Gasthof Landgasthof Nesselbach

Gasthof
Gasthof Landgasthof Nesselbach

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Nesselbach voor je op een rij gezet:

267 reviews over Gasthof Landgasthof Nesselbach in het Nederlands

Heerlijk genoten

Anna
17-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk genoten. 2 dagen ontspannen in de frisse berglucht. Vriendelijke eigenaars. Lekker eten. Nette kamers. En vlakbij de bezienswaardigheden.

De moeite waard om terug te gaan

Kimberly van de Gevel
16-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

We werden hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaren. Een enorm gezellig ingerichte blokhut met een rustgevend uitzicht over de bergen. We hebben hier een paar nachtjes geslapen en 's ochtends kregen we een heerlijke ontbijtmand. Genieten hoor als het zonnetje dan op komt...

Echt genoten!!

Diane
4-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Supergezellig pension, met lieve mensen. Carin en Harold zijn erg geïnteresseerd in wat je hebt ondernomen op de dag dat je weg bent geweest. Het ontbijt is goed verzorgd en het warme eten ook! De kamers zijn prima en schoon. En zelfs onze Jip was welkom. ( hond) we komen zeker terug!!!!

HotelSpecials.nl

Sfeervolle,vriendelijke rustige top omgeving.

Sjaron en Michel
2-9-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben echt 4 hele toffe dagen gehad in een van de blokhutten. Het was erg sfeervol met zo een mooi uitzicht en zo lekker stil. Lekker in de ochtend op het terras ons ontbijtje nuttigen met zo een vet uitzicht. Door de stilte komt je zo tot je rust en wij hebben ook kleine reeën gezien en roofvogels. Wij zijn echt in die 4 dagen zo vertroeteld door Carin en Harold met hun goede zorgen en lekker eten. Wij voelden meteen vanaf de 1ste dag echt thuis. Max die ons vertelde over zijn kippen en over zijn landbouw met verschillende appelbomen en soorten kruiden. Wij hebben zelf hun eigengemaakte appelmoes en aardbeienjam gegeten. Echt zo lekker allemáál. Al met al hebben wij zo lekker relaxte dagen gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch locatie om Sauerland te gaan verkennen

francis wanrooij
28-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net gisteren terug gekomen van een heerlijk weekend in Saurerland.

Mijn man en ik verbleven in dit prachtige Landgasthof op een top locatie in Sauerland.

De gast vrijheid van de eigenaren Harold en Carin samen met hun zoon Max is in en woord geweldig. Wij voelde ons meteen erg welkom bij hun.

Vanaf deze locatie kan je veel uitstapjes maken.

Voor herhaling vatbaar.

Andre&Annet
27-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima accommodatie, fijne mensen, prima gegeten. Wel achteraf gelegen, als je van rust houd prima.

Hidden gem!

Gerda
25-8-2018

We hebben een lang weekend doorgebracht bij Carin, Harold en Max in de pipowagen, en wat een aangename verassing was dat! De omgeving is prachtig, je komt helemaal tot rust, en in het gasthof voelt het een beetje alsof je weer even bij je moeder thuis komt. Carin kookt een heerlijke maaltijd, er wordt ongevraagd rekening gehouden met je wensen, je kan een praatje maken als je er zin in hebt en je afzonderen als dat niet zo is. Max houdt, indien gewenst, een presentatie over zijn kippen, inclusief live demonstratie van het een en ander. Infotainment van de hoogste klasse, als je het ons vraagt.

We komen absoluut terug en raden een verblijf hier iedereen aan.

• Ligging t.o.v. pistes9

Alles was perfect. Een goed hotel bij gastvrije mensen. Schone kamers en een mooie omgeving waar de hertjes voor je langs lopen.

De gastvrouw bereidt de heerlijkste gerechten

fantastisch heerlijk thuis komen

coby de jong
18-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg goed ze hielden overal rekening mee mijn man had een dieet glutenvrij en koolhydraatarm ze verzorgden het eten uitstekend

Dit adres beveel ik iedereen aan hier kan geen hotel aan tippen

We boeken nog wel een keer je komt helemaal tot rust heerlijk

Fantastisch mooie omgeving en een gastvrij hotel

Loes
15-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel goed hotel/pension met gastvrije mensen en schone kamers

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Nesselbach in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Nesselbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.