weer naar huis moesten. Echt waar lieve carin,harrold en max jullie hebben een super gezellig verblijf en jullie zitten op een geweldige mooie plek. Wij komen gauw weer terug bij jullie. Wij raden iedereen dit aan wij geven jullie een dikke 10! Dus lieve mensen die dit lezen alle negatieve reacties die mensen hebben geplaatst zijn niet waar!!!!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Irma Berends12-08-2020

Super lieve gastheer en gastvrouw doen alles om het je naar je zin te maken. Het eten was super lekker een aanrader. Prima bedden echt een gezellig hotel.

• 10Irma Nieuwkoop09-08-2020

Een super weekend

Ik heb genoten van de gastvrijheid van Carin en Harold. Het met liefde gemaakt ontbijt , diner en de overheerlijke toetjes waren fantastisch. De heerlijke Munt ( uit eigen tuin) waar thee van werd gezet en de nodige wijntjes maakten alles compleet. Niets was teveel , ondanks de hitte . Kamer was schoon met een heerlijke douche . Niet te vergeten het prachtige uitzicht waar de hertjes in de ochtend liepen . Wat wil je nog meer. Dank dank dank , voor dit geweldige weekend.

Tot de volgende keer.

• 10Jikkemien03-08-2020

Super

Bereid je voor op een warme ontvangst, een fijne royale kamer met een goed bed! Heerlijke maaltijden voor iedereen en elk dieet... Royale hoeveelheden. Gezelligheid, schitterende rustige omgeving, er liggen mooie routes klaar om te ontdekken, voor de motor, auto en wandelaar. goede binnen stalling voor de motor, kortom aan alle wensen (kan) word(en) voldaan! Nog ouderwetse gastvrijheid!

• 10Cisca01-08-2020

Wat een fantastisch verblijf op een super lokatie!

Gezellig, vriendelijke mensen en voor herhaling vatbaar!

• 8S.Kok01-08-2020

Mooi en gezellig hotel,waar voor je geld.

Tijdens ons verblijf veel gelachen maar ook serieuze gesprekken gevoerd. Ontbijt en diner waren prima verzorgt en ruim voldoende. Het is een lekker relaxt gebeuren, niets hoeft alles mag. Zeker een Hotel die het bezoeken meer dan waard is.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Jan en Dia van Ballegoyen22-07-2020

Voor herhaling vatbaar

Wij hebben een heerlijk lang weekend bij Harold en Carin gehad. Als je tot rust wil komen en van een waanzinnig uitzicht wil genieten, is dit de perfekte plek. Er ontbreekt je aan niets qua eten en drinken. Prijzen zijn schappelijk, en het eten is overheerlijk( vooral de toetjes😍) Voor een nul sterren gasthof, is het voor ons een vijf sterren waard. En niet onbelangrijk...... je kan lekker jezelf zijn. Wat ons betreft petje af, vooral in deze corona tijd. Harold en Carin ga zo door, en wij komen zeker nog een keer terug.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Familie Simons18-07-2020

Hartelijkheid, vriendelijkheid en personal touch..

Wat een fijne midweek hebben wij gehad in de zelf gebouwde Noorse hut. Luxe kamperen noemen wij dat.... Sanitair op loopafstand vonden wij geen probleem. Het is modern en schoon. Bij zomers weer lekker buiten eten op het terras. Heerlijk ongedwongen sfeer. Hartelijk dank Carin en Harold voor de geweldige gastvrijheid. Jullie Gasthof is een fijne plek om actief bezig te zijn op de fiets of te voet.

• 10Kees van Dam23-06-2020

Ons weekend in de "Pipowagen"!

Een héérlijk weekend gehad in 'n Pipowagen in Nesselbach! Prima kunnen slapen, 's morgens gewekt met vogelzang. Van 't mooie uitzicht genoten en zelfs een ree gezien met twee kleintjes. Winterberg is niet ver rijden en ook een bezoek naar de berg de Kahle Asten was goed te doen. Iedere morgen een goed gevulde ontbijtmand en twee keer hebben we genoten van de kookkunsten van Carin, de eigenares, die samen met man Harold het hotel runt. Kortom, een fijn, goed verblijf gehad, áánbevolen!

Gereisd met partner in juni 2020

Gasthof Landgasthof Nesselbach info