Appartement Ferienwohnungen Hardthof

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

Op vakantie geweest naar Ferienwohnungen Hardthof?

8.8Fantastisch

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Ferienwohnungen Hardthof

• 9Fam. Derksen22-12-2015

Fijn vakantieverblijf

In augustus 2015 een week op vakantie geweest. Prima appartement, schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. De kinderen kunnen elke dag de pony's poetsen en een stapvoets ritje maken. Les is mogelijk (wel in het Duits) en onze dochter heeft een heerlijke buitenrit gemaakt. Speeltuin, met kabelbaan en een parcours om met de skelters te crossen. Wekelijks een BBQ avond, waar je voor weinig aan kunt schuiven. Het binnenzwembad is klein, maar kun je dagelijks van tevoren 1 uur reserveren, zodat je een privézwembad hebt. In de buurt zijn grotere binnen en buiten zwembaden. Broodjes kun je dagelijks bestellen en hangen dan voor 7 uur aan de deur. Erg aardige mensen !!! een warm welkom !!! Het enige wat wij een beetje jammer vonden was dat er alleen Duitse gezinnen waren. Voor onze kinderen was het lastig om aansluiting te krijgen. In het verleden naar campings geweest en daar hadden ze altijd Nederlandse kinderen om mee te spelen. Maar dat is ook het enige wat we minder vonden aan onze vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9JBM KOOIKER30-09-2013

Prima vakantie verblijf.

Fijne vakantie boerderij met vriendelijke eigenaar niks is te veel gevraagd.We zijn hier nu voor de 12 de keer geweest. GEWELDIG.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Joh. Kooiker25-03-2013

kindvriendelijke vakantie boerderij

Deze vakantie boerderij bestaat voor ons al vele jaren.In 1985 kwamen wij met onze kinderen,10 en 6 jaar oud daar op vakantie. Vele jaren achter elkaar geweest.Frau Hessman Ulla en de tweede generatie Marco en Tina .Willen aan al je wensen voldoen. Nu wij opa en oma zijn gaan we nu weer met veel plezier met onze kinderen en kleinkinderen naar de fam Hessman toe.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Kim15-11-2012

Kindvriendelijke vakantie boerderij.

De appartementen zijn gemoderniseerd, schoon en erg ruim! Klein binnen zwembad waar gratis gebruik van gemaakt kan worden, zelfs de mogelijkheid om alleen met je eigen gezin te zwemmen. Met 's ochtends ook nog eens verse broodjes aan de deur!

Niets dan lof voor de gastvrouw. Frau Hessmann spreekt een beetje Nederlands en begrijpt het goed. Geen enkele service is haar te veel: een bedrekje voor kleine kinderen is zo opgehaald, een wandelwagen en regenlaarzen kunnen worden geleend. I.v.m. een beperking zit ik het liefst onder de douche. Omdat er geen douchestoel aanwezig was en een hocker niet in de douchecabine paste heeft Frau Hessmann er (zonder extra kosten) een voor mij gehuurd bij de plaatselijke kruisvereniging.

Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd: paardrijden, kijken bij het koeien melken, kampvuur met stokbrood en hoefijzers . maar ook een gezellige barbecue voor alle gasten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

Appartement Ferienwohnungen Hardthof info