Hotel Landgasthof Der Heimkehof

marja
14-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

Blijkbaar zijn wij in een "andere"heimkehof geweest. Vieze badkamer en met name toilet. Handdoeken leken stuk uit ouderwets sprei. Geen bedopmaak en schoonmaak gedurende de 3 nachten dat wij er zijn geweest. Dinsdag rustdag dus nog geen drankje kunnen drinken. Zien mij daar nooit meer terug. Eerste dag was het eten goed de tweede dag werd een koude salade incl dressing over het warme eten geklapt. Alles dus koud en nat. Bahhh

Gereisd Met partner in januari 2012

Prima keuze voor rust, fietsen en wandelen

Maarten J.
31-8-2011

Gezien de voorgaande beoordelingen is Der Heinkehof kennelijk pas 'ontdekt' na beschikbaar komen op een veiling. Onterecht, ook voor de reguliere prijs krijg je veel waar voor je geld. Rustig gelegen in het gehucht Berghausen, zo'n 5 km van Schmallenberg in een gebied met veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Zeer rustig gelegen, enorm gastvrij

N. de Vries
23-8-2011

Wat kun je verwachten van een Gasthof? Heel veel! Blinkt uit in gastvrijheid en behulpzaamheid. Mooie kamer, ruime douche, alles schoon en fris, goede bedden. Eenvoudig maar ruim voldoende ontbijtbuffet, het diner overtrof alle verwachtingen. Het Gasthof ligt erg rustig, biedt veel wandelmogelijkheden, de gastvrouw legt in alle rust uit hoe je het best een route kunt lopen. Humor, vriendelijkheid en behulpzaamheid, je voelt je al snel thuis in dit familiehotel. Voor herhaling vatbaar, beter dan menig hotel in het Sauerland. Beschamend dat we hier maar 33 euro voor betaalden via een veiling, het verdient zoveel meer.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Goed Hotel/Pension.

pvisserkrone
7-8-2011

Mooie omgeving, zeker als je vanwandlen houd, de kamers keurig, en heel schoon, heerlijke bedden, goed om een weekend te verblijven! Het is gemoedelijk zoals in veel duitse pensions, erg goedkoop! Ook via vakantieeiling geboekt. Het ligt 30 km van Winterberg.

Gereisd Met partner in Fri Aug 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een zee van rust heerlijk om te wandelen..

Jan.Yvon
Sun Jul 31 2011 18:06:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Afgelopen week zijn wij geweest in het Heimkehof, in eerste instantie schrok ik wel een beetje. Zo gedateerd maar toch een goed ontbijt heerlijk eten en goede bedden en een schone kamer. Wat ik wel genant vond was dat zij kon zien wat wij hadden betaald via vakantieveiling en dat de veiling er 20 euro aftrekken en het restant krijgen de verhuurders.

Dat was wel wrang ik had voor 2 nachten 35 euro betaald de vakantieveiling haalt daar 20 euro vanaf en per definitie krijgen zij 15 eupo dat werd ons verteld.en dat vonden wij minder dit hadden wij natuurlijk niet willen weten.

Zij kon mij vertellen dat ze gasten hadden gehad die 21 euro hadden betaald waar hun dus 1 euro van kregen nou dit moet niet kunnen . Een mooi wandelgebied en verder leuk voor 1 keer ik hoef er persoonlijk niet meer naartoe. Maar er is niks mis mee.

Succes voor de volgende gasten. En ga daar lekker eten keuken supergoed.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer leuk gezellig schoon gezellig hotel

bennielukkassen
23-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

zeer gezellig hotel we waren er door vacantie veiligen eten prima €11,00 en je heb het buikje vol vlees groente patat heerlijk terras leuk ook voor de mannen biergarten (biertuin ) pils €1,80 koffie €1,60 gebak €3,60 warme kersen met ijs wafels en slagroom heerlijk bedden prima genoeg handdoekenals je op je kamer nog wat wilt drinken er staat n grote koelkast onder in de hal bier fris wijn gewoon eruit pakken en andere dag s mogens even zeggen en af rekenen eerlijke mensen dus enz enz we gaan er zeker nog eens heen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

gemoedelijk Gasthof

nelle
19-7-2011

meer een pension dan een hotel. Heel gemoedelijk, net of je bij je oude tante logeert. Mooi gelegen voor wandelingen. Kamer is zonder luxe maar voorzien van een goed bed, uitstekende douche en mooi uitzicht. Eten is prima en bier en frisdrank voor een koopje (1,20 per glas)Leuke biergarten en daarnaast een speeltuintje.Rustige ligging. Schoonmaak kon beter en handdoeken zijn als karton

Gereisd Met partner in juli 2011

Gezellig, vriendelijk en netjes

L.N
3-7-2011

Wij zijn 2 nachten geweest via eenveiling en wisten niet goed wat we moesten verwachten omdat er nergens een beoordeling over hun stond, maar het was helemaal top. Erg vriendelijke en behulpzame mensen. De kamers zijn schoon en netjes. Het ontbijt is goed. Het is er lekker rustig maar genoeg te doen in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk pension

TenS
18-6-2011

Een wat gedateerd hotel ,maar op het eten is niets aante merken. leuke bar en mooie tuin. schoon en netjes

Gereisd Met partner in juni 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Der Heimkehof in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Der Heimkehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.