Hotel Berghotel Hoher Knochen

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag9°4°
Hotel Berghotel Hoher Knochen
8,5

• Ligging t.o.v. pistes5,4

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Hoher Knochen voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Berghotel Hoher Knochen in het Nederlands

Prachtig hotel

Erin
12-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig hotel. De route naar het hotel is erg stijl en het duurt vrij lang voordat je er bent. Een zeer vriendelijke ontvangst. Kamers zijn ruim. Een aparte slaapkamer en een aparte woonkamer gescheiden met een deur en een groot balkonterras met stoelen. Het hotel is vrij gedateerd maar past heel goed bij het hotel. Verwacht geen moderne inrichting met plasma tv. Veel hout en klassieke stijl. Zitkussens voor de stoelen op balkon zijn aanwezig. Prachtig uitzicht. Een hele mooie en grote speeltuin voor de kleintjes. Menukaart is prima maar prijzig. Het hotel ligt wel erg afgelegen. Dichtstbijzijnde supermarkt is in Winterberg, ca. 20-25 minuten rijden. Beter om de kleine boodschapjes alvast te halen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

"Oude" charme

Rob
17-11-2014

Het is een prachtig hotel. Aan de gebruikte bouwmaterialen is duidelijk te zien dat er met oog voor degelijkheid is gebouwd. Veel hout, mooie ornamenten. Kortom een hotel met karakter. Personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten was van goede kwaliteit. Op verzoek werd het menu voor de kinderen aangepast als men het geboden menu liever niet had.

De omgeving is erg geschikt voor wandelingen en mountainbike tochten. Het zwembad en de sauna zijn een aanrader. Een keer per week organiseert men een opgieting in de sauna. Ook hierbij is het personeel erg enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Niet in alle opzichten een goed hotel.

A.J. van Laarhoven
28-9-2014

Mooi hotel met erg mooie kamers.

Zeer vriendelijk personeel.

Prima ontbijtbuffet.

1x prima diner buffet.

Overige avonden keuze menu zowel kwalitatief en kwantitatief (voor jongeren) matig tot slecht.

Erg goed uitgangsplaats voor wandelingen.

Gereisd met partner in september 2014

Geweldig hotel

Klement
20-9-2014

Het hotel ligt op een fantastische plek. Een Eldorado voor de wandelaar en rustzoeker. Kamers waren schoon ruim, en van alle gemakken voorzien. Personeel is behulpzaam vriendelijk. Buffetten waren gevarieerd, evenals de keuzes in het menu indien je halbpension hebt geboekt. Natuur is overweldigend, routes vanaf het hotel. Prachtige vergezichten, rust en ruimte. Kleine beeklopen en mooie bergmeertjes, maken dit tot een prachtig natuurgebied.

Gereisd met partner in september 2014

Super

A 't Jong
17-8-2014

Je moet even wennen om zo steil naar boven te rijden met de auto. Maar eenmaal daar een oase van vriendelijkheid, rust en uitzicht.. Wij zaten in een kamer in het ronde gebouw. En ook op de tweede etage. Super mooi, een balkon met parasol lekkere luie stoelen noem maar op. Koelkasten op de kamer apart toilet. Leek wel een luxe woning.

Gereisd met partner in augustus 2014

Hier in begin augustus 5 dagen geweest , ik ben voor te wandelen al minstens 60 keer in omgeving winterberg geweest en liep dikwijls met mijn wandeling langs dit hotel , wilde er graag een keer zijn ,maar de prijs vond ik te hoog .nu via reisorganisatie een voordelige aanbieding en ben er nu dan toch geweest . het hotel licht om te wandelen zeer goed direct het bos en bergen in , verder zwembad 12,4 x 6 m en verder sauna en nog veel meer ,de standaard kamer was goed , maar geen balcon , ook ontbraken koelkast en thee en koffie apperaad dat in deze tijd in een 4 sterren hotel steeds meer voorkomt , ontbijt en diner waren goed verder voor kinderen tot ongeveer 10 jaar ,fijne speelplaats buiten .

Gereisd met partner in augustus 2014

heerlijke plek

frances
29-4-2014

dit hotel is mijn favoriet, al heel lang. er ligt dan ook van mij een heel lijstje met wensen! en aan elke wens wordt aandacht besteed. bijvoorbeeld, er komt op "mijn" kamer een verstelbare lattenbodem in het bed.

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Onvriendelijk

Nico Vos
16-8-2013

Tussen de middag bleek de keuken opeens niet te functioneren voor vier bergwandelaars. We hadden het gevoel dat we absoluut niet welkom waren. Zelfs een boterham met kaas was niet te bestellen. De ober die het ons vertelde deed vooral of het een goede grap was. Ik kom hier nooit meer terug. Past totaal niet bij de gastvrijheid die ik in het Sauerland gewend ben.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijk hotel met prima voorzieningen

Rudeless
      28-1-2013
      • Ligging t.o.v. pistes8

Een handig gelegen hotel voor een wintersportverblijft. We zaten met zijn drieën op een ruime kamer met grote badkamer met vloerverwarming. Zag er allemaal netjes uit (wel de standaard lelijke hotelinrichting). Op de kamer liggen badjassen klaar voor als je gebruik wilt maken van de sauna of het zwembad. Het hotel is schitterend gelegen en in het restaurant kun je goed eten voor weinig geld. Prima wijnkaart ook. Gratis wifi is het enige dat ontbrak. Bij het ontbijt werden we weer aangenaam verrast door het grote aanbod, verse jus etc. Erg geschikt om bij te komen na een dag op de pistes.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Was een leuk weekend

pefero
      16-1-2012

Wij hadden een komfort kamer geboekt die was erg mooi en netjes zat in het nieuwe gedeelte van het hotel.

Eerste avond in het gewone restaurant gegeten was niet veel bijzonders niet lekker en duur volgende dag half pension geboekt en in hotel restaurant gegeten wat een verschil lekker en absoluut niet duur €12.50 voor 3 gangen het ontbijt is geweldig maar uiteindelijk waar het om gaat de bediening is rond uit slecht. wij hebben 3 keer om koffie gevraagd en toch niet gekregen nadat wij geklaagt hadden bij de receptie zouden ze iemand sturen maar toen wij 48 uur later naar huis gingen was hij of zij nog steeds niet geweest.

Vind het een mooi hotel maar het oude gedeelte heeft dringend een opknap beurt nodig net zo als het personeel

Gereisd met partner in september 2011

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Hoher Knochen in Schmallenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Hoher Knochen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.