Appartement Haus im Wiesengrund

Hilbert Kuipers
9-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het is een huis met een gedateerde aankleding. Het was beslist niet schoon. De faciliteiten waren niet op orde, zo was oa de vaatwasser stuk, was het beschikbare servies bijgeraapt en niet hygienisch, het water in de douches koud en het internet niet beschikbaar. Alles is gemeld maar eigenaar gaf aan dat het allemaal kwam door het overlijden van diens vrouw. Hierop hebben we ‘m als groep het voordeel van de twijfel gegeven. Ikzelf ben zover gegaan dat ik het internet persoonlijk opnieuw voor ‘m heb aangelegd (3 uren van mijn weekend aan gespendeerd) uit goede bedoelingen. Een bedankje kon er niet af. Aan het eind van de rit kregen we de volle schoonmaakkosten gepresenteerd wat we niet in verhouding vonden staan. We gingen overleggen maar eigenaar was ineens niet meer die zielige man maar een regelrechte bruut.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Verhuurder, Eigenaar, Tue Feb 19 2019 14:50:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

daar gaan we weer,een gast die via deze door zoover geboden medium haar gram kan halen 1-als gasten aan komen meld ik mondeling dat op en aan merkingen over het app. bij mij gemeld kunnen worden om dan dat op te lossen . 2-vaatwasser is defect en niet Kapot is niet per direct op te lossen 3-bad-gootsteen dop is gelijk verholpen 4-lampje)bolletje) gelijk verwisseld 5-niet schoon Had u ook bij aankomst kunnen melden, maar u denkt dit scoort in de kritiek. 6-onder gewaaide sneeuw kan wel eens een probleem veroorzaken - wat druppels in de keuken. 7-wifi oplossing door u aan geboden was een vakman dan aan deze persoon.

De score is zeer begrijpelijk ,daar die niet ingegeven zijn door gasten die achter af hun gram willen halen,wand achter af 50,-niet af willen rekenen kan ik niet begrijpen. U heeft de mogelijkheid gekregen om Bij Aankomst uw grieven te uiten. 10 Jaar verhuurder . Zie overige reviews en laat inspireren en zie de tegen stelling en willekeur in de boze opzet van de beoordeling van deze persoon

een mooie locatie met gastvrije beheerders

Irma Nieuwkoop
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik vond het heerlijk vertoeven bij dit gastvrije stel. Heerlijke bedden ,gezellig ingericht en een fantastisch uitzicht . Eindelijk tijd gehad om echt tot rust te komen. Bedankt voor jullie gastvrije ontvangst, het heerlijke eten en de lekkere eitjes .

Gereisd Met vrienden in maart 2017
Haus im Wiesengrund. Nelleke & Piet, Eigenaar, 21-3-2017

Hartelijk bedankt voor jullie positieve reactie. Jullie hadden het wel getroffen met het weer. Lekker gewandeld in het grote bos achter ons huis. Fijn dat jullie zo tevreden waren. Misschien tot een volgende keer.

Nooit meer!

Irene Heerze-Bos
2-3-2017

Een midweek geboekt en de prijs was 475 + nog 50 euro voor de schoonmaak, dan uiteraard het laken en handdoekpakket en toeristenbelasting. Bij aankomst moest er 200 euro borg betaald worden maar daar krijg je dus in het gunstigste geval de helft van terug. De borg is dus niet alleen borg maar verdekte kosten.
De eigenaren zijn notoire rokers, dus hele trappenhuis en entree ruikt naar rook. Laken- en handdoek pakket erbij besteld, prima rook fris, maar de moltons (die nog op de matrassen lagen) waren duidelijk door vorige gasten gebruikt, roken dus ook Niet fris, bah, maar we kregen geen schone! De wifi doet het niet, dus we waren onbereikbaar op de mobiel en konden zelf dus ook geen berichten versturen. Ook niet op 4G want er is ook geen internet beschikbaar. Internet was alleen mogelijk op een laptop met een kabel, maar die deed het ook niet, pffff De tv geprobeerd, maar het scherm had maar 1 tekst: No Signal. Dat is later verholpen, maar er was geen Nederlandse zender te bekennen.

Natuurlijk hebben we steeds melding gemaakt van bovengenoemde problemen, daar werden de eigenaars steeds hoekiger van. Ze vonden ons maar vervelend.....je moet wel durven zeg. Na 1 nacht zijn we vertrokken... geld weg... schandalig slecht!

Gereisd Met partner in februari 2017

Heerlijk genieten

Mark
21-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer prettig verblijf gehad. Eten was geen culinair hoogstandje maar wel verdomde lekker en goed!!!! Schnitzel of goulash het maakt niks uit alles was gewoon lekker .

Gereisd Met partner in oktober 2016

Geweldig verblijf op een mooie locatie.

Max
20-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je komt helemaal tot rust bij de Fam. Bijl, Piet is een geweldige kerel die je van alles over de omgeving kan vertellen, hij heeft een avond voor ons gekookt, en dat was heerlijk. Er lopen kippen en die leggen heerlijke eitjes, dus elke morgen een echt vers ei. Wij gaan zeker nog eens terug met onze vriendengroep om weer te genieten van hun gezelligheid.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Knus, gezellig, heel gastvrij

Anke
19-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben genoten van het appartement. 's Avonds genoten van de rust en stilte. Overdag biedt het appartement op de 2e etage een prachtig uitzicht over het dal (Kurpark) en de Sauerlandse 'heuvels'. Het is een heerlijke accommodatie om enkele dagen te verblijven.

Gereisd Met partner in december 2015

Fijne,gastvrije ervaring

Amerik en Thea
23-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben heerlijk genoten, Het verblijf was super schoon en zo mooi ingericht, echt gezellig, we hadden een schitterend uitzicht, Bijzonder fijne vakantie!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Een aanrader!

eva bekx
10-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super gezellig appartement, vriendelijke eigenaren. Wij waren met 6 volwassen en 2 kinderen. Een kleine piste op loopafstand waar de kinderen konden spelen en de minder ervaren skiërs konden oefenen. Op 5-10 min rijden Winterberg voor meer ski uitdaging. Enige minpuntje was de keuken, maar die wordt vernieuwd. Gezellige en vooral hele mooie plek! Uitzicht op het dal en 's avonds de houtkachel aan. Het nieuwe appartementje dat achter in de tuin door Piet zelf wordt gebouwd ziet er nu al veelbelovend uit, wat een vakmanschap! En nog extra plek om te genieten van het geweldige uitzicht…. In 1 woord: aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Heerlijk appartement met fantastisch uitzicht

Alice van Ginkel
13-8-2014

Fijn, compleet ingericht appartement met goede bedden en heerlijk uitzicht. Leuk voor kinderen, speeltuintje en voetbalveld in het dal op 5 minuten loopafstand. Winkeltje voor verse broodjes bij het ontbijt in de buurt. Mooi, rustig dorpje op half uurtje rijden van Winterberg. En tot slot: erg vriendelijke en behulpzame eigenaren, die zelf de begane grond bewonen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Leuk & Gezellig !!

familie van der Linden - Vorstenbosch
9-8-2014

Appartement haus im wiesenground is: Heel leuk en kindvriendelijk je kan leuk wandelen en spelen ook een heel mooi uitzicht kortom: Super leuk !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Appartement info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus im Wiesengrund in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus im Wiesengrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.