Hotel Familotel Ebbinghof

Hotel Familotel Ebbinghof
9,4

• Ligging t.o.v. pistes7,4

4 reviews over Hotel Familotel Ebbinghof in het Nederlands

Volop leuke dingen, vriendelijk en lekker

Hanneke,
30-12-2017

Gezellig hotel met zeer hartelijke leiding. Veel te beleven in en om het hotel. Stukje rijden en de rest van Sauerland ligt open. We hebben gezwommen, huifkar gereden en fietsen gehuurd alles bij het hotel. Top met kids.

Eten van het buffet was smaakvol en handig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Supervakantie met kleine kinderen

Sofie Moreels
      12-11-2015
      • Ligging t.o.v. pistes4
      • Ligging t.o.v. pistes4

Alles beschikbaar om een superleuke vakantie te hebben met kleine kinderen. Prima uitgerust, duidelijk goed over nagedacht. Praktische kamers/ appartemetjes. Eten is vers, simpel maar erg lekker. Zowel smiddags als avonds lekker en evenwichtig kindergerecht, niet alleen frieten, vissticks en spaghetti maar ook lekkere groentjes. Veel activiteiten in de regio op mini afstand: zwembad met glijbanen, leuke binnenspeeltuin, fietsroute op oude spoorbaan , verschillende korte wandelingen voor de kindere, mijnbezoek, enz. Leuke activiteiten, wel alles in het Duits. En ook voor de ouders alles beschikbaar voor leuke avondjes als de kindjes in bed liggen...

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

Ruime kamer, klein maar prima zwembad, erg leuke kinderactiviteiten! Eten is prima, wel in buffetvorm, altijd ook saladebuffet.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

2008

Bauer Johannes verzorgt samen met de rest van zijn gezin

familie van den heuvel
      19-4-2008

Bauer Johannes verzorgt samen met de rest van zijn gezin dit hotel. Valt onder Familotel en is helemaal ingericht voor kinderen. Er is een happy club, ze kunnen paardrijden, met de tractor de bergen in, komt een goochelaar, clown, schminken. Eten is summier maar lekker en 's-middags koffie met gebak. De service is geweldig, super aardige mensen. Echt een aanrader!

Gereisd familie in april 2008

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
      • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familotel Ebbinghof in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familotel Ebbinghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.