Vakantiehuis Haus am Lenne

Familie van den Beemt
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis is zeer geschikt voor een gezelschap, wij 2 gezinnen met kinderen en opa en oma konden ons prima vermaken in het huis. Genoten van een heerlijke midweek in dit prachtige huis; keuken met grote eettafel, sauna en een bubbelbad, in de buurt van Winterberg en in de sneeuw, helemaal Top! Omgeving is prachtig dus wat ons betreft doen we dit zeker nog een keer.

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Rust, Ruimte en een schitterende omgeving!

Loes Swerts
27-7-2012

Wat een mooi huis om een mooie plek in het schitterende Oberkirchen. Het uitzicht vanuit de eetkeuken is werkelijk onbeschrijfelijk mooi! Het Huis staat aan de rand van het dorp op loopafstand kan je heerlijke broodjes kopen en andere dagelijkse boodschapjes. De mensen in de omgeving zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het huis overtreft alle verwachtingen. Zo mooi en luxe heb ik nog nooit in een vakantie huis mogen meemaken. Hou je van Rust en Ruimte.. is dit het huis waar je moet zijn. Prijs kwaliteit is meer dan in orde. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in dit mooie huis. De staat van het huis is uitmuntend. En er zijn genoeg kamers en sanitaire voorzieningen op iedere etage. Er is voor de kinderen een speelkamer en er zijn DVD's aanwezig. En... WIFI... Het huis is voor de kinderen al een ontdekkingsreis opzich.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus am Lenne in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus am Lenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.