Hotel Gut Vorwald

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gut Vorwald voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Gut Vorwald in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi gelegen aan de bosrand.

Kick, 3-5-2010

Prima hotel, eten formidabel (halfpension), ruime kamers, zeer kindvriendelijk, vriendelijke bediening, zeer behulpzame eigenaresse, vanuit het hotel zo de wandelroutes op inclusief de Rothaarsteig. Voor herhaling vatbaar. kortweg aanrander.

onvergetelijke verwennerij

Sandra, 4-3-2010

Een prachtige accomodatie waar we in de afgelopen 11 jaren al 3 x waren, met veel plezier. Schone lucht binnen en buiten, fijne persoonlijke bediening, heerlijk ontbijtbuffet en super keuken met streekgerechten. Een echte aanrader voor wie van rust en ruimte plus verwennerij houdt. We hebben niet geskied dus vandaar dat we mbt de pistes geen oordeel velden.

gastvrij hotel midden in de natuur

rrombout, 22-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel Gut Vorwalt is een perfecte kindvriendelijke bestemming voor families en groepen. naast het hotel zijn er ook moderne appartementen te huur.

Er zijn meerdere ruimtes om als groep apart te verblijven.

één minpuntje... er mag gerookt worden in de bar!

We hebben een aantal aanbieders voor Gut Vorwald voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gut Vorwald in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gut Vorwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gut Vorwald scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: