Hotel Berghotel Hoher Knochensterstersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schmallenberg (Sauerland)

8.3Fantastisch

• 5.5Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Berghotel Hoher Knochen voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

338 reviews over Hotel Berghotel Hoher Knochen

• 6-27-01-2020

was goed voor elkaar vriendelijk netjes schoon ik zeg perfect

Gereisd in januari 2020

• 2019
    10-27-08-2019

Prachtig hotel ,rustig gelegen ,goed eten ,mooie wandelingen vanuit het hotel,

Gereisd in augustus 2019

• Oude reviews

10Erin12-08-2015

Prachtig hotel

Prachtig hotel. De route naar het hotel is erg stijl en het duurt vrij lang voordat je er bent. Een zeer vriendelijke ontvangst. Kamers zijn ruim. Een aparte slaapkamer en een aparte woonkamer gescheiden met een deur en een groot balkonterras met stoelen. Het hotel is vrij gedateerd maar past heel goed bij het hotel. Verwacht geen moderne inrichting met plasma tv. Veel hout en klassieke stijl. Zitkussens voor de stoelen op balkon zijn aanwezig. Prachtig uitzicht. Een hele mooie en grote speeltuin voor de kleintjes. Menukaart is prima maar prijzig. Het hotel ligt wel erg afgelegen. Dichtstbijzijnde supermarkt is in Winterberg, ca. 20-25 minuten rijden. Beter om de kleine boodschapjes alvast te halen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Rob17-11-2014

"Oude" charme

Het is een prachtig hotel. Aan de gebruikte bouwmaterialen is duidelijk te zien dat er met oog voor degelijkheid is gebouwd. Veel hout, mooie ornamenten. Kortom een hotel met karakter. Personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Het eten was van goede kwaliteit. Op verzoek werd het menu voor de kinderen aangepast als men het geboden menu liever niet had. De omgeving is erg geschikt voor wandelingen en mountainbike tochten. Het zwembad en de sauna zijn een aanrader. Een keer per week organiseert men een opgieting in de sauna. Ook hierbij is het personeel erg enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 7A.J. van Laarhoven28-09-2014

Niet in alle opzichten een goed hotel.

Mooi hotel met erg mooie kamers. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijtbuffet. 1x prima diner buffet. Overige avonden keuze menu zowel kwalitatief en kwantitatief (voor jongeren) matig tot slecht. Erg goed uitgangsplaats voor wandelingen.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Klement20-09-2014

Geweldig hotel

Het hotel ligt op een fantastische plek. Een Eldorado voor de wandelaar en rustzoeker. Kamers waren schoon ruim, en van alle gemakken voorzien. Personeel is behulpzaam vriendelijk. Buffetten waren gevarieerd, evenals de keuzes in het menu indien je halbpension hebt geboekt. Natuur is overweldigend, routes vanaf het hotel. Prachtige vergezichten, rust en ruimte. Kleine beeklopen en mooie bergmeertjes, maken dit tot een prachtig natuurgebied.

Gereisd met partner in september 2014

• 10A 't Jong17-08-2014

Super

Je moet even wennen om zo steil naar boven te rijden met de auto. Maar eenmaal daar een oase van vriendelijkheid, rust en uitzicht.. Wij zaten in een kamer in het ronde gebouw. En ook op de tweede etage. Super mooi, een balkon met parasol lekkere luie stoelen noem maar op. Koelkasten op de kamer apart toilet. Leek wel een luxe woning.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8arie12-08-2014

altijd wens geweest hier een keer te zijn

Hier in begin augustus 5 dagen geweest , ik ben voor te wandelen al minstens 60 keer in omgeving winterberg geweest en liep dikwijls met mijn wandeling langs dit hotel , wilde er graag een keer zijn ,maar de prijs vond ik te hoog .nu via reisorganisatie een voordelige aanbieding en ben er nu dan toch geweest . het hotel licht om te wandelen zeer goed direct het bos en bergen in , verder zwembad 12,4 x 6 m en verder sauna en nog veel meer ,de standaard kamer was goed , maar geen balcon , ook ontbraken koelkast en thee en koffie apperaad dat in deze tijd in een 4 sterren hotel steeds meer voorkomt , ontbijt en diner waren goed verder voor kinderen tot ongeveer 10 jaar ,fijne speelplaats buiten .

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8frances29-04-2014

heerlijke plek

dit hotel is mijn favoriet, al heel lang. er ligt dan ook van mij een heel lijstje met wensen! en aan elke wens wordt aandacht besteed. bijvoorbeeld, er komt op "mijn" kamer een verstelbare lattenbodem in het bed.

Alleen gereisd in mei 2013

• 3Nico Vos16-08-2013

Onvriendelijk

Tussen de middag bleek de keuken opeens niet te functioneren voor vier bergwandelaars. We hadden het gevoel dat we absoluut niet welkom waren. Zelfs een boterham met kaas was niet te bestellen. De ober die het ons vertelde deed vooral of het een goede grap was. Ik kom hier nooit meer terug. Past totaal niet bij de gastvrijheid die ik in het Sauerland gewend ben.

Gereisd met vrienden in januari 2013

2 tips over Hotel Berghotel Hoher Knochen

• huisink, 29-12-2011

wel mooie omgeving om te wandelen en dichtbij Winterberg

• Frederik, 12-12-2011

Keulen ligt op anderhalf uur rijden in een mooie streek.

0 vragen over Hotel Berghotel Hoher Knochen

Hotel Berghotel Hoher Knochen info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden