Vakantiehuis Haus am Lenne

Familie van den Beemt
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis is zeer geschikt voor een gezelschap, wij 2 gezinnen met kinderen en opa en oma konden ons prima vermaken in het huis. Genoten van een heerlijke midweek in dit prachtige huis; keuken met grote eettafel, sauna en een bubbelbad, in de buurt van Winterberg en in de sneeuw, helemaal Top! Omgeving is prachtig dus wat ons betreft doen we dit zeker nog een keer.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus am Lenne in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus am Lenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.