Hotel Haus Rehblick

Sadkia,
13-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Leuk hotel voor een leuke prijs.

Ligt wel tussen winterberg en willingen waardoor je met de auto moet maar het hotel is zo leuk dat het dat waard is .

Wij zijn er inmiddels 3 x geweest

Eten is goed ,schoon en gezellige sfeer

Ligt in een dal waardoor je mooi tegen de bergen kijkt

Gereisd met partner in februari 2016

Fijne plek met super personeel

Mrloes
14-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontbijt was super lekker en het personeel is erg aardig.

Gereisd met partner in januari 2015

Mooie plek!

Marjan Uijl-de Graaf
1-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed verzorgde accomodatie!

Gereisd met partner in januari 2011

Prima hotel met gedreven personeel

R. Gaal
16-6-2012

Via veiling het hotel geboekt. Kregen een prima ruime kamer op de 2e verdieping met uitzicht op de heuvels. De kamer was netjes en schoon. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Keuken is eenvoudig, maar van prima kwaliteit en prijs. Ontbijtbuffet eenvoudig, maar voldoet zeker aan de wens. Heerlijke Duitse broodjes. Sauna is niet groot, maar prima te doen. Wij hebben er heerlijk kunnen genieten van de rust en natuur. Geweldige ligging ten opzichte van wandelroutes. Wij komen er zeker weer een keer terug. Hotel is minder geschikt voor minder validen i.v.m het ontbreken van een lift.

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel in heerlijke omgeving

Nanno S. van der Wiel
4-5-2012

Nette kamer met groot balkon. Kleine badcel met douche en toilet. Eenvoudig ontbijt. Sauna. Heerlijk terras aan kabbelend beekje. Voldoende parkeerplaatsen. Prachtig wandelgebied. Rust.

Valt tegen

NoZoki
21-4-2012

Mooie, ruime kamer, prima ontbijt. Verder valt het tegen: waardeloze kussens, geen wifi, er kan alleen cash worden betaald, matig restaurant,

niets op aan te merken

grbmooyenkind
17-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

een lekker rustig hotel, een voudige kamer, goed eten, schoon

Tophotel

Ria Rusman
10-3-2012

Heerlijk hotel,in de buurt van Winterberg.Alles zag er fris uit en het eten was geweldig.Ik was daar met dochter,schoonzoon en kleinzoon van 10 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Leuk hotel in Winterberg

Marian de Grauw
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier via veiling 2 nachten geslapen in de voorjaarsvakantie. Prima hotel, niets op aan te merken. Vriendelijke mensen, goede kamers. Prima diner en een goed ontbijtbuffet. Voor de kinderen had ze 's morgens heerlijke warme chocolade melk. Het is ongeveer 10 minuten rijden naar de ski-piste. Leuk ski-gebied met mooie moderne stoeltjesliften (9 in totaal). Het was alleen erg druk ivm voorjaarsvakantie. Buiten de vakanties om is het een prima gebied om te skien met leuke afdalingen. Kortom: onze korte wintersportvakantie is goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Mooie ligging, goed eten, maar.....

J.Broeders
18-2-2012

Haus Rehblick in Nordenau bij Schmallenberg is een gemoedelijk hotel, in een mooie omgeving, dicht bij een loipe en een aantal wandelingen. Alles is bovengemiddeld, zeker voor de prijs. Vriendelijk en attent personeel, schone kamer, goede bedden, niet al te grote doucheruimte. Twee minpuntjes: het douchewater was soms te koud en ons was ontgaan dat we contant moesten betalen. Wij door de sneeuw naar Altastenberg, maar de pinautomaat bleek defect. Terug in het hotel mochten we uiteindelijk met de pinpas betalen. Ze hebben dus wel zo'n apparaat, maar blijkbaar alleen voor Duitse gasten. Reden zou zijn dat ze te lang op hun geld moeten wachten. Anderen is verteld dat er kosten aan verbonden zijn. Ik noem het gewoon slechte service en niet meer van deze tijd. Tot overmaat van ramp bleek toen we weer thuis waren, dat we de pinpas niet terug gekregen hadden. Dat kwam ons nog eens op € 7,50 kosten te staan voor het blokkeren van de pinpas en het aanvragen van een nieuwe.

Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Rehblick in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Rehblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.