Hotel Katharinenhof

Hotel Katharinenhof
6,1

Omschrijving
Hotel Katharinenhof Eifel in de plaats Schleiden-Gemünd is een zeer eenvoudig hotel dat in een prachtige omgeving ligt. Het hotel is voornamelijk geschikt voor mensen die de omgeving willen ontdekken en enkel een goedkope plek zoeken om te overnachten. Volg een van de aangeboden wandel- of fietsroutes om de fantastische omgeving te ontdekken.

288 reviews over Hotel Katharinenhof in het Nederlands

Nooit meer,zonde van je geld.

Joop,
3-12-2018

Ongeorganiseerde bende.

Nooit meer.

Geen kamers worden in het weekend niet schoongemaakt,dus ook geen schone handdoeken.

Geen bedieninig s avond, een kopje koffie kun je uit de automaat halen ,evenals je biertje.

Eten is niet lekker .

Als de keuringsdienst van nederland,het hotel zou controleren dan zou dat hotel direct gesloten worden.

Nooit méér dit hotel. Eten echt onder de maat.

Familie Willems,
24-10-2018

We hadden een kamer geboekt voor 3 nachten, inclusief ontbijt en diner.

De kamer was redelijk, wel gedateerd en een voorzien van een bank waar je bijna niet meer uit kon komen. Wat betreft de badkamer, het sanitair was schoon, maar op diverse plekken zat er schimmel op de muren en plafond.

Het ontbijt was redelijk. Dan het diner. Naar ons idee kwam alles uit de diepvries en wordt het in bakken opgewarmd. Eerste dag: keuze uit één soort soep, gekookte aardappelen met rode kool en gesmoord vlees. Als nagerecht enkel en alleen één soort pudding. Tweede dag, keuze uit één soort soep, gebakken aardappeltjes (waren super vet), spinazie en een gemalen fabrieksgehaktbal (eentje die je kunt laten stuiteren). Als nagerecht stond er een kom met stukjes perzik. Derde avond hebben we maar buiten de deur gegeten.

ammer dat je totaal geen keuze hebt in soep, aardappelen, groenten en toetje. Wat ons betreft géén aanrader.

Geweldige ervaring

Jos de Natris,
24-10-2018

Zëër verbaasd zijn wij over zovele negative reactie s. wij waren blij en verrast dat we voor zo weinig geld een hotel hadden gevonden waar het bed eten en hygiëne

gewoon in orde waren,,,,, wat de eigenaar voor kleding droeg vinden wij niet zo

belangrijk hij was schoon ! net zoals zijn hotel !

HotelSpecials.nl

Het ontbijt is goed. Het diner is slecht en de kamers worden (bijna) niet schoongemaakt. Na 2 dagen lagen nog steeds dezelfde kruimels op de grond. Warm water is er 's morgens niet (waarschijnlijk op).

Gewoon goed.

Fam. Driessen,
11-10-2018

We hebben heel wat reviews gelezen, waarvan er veel negatief waren. Hier willen wij ons niet bij aansluiten. Voor ons is het belangrijk dat een kamer, bed en badkamer schoon zijn, en dat was absoluut het geval. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Als je een vijf sterren gevoel wilt hebben, moet je niet naar een drie sterren

hotel gaan. Wij hebben genoten. Dus ondervindt het zelf, hebben wij ook gedaan. En.. als je iets niet bevalt moet je het bij de eigenaar melden, wel zo netjes. Het is nl. wel heel gemakkelijk om kritiek de wereld in te slingeren.

Nooit meer !

Jan,
9-10-2018

Gezien de goedkope aanbieding hadden we niet al te hoge verwachtingen en dat is redelijk uitgekomen.

Kamer erg klein, TV deed het niet, het water onder de douche was niet warm te krijgen (constant lauw), het ontbijt was zeker niet zo uitgebreid als de advertentie doet vermoeden, er zijn geen drankjes te krijgen voor 18.00 uur, in het weekend geen schoonmaakservice op de kamer, in de kelder waar de eetzalen lagen rook het erg muf, eigenaar en verdere personeel niet echt vriendelijk en zelfs ongeïnteresseerd en als klap op de vuurpijl was het avondeten echt maar dan ook echt beneden alle peil. We hebben het de eerste avond geprobeerd maar ik heb alleen van de magere soep wat genomen (3 kleine kommen) om nog maar wat binnen te hebben. We hebben de overige 2 avonden buiten het hotel gegeten. Kortom eens maar nooit meer naar dit hotel. De aanbieding van touro\operator was ook inderdaad heel snel “weg” wezen !!

Nooit meer

John,
1-10-2018

Eten was slecht, bediening laks en onvriendelijk.

Kamers kapotte gordijnen. Badkamer klein, gedateerd en niet schoon

Zeer matig, geen aarader.

Familie uit Roosendaal,
1-10-2018

Tja, wat zullen we ervan zeggen...erg goedkoop, maar totaal geen sfeer in het hotel. Terug in de jaren 80! De eigenaar is een rare snuiter, die inderdaad zoals vaker vermeld, alle dagen in dezelfde slobbertrui rondloopt.

Ontbijt redelijk, avondeten zeer matig. Kamers en het hele gebouw verouderd. In het weekend geen schoonmaakdienst, staat ook op de site, beetje raar. Schone handdoeken moet je zelf vragen.

Hier kunnen ze wat moois van maken! Zonde, zeg!

We hebben 4 leuke dagen gehad, maar we zouden dit hotel niet meer kiezen!

Nooit meer !!

Carla,
19-9-2018

De omgeving en ruime parkeerplaats was prima , ontbijt redelijk ,maar dat was het ook

Kamer werd niet schoongemaakt ondanks kaart aan deur om wisseling handdoeken, 2 dagen werd er niets gedaan, zelfs geen nieuw toiletpapier terwijl er maar een aangebroken rol hing

Bij melden reageerde de eigenaar laconiek of ik het kaartje wel goed had opgehangen en de juiste kamer ???

Kreeg daarna bij gods gratie twee handdoeken en een rol wc papier zonder maar enig excuus 😡

Het hotel sterk verouderd, vieze meubels met vlekken, alles ruikt penetrant

Handdoeken stonkenbij afdrogen maar ja als iedereen daar ook alle dagen mee moet doen snap ik dat wel

Eigenaar loopt alle dagen in dezelfde slobbertrui rond , erg onverzorgd

1 avond gegeten , ookdat wat een domper, een gehaktschijf die zo gaar was dat je deze kon wegzuigen evenals de gemengde groente

Mijn bewoners in het verpleeghuis krijgen nog beter te eten

Wij komen hier Nooit meer terug

Nooit en nooit meer dit hotel.

Rob,
18-9-2018

Ontbijt het enigste wat redelijk was.

Voor de rest een waardeloos hotel met geen service op enige manier. Eigenaar loopt alleen maar ongeïnteresseerd rond met zijn slobbertrui die hij volgens mij nooit uit heeft gedaan. Kamers worden niet schoongemaakt en handdoeken verschoond. Zelfs toilet papier wordt niet aangevuld. Tv werkt ook niet. Gewoon een bagger hotel ondanks dat het misschien goedkoop is.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katharinenhof in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katharinenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.