Appartement Haus im Wiesengrund

8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,2

4 tips over Appartement Haus im Wiesengrund

Alice van Ginkel, 13-8-2014
Leuke activiteiten in de buurt zoals klimbos, rodelen, mooi zwembad en pretpark. En natuurlijk heel veel wandelmogelijkheden.
familie van der Linden - Vorstenbosch, 9-8-2014
In Ohlenbach kun je bij een boerderijtje lekkere grote schnitzels eten. Je wandelt daar in 30-45 min. naar toe over de berg.
hollanddigitaal, 4-4-2013
Echt goed eten en niet duur in Landgasthof Schneider te Westfeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus im Wiesengrund voor je op een rij gezet:

fam. van Son, 14-9-2012

In het dal waar het huisje staat is meteen al veel te doen: kasteelruine bezichtigen, mooie wandelroutes, complete speeltuin inclusief speelgoed, badjes met bronwater uit de bergen!

Aanrader voor kleine kinderen is ook een bezoek aan een van de druipsteengrotten en het Panorama park, leuke combi van attracties en dieren.(beide op ongeveer 40 km. afstand)