Vakantiehuis Haus am Lenne

9.5Fenomenaal

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

9.5Fenomenaal

• 8Ligging t.o.v. pistes

Vakantiehuis Info

• Sauna
Meer vakantiehuisinfo

2 reviews over Vakantiehuis Haus am Lenne

• 9Familie van den Beemt17-03-2016

Geweldige midweek gehad in Haus am Lenne

Het huis is zeer geschikt voor een gezelschap, wij 2 gezinnen met kinderen en opa en oma konden ons prima vermaken in het huis. Genoten van een heerlijke midweek in dit prachtige huis; keuken met grote eettafel, sauna en een bubbelbad, in de buurt van Winterberg en in de sneeuw, helemaal Top! Omgeving is prachtig dus wat ons betreft doen we dit zeker nog een keer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 10Loes Swerts27-07-2012

Rust, Ruimte en een schitterende omgeving!

Wat een mooi huis om een mooie plek in het schitterende Oberkirchen. Het uitzicht vanuit de eetkeuken is werkelijk onbeschrijfelijk mooi! Het Huis staat aan de rand van het dorp op loopafstand kan je heerlijke broodjes kopen en andere dagelijkse boodschapjes. De mensen in de omgeving zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het huis overtreft alle verwachtingen. Zo mooi en luxe heb ik nog nooit in een vakantie huis mogen meemaken. Hou je van Rust en Ruimte.. is dit het huis waar je moet zijn. Prijs kwaliteit is meer dan in orde. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in dit mooie huis. De staat van het huis is uitmuntend. En er zijn genoeg kamers en sanitaire voorzieningen op iedere etage. Er is voor de kinderen een speelkamer en er zijn DVD's aanwezig. En... WIFI... Het huis is voor de kinderen al een ontdekkingsreis opzich.

Met jonge kinderen

1 tip over Vakantiehuis Haus am Lenne

• Loes Swerts, 27-07-2012

er is een schitterend Zwembad in Fredenburg (richting Schmallenberg) en de rodelbaan in Willingen is ook aan te raden. Stukje rijden maar de rit daar naartoe is al zeker de moeite waard... Je komt langs de mooiste dorpjes waar de tijd lijkt stil te hebben gestaan.

0 vragen over Vakantiehuis Haus am Lenne

Vakantiehuis info