Camping Am Furlbach

Camping Am Furlbach
6,7

Laatste review

De camping ligt dichtbij de snelweg 33, maar daar heb je niet veel last van. Zeker niet als het 36 uren regent. Dat is gewoon domme pech. Ruime toeristische plaatsen, veel vaste gasten en mensen op doorreis. Je kunt er niet eten, alleen wat kopen. Die beoordeling is niet te geven. In de omgeving is genoeg te doen, op korte afstand van de steden Bielefeld, Detmold, Gutersloh. Mooie fiets- en wandelroutes.

3 reviews over Camping Am Furlbach in het Nederlands

Ruime camping met vriendelijk beheer.

Kieke,
30-7-2017

Jaap
10-10-2016

Gemoedelijk. Vriendelijk. Mooie camping.Hele grote plaatsen.Goed sanitair. Mooie omgeving. Mooie dorpen en steden in de omgeving.

We komen er al jaren en het verveelt niet!!! Volgend jaar weer.

Prima camping

Dijkman
9-7-2015

Eenvoudige camping, rustig, groen, sanitair voldoet en wordt goed schoon gehouden. Vriendelijke beheerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Furlbach in Schloß Holte-Stukenbrock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Furlbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.