Hotel Katharinenhof

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een zesje, echt niet meer

Het en Ger
11-7-2018

Als je kijkt naar de prijs, mag je eigenlijk niets verwachten. En dat klopt. Hotel grauw en flets, erg saai, straalt niets uit. Eten: eetbaar , verder niets. Of je moet gek zijn op vruchtjes uit blik. Bij het ontbijt en als toetje wel te verstaan. Service: ach nee, dat mag je voor dat geld ook niet verwachten. Personeel loopt rond, maar een vraag beantwoorden is teveel gevraagd. Ligging is perfect, erg mooie omgeving. En in het dorpje zit een lekkere ijssalon, haal daar gewoon een lekkere ijscoupe als dessert.

Kortom: verwacht er niets van, het kost immers ook niets.

Fantastisch!

Yves
28-5-2018

Prima hotel, lekker eten, goede behulpzame bediening . kortom voor herhaling vatbaar! Jan, Dieter , Sven , wir sehen uns schnell wieder. Groeten uit Limburg !

Goed vermaakt/ hotel komen we niet weer

Anoniem
21-5-2018

De ligging van het hotel is prima. Er is veel te doen in de omgeving. Fietsen kun je huren bij de VVV achter het hotel. En genoeg wandelmogelijkheden.

Minpuntjes voor ons waren... kamer was niet goed schoon. Douches waren "schoon" en de bedden ook schoon. Ontbijt was goed. Bij een hotel hebben wij toch een ander idee. Vonden het meer een onderkomen voor groepen/scholieren.

Tv was te klein en weinig en slecht ontvangst. Geen Wifi is in deze tijd ook onmisbaar. Goedkoop dat wel.

We hebben een aantal aanbieders voor Katharinenhof voor je op een rij gezet:

Aanrader, gaan zeker nog eens terug

Motorgroep Hemelvaart Nijmegen
13-5-2018

Prima hotel, goede kamers, fijn personeel, eten eenvoudig maar prima, tevens goed ontbijt. Lounge waar je ‘s avonds lekker kunt zitten, lezen, spelletje spelen of biljarten.

Goede uitvalsplek voor wandelaars of net als wij voor mooie motorritjes in Naturpark Eifel.

Geweldige uitvalbasis voor een Eiffel-trip.

Greet en André
6-5-2018

Eenvoudig hotel, goed schoon, ruime kamers en ‘recht toe, recht aan’ maaltijden. Prijs-kwaliteit is dik in orde.

Mooie ligging, je kunt zo vanuit het hotel het bos in wandelen, goede prijs/kwaliteitsverhouding, eigenaar is zeer flexibel, alles is mogelijk als je het even vraagt. Prima ontbijt, goed bed, voor herhaling vatbaar.

Geweldige dagen gehad! Prima

Marco
29-4-2018

Het is een leuk Hotel op een echt fantastische plek, vlak bij het centrum, en vlak bij de natuur, en zeer attente Hoteleigenaar.

Een gemoedelijk eenvoudig hotel wat qua prijs vold

Jan Molenaar
20-4-2018

Een gemoedelijk eenvoudig hotel wat qua prijs voldeed aan alle verwachtingen.

De kamers waren goed, goede bedden. Badkamer voldeed aan de verwachtingen. Als je € 79,00 betaald voor drie overnachtingen met ontbijt en 2 diners, is het het niet vreemd dat dit een eenvoudig hotel is. Qua hygiene e.d. kan er best wel wat verbeterd worden. En ook 's avonds kan er meer vertier zijn. Wij hebben lang gesproken met de eigenaar en begrijpen zijn standpunt. Het is een man met het hart op de juiste plaats en heeft alles over om het zijn gasten naar de zin te maken. je moet wel bedenken dat je voor deze prijs géén hilton kan verwachten. Maar wat er was was gewoon goed. Waar overnacht je en krijg je een best wel goed ontbijt voor deze prijs. Wij hebben er in ieder geval van genoten en het erg naar ons zin gehad.

Ligging maakt alles goed

Gwendolina Vandenneucker
4-3-2018

Fantastisch weekend gehad, wij zijn wandelaars en net daarom is de ligging ideaal.

Hotel moet dringend eens onder handen genomen worden, poetsen en likje verf hier en daar, en overbodige oude meubels wegdoen.

Ontbijt was lekker, uitbater vriendelijk, maar zag er wat slordig uit.

Gelukkig hebben we niet veel betaald.

Al bij al leuk reisje.

Voor herhaling vatbaar

Jolanda Hooijmans
2-3-2018

Gemoederlijk hotel, goede kamers en een goed ontbijt.

Gezien de prijs waar ik dit voor had , gewoon prima.

Ik was geschrokken van de recencies hier op de site, maar dit is allemaal reuze meegevallen.

Wil je alle luxe en comfort dan tjop tjop naar het Hilton.

Voor ons was het prima .

Kamers waren netjes en schoon evenals de badkamer.

Wat we miste was de Wifi , maar geen man over boord.

En jammer dat er geen bar geopend was , maar ook dat los je zelf op .

We hebben een aantal aanbieders voor Katharinenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katharinenhof in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katharinenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Katharinenhof scoort een 6.63 uit 10 op basis van 277 reviews.