Hotel Deimann *****

Review geschreven door brawi

kwaliteits hotel

brawi
8-2-2015

Door familie gevoerd hotel met een hoog kwaliteitsniveau. Hotel staat erg goed aangeschreven. De prijzen zijn op het peil van een 5* hotel, hetgeen ook waar wordt gemaakt. Veel voorzieningen aanwezig en persoonlijke aandacht voor de gasten. Uitgebreide spa met een ruim aanbod aan specialistische behandelingen. Het eten van een erg goed niveau, alhoewel de wachttijd tijdens lunchtijd met 45 minuten wel erg lang is. Wij hebben niet ervaren dat kinderen specifieke aandacht krijgen. Sterker nog: wij boekten een suite met extra slaapkamer voor onze zoon en kregen een ruime kamer met extra torenkamer. In het torenkamertje waren hoekvormige zitbanken naast een steile trap. De zitbanken waren het 3e en 4e bed hetgeen gevaarlijk was naast de trap en absoluut niet ergonomisch om te slapen. Absoluut slaapkamer onwaardig! Niet echt een kamer om met kinderen te verblijven. Na reclamatie kregen we een andere kamer met minder voorzieningen.