Sorteren

Reviews over Schlipruethen

Mooie camping en een goede uitvalsbasis om van alles te of

Sandra
    20-3-2008

Mooie camping en een goede uitvalsbasis om van alles te ondernemen, zoals naar winterberg, fort fun, veltins of warsteiner brauerei, wandelen (vanaf de camping)

Leuke camping, aardige eigenaar, ik kom er al veel winters

Sandra
    20-3-2008

Leuke camping, aardige eigenaar, ik kom er al veel winters met plezier. (6 maanden vanaf begin okt. tot eind maart)

Mooie uitvalsbasis om van alles te ondernemen. winterberg, warsteiner brauerei, vanaf de camping wandelen, fort fun, fietsen (mountainbiken),veltins brauerei en nog veel meer, in de winter skieen, langlaufen.

In sundern is een vvv waar je veel dingen vandaan kan halen om te doen. (wandel-fiets kaarten etc.)

Kleine camping, aan een landweggetje in het Sauerland

Wendy
    18-10-2007

Kleine camping, aan een landweggetje in het Sauerland. Ligt aan de rand van het bos, waarin je lekkere wandelingen kunt maken.

Schlipruethen scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews