Appartement Panoramablick

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schleiden-Gemünd

Op vakantie geweest naar Panoramablick?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

1 review over Appartement Panoramablick

• 9Robert Pullens07-04-2016

Uitstekend verblijf

In maart heb ik vier dagen in dit appartement verbleven, dat aan de rand van het nationaal park Eifel is gelegen. Het heeft één ruime slaapkamer en een woonkamer/keuken met een redelijk compleet keukengedeelte; alleen een vaatwasser ontbreekt. Er is een grote flatscreen-tv en een goede internetverbinding. De ruime badkamer heeft een ligbad met een douche. Vanuit de woonkamer en het terras heb je een mooi uitzicht over de omringende weilanden, en de bossen van het nationaal park beginnen op 300 meter afstand. In het dorpje (Dreiborn) zitten alleen een bakker, buurtwinkel en restaurant; voor andere dingen moet je naar Schleiden (ca. 6 km). De omgeving is zeer geschikt voor wandelen en uitdagende fietstochten. De eigenaren wonen boven het appartement en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kan deze accommodatie zeker aanbevelen.

Alleen gereisd in maart 2016

0 tips over Appartement Panoramablick