Hotel Haus Rehblick

Hotel Haus Rehblick

• Ligging t.o.v. pistes6,4

3 tips over Hotel Haus Rehblick

bloemisterijgaal, 17-6-2012
Prachtig wandelroutes vanuit het hotel, vraag even naar een wandelkaart
pefero, 16-1-2012

Ga eerst kijken wie er bediend is het een man dan ga in het hotel er naast eten of rij naar het dorp. Het eten is goed maar voor vriendelijkheid moet je echt bij het vrouwelijke personeel zijn is een wereld van verschil.

Gelijk buiten het hotel zijn drie wandelroutes goed aan gegeven maar als je het rondje door de bergen loopt (3.5km) moet je wel rekening houden met klimmen en dalen waardoor je dubbel zoveel tijd moet uitrekken dan als je gewoon loopt is gemakkelijk te doen maar kost wat tijd

Sonja Sterk, 25-10-2011
Tip: ga een keer eten in het hotel schuin aan de overkant, is erg gezellig en zeer goed eten tegen eenzelfde prijs als in dit hotel maar dan wat luxer verzorgd, personeel daar loopt in klederdracht, wat erg leuk is, en ze zijn vriendelijk (wel even reserveren). Hotel Tommes is ook het hotel van de beroemde Schieferstollen (heilzame grot) de ingang is vanaf Rehblick aan de achterkant, wij kwamen hier pas achter toen we een info boek van dit hotel meenamen. Winterberg is een aanrader.