Gasthof Braun zum Hohen Knochen

Kleine hotelsWeer vandaag-6°-9°
Gasthof Braun zum Hohen Knochen
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Braun zum Hohen Knochen voor je op een rij gezet:

13 reviews over Gasthof Braun zum Hohen Knochen in het Nederlands

Een aanrader!

Elaine en Roland,
16-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sprookjes omgeving in de sneeuw. super aardig, vriendelijk en gastvrije mensen. Heerlijk ontbijt en diner. Appartement ruim en schoon.

Gereisd met partner in december 2017

Geweldig

Motortoteel groep,
10-7-2017

Echt alles was goed. Het ontvangst, Service, Kamers en Ontbijt.

Niet duur en voor ons als groep geweldig.

De kaart was ook super (geen half Pension geboekt). Er was genoeg om

voor een verblijf van 3 dagen een keuze te maken.

Andreas en de dames/medewerksters waren heel behulpzaam en we hebben er echt een heel leuk weekend gehad. incl. het motorrijden.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig gegeten

Fam. de Wit
24-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zomaar onverwachts langsgereden en daar gaan eten. Je voelde je gelijk thuis, wat een aardige mensen. Eten was bijzonder lekker, voor een kleine prijs. De volgende dag toen we er nog een keer wilde gaan eten, was de deur dicht vanwege Ruhetag. Toen de mevrouw ons zag kwam ze naar buiten en mochten we alsnog aanschuiven. Voor de hotelgasten was het wel gewoon open. Wat bijzonder aardig, niets dan lof, vielen dank!

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische ligging.

H. van der Veen
5-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wanneer je rust zoekt is dit "the place to be.". Boven op een berg in alle rust met prachtige uitzichten. Zeer veel mogelijkheden tot wandelen vanuit het hotel. Wij zaten in het bijgebouw dwz het oude gedeelte daarvan. Het nieuwe gedeelte en het hoofdgebouw is de accomodatie nog iets beter. Het eten is uitstekend. De ene dag een driegangenmaaltijd, de andere dag een barbecue (bij mooi weer uiteraard) en de volgende dag weer een heerlijk buffet. Zeer gevarieerd dus.

Gereisd met partner in juni 2014

Gereisd met partner in juni 2014

Gezellig hotel!

Fam. de Bruin
31-5-2014

De eigenaar, Andreas Braun, heette ons welkom bij aankomst. Hij heeft ons en alle andere gasten perfect bediend, het ontbrak ons aan niets. Heerlijk gegeten, rumpsteak was erg lekker! De volgende ochtend was hij ook weer bij het ontbijt om te vragen of alles in orde was. De sfeer is relaxed en wij voelden ons gelijk thuis. Omgeving mooi groen en 's nachts hoor je echt helemaal niks, dus heerlijk rustig. Dit hotel is kleinschalig en er is tijd voor persoonlijke aandacht. 's Avonds na het eten kun je beneden blijven zitten en kun je allerlei drankjes bestellen. In het restaurant komen ook mensen uit de buurt eten. Kortom: wij hebben het erg naar ons zin gehad! Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2014

super vakantie gehad in hotel Braun

anoniem
4-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heerlijke hotel, met zeer vriendelijk personeel, willen alles voor je doen.

Kamers waren netjes

Gereisd met vrienden in februari 2014

Super Hotel und Umgebung

Der Rudi
5-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

geweldig hotel, mooie kamer, heerlijke bediening en uitstekend eten (ontbijtbuffet en diner klasse!). Wandelingen, ook in de winter) zo vanuit het hotel in een hemelsmooi gebied. Wij hebbne ook genoten van de Duitse vriendelijkheid, dus vor ons staat één ding vast: over drrie weken zijn we er weer!

Gereisd met partner in januari 2011

Fantastisch hotel in mooie omgeving.

H. Meijer
12-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel mooi hotel, geweldig eten, super gastvrij en behulpzaam personeel. heerlijk zwembad en vele andere mogelijkheden om te genieten van de omgeving. We verheugen ons nu al op het volgende langer bezoek.

Gereisd met vrienden in december 2010

maar een woord "geweldig"

Ruud en Pauline
9-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gasthof Braun ligt op een van de mooiste plekken in het Sauerland, prachtig verscholen tussen de bossen. Dit uitermate gemoedelijke Gasthof is al ruim 500 jaar familiebezit en wordt nog steeds door de familie Braun geleid. De chefkok, Andreas Braun, weet u met prachtige menu's en gerechten dagelijks te verwennen.

Alles hausgemacht en razend vers. In de Stube kunt u in een aangename sfeer genieten van een lekker drankje, terwijl de Kaminzimmer met open haard garant staat voor een gezellig ontbijt en mooie diners. De kamers zijn van alle comfort voorzien. De service: 5 *****. Kortom wij vinden dit Gasthof een topper en gaan er binnenkort weer gauw naar toe!

Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Braun zum Hohen Knochen in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Braun zum Hohen Knochen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.