Gasthof Landgasthof Nesselbach

Weer vandaag14°
Gasthof Landgasthof Nesselbach
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

280 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

Prima hotel voor een motor tour weekend.

Mark
22-5-2019

Prima hotel om lekker een weekend motor te kunnen rijden met vrienden. Aardige eigenaren, goed en genoeg eten, ruime kamer met genoeg opbergmogelijkheden voor je motor uitrusting. Erg mooie omgeving om te rijden. Ontbijt was ook prima. Fijn dat de motor in de garage kan staan. Ik heb alleen een soort van zitbank / relaxhoek "gemist", waar je ff onderuit kunt ploffen met een leesboek. Mogelijk dat dit gerealiseerd gaat worden onder de nieuwe overkapping welke geplaatst wordt. Al met al een aantal mooie dagen motorrijden gehad.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

een grandioos en super warm welkom

D.P.GOEDHART
20-5-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Je hebt het idee bij familie aan te komen. Direct een praatje met Harold, een bakje koffie en een gezellig praatje met Karin. Het was jammer dat zij de volgende dagen in bed moest blijven vanwege zware rugpijn waardoor alles door Harold moest worden gedaan. Maar ondanks dat zijn wij niets tekort gekomen. Wel een negatief puntje, er waren geen rookmelders en er moest contant betaald worden.Pinnen bleek niet mogelijk

Gereisd Met partner in mei 2019

Voor herhaling vatbaar

Etienne en Nicolette
1-5-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijk relex je komt hier echt tot rust met vriendelijke eigenaren, we waren hier 3 dagen maar was erg kort komen hier snel weer terug. Ontbijt goed, diner goed alles wordt vers gemaakt een pluim voor Carin. Kamer ruim bedden goed In de buurt van Winterberg

Gereisd Met partner in april 2019

Youri peters
5-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed en gevarieerd eten Leuke gastheer en gastvrouw Gezellig plaatsje Goede service Veel variatie aan drank

Gereisd Alleenreizend in januari 2019

geweldige dagen

fred clements
1-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

familie bakker heeft het goed voor elkaar, Ben hier nu voor de tweede keer kamers waren vernieuwd en zien er netjes en mooi uit. familie bakker zijn enthousiast,vriendelijk en meedenkend als je bepaalde tijd wilt eten kan dat regelt ze geven tips voor in de buurt. nog bedankt voor de leuke dagen. fred,stan en niels

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Wanneer gaan we weer?

Bennie de Jong
4-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het lijkt op thuis komen de gezelligheid komt je direct tegemoet wanneer je aankomt. De huiselijke sfeer moet je kunnen waarderen of niet Carin en Harold zijn graag bij hun gasten aanwezig om hen te informeren of een gezellig babbel.

Als je graag op je zelf bent moet je vooral hier niet boeken! Hou je van een gezellige babbel, lekker eten en een heerlijk bed om in te slapen dan ben je hier van harte welkom! Voor ons was dit de eerste keer maar zeker niet te laatste keer.

Wij verbleven in de Pipo wagen die net nieuw is neergezet. Als je jaren lang hebt gekampeerd dan is dit een geniale uitkomst voor een aantal overnachtingen. Let op voor als je niet kunt lezen je krijgt een PIPI emmer mee ;)

Sanitair was helemaal prima douche en wc in één heerlijk om na het skieen onder een stort douch te kunnen staan.

Gereisd Met partner in februari 2019

Fantastische Gastvrijheid.

Henk en Ria
1-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch weekend gehad .Wij hebben heerlijk gewandeld in de mooie omgeving en zoon en vriendin hebben geskied.(troffen het met sneeuw in het weekend van 18 januari) Fijne omgeving om een paar dagen door te brengen. Hele gastvrije eigenaren die niets te veel is. En dan het eten, niets is Carin te veel om aan je eetwensen tegemoet te komen. We hebben dan ook heel erg lekker gegeten. Dit pension is zeker aan te bevelen!!!!! Groetjes van Ria en Henk uit Ugchelen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Voelt als thuiskomen.

Matthias Geuze
18-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Rustig gelegen pension met mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in januari 2019

Tot gauw ☺😄

Nynke Peters
6-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Genoten van de gastvrijheid en hartelijkheid van Harold, Carin & Max. Super ontbijt voor een klein prijsje en goede bedden. Er wordt rekening gehouden met (di)eetwensen en we hebben er tussen de middag en 's avonds dus ook prima gegeten.

Let op: Wifi is tegen kleine vergoeding (2 eu p.d. per kamer) te verkrijgen en met pin betalen is niet mogelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Geweldige locatie voor herhaling vatbaar!

Katrien en Milco Meijs
27-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was voor ons de tweede keer in dit heerlijke Gasthof. Wat zijn we toch weer lekker in de watten gelegd door Carin, Harold en zoon Max. Super vriendelijke ontvangst en gezelligheid alom. Heerlijk eten en Carin maakt graag een lunchpakketje voor je klaar om mee te nemen tijdens de prachtige wandelingen. Er lag ook al wat sneeuw dat maakte het ook bijzonder. Ze hebben hard gewerkt om de eetzaal een opfrisbeurt te geven en die ziet er nu heel knus uit. Wij komen hier zeker nog terug.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.