Hotel Katharinenhof

Hotel Katharinenhof
6,6

279 reviews over Hotel Katharinenhof in het Nederlands

Nooit en nooit meer dit hotel.

Rob
18-9-2018

Ontbijt het enigste wat redelijk was.

Voor de rest een waardeloos hotel met geen service op enige manier. Eigenaar loopt alleen maar ongeïnteresseerd rond met zijn slobbertrui die hij volgens mij nooit uit heeft gedaan. Kamers worden niet schoongemaakt en handdoeken verschoond. Zelfs toilet papier wordt niet aangevuld. Tv werkt ook niet. Gewoon een bagger hotel ondanks dat het misschien goedkoop is.

Nooit meer

Ans
9-9-2018

Ontbijt redelijk kamer loshangende gordijnen en vochrplekken op het pafond en douce deur los .

Avond eten matig

Wij komen zeker niet meer terug wij gaan vaak 3 dagen weg maar dit is niet

Voor herhaling vatbaar

voor herhaling vatbaar

snijder
9-9-2018

prachtige ligging, makkelijk parkeren, goede en hulpvaardige eigenaar, ruime kamer, erg goed ontbijt, warm eten eenvoudig maar smakelijk, geen opdringerig personeel.

HotelSpecials.nl

Gezellig apart hotel,in mooie omgeving.

toussaint en anne-mie bon.
1-9-2018

Prijs kwaliteit van dit hotel 100%.

Goed ontbijt buffet.Eenvoudig, smaakvol diner.Schone kamer,prima bedden.Vriendelijk personeel.

Gezellig buiten terras

.Idiaal voor trips in de omgeving.

Wij waren in Monschau, Verder in Eupen en Malmedy, Belgie.

Mooie wandel routes.

Gezellig dorp met voldoende horeca voor eten en drinken,mooie jissalon etc.

ongezellig hotel

anja
29-8-2018

De ligging van het hotel is prima daarom zou er zo weer heen gaan

waren er voor 3 uur werden als een klein kind weg gestuurd konden pas om 3uur

inchecken zeer onvriendelijk

Het eten was simpel maar wel goed ontbijt beter dan avond maal eigenaar en

1 lid van het personeel bediening liepen er maar armoedig bij 3 dagen in de zelfde slobber trui. Onze kamer was prima in orde daar hebben we niets over te klagen

Ik zou er niet zo gauw weer heen gaan. er was niets aan gezelligheid

Zeer slecht hotel .eigenaar was niet gemotiveerd bij aankomst zondags kon je nog niks te drinken krijgen de "bar niet gezien" was niet open.

Ontbijt redelijk ,warm eten zeer slecht salades waren lauw drankjes waren warm bij tempraturen van 36 grade mijn totale verwachting van dit hotel is zeer slecht

Een zesje, echt niet meer

Het en Ger
11-7-2018

Als je kijkt naar de prijs, mag je eigenlijk niets verwachten. En dat klopt. Hotel grauw en flets, erg saai, straalt niets uit. Eten: eetbaar , verder niets. Of je moet gek zijn op vruchtjes uit blik. Bij het ontbijt en als toetje wel te verstaan. Service: ach nee, dat mag je voor dat geld ook niet verwachten. Personeel loopt rond, maar een vraag beantwoorden is teveel gevraagd. Ligging is perfect, erg mooie omgeving. En in het dorpje zit een lekkere ijssalon, haal daar gewoon een lekkere ijscoupe als dessert.

Kortom: verwacht er niets van, het kost immers ook niets.

Fantastisch!

Yves
28-5-2018

Prima hotel, lekker eten, goede behulpzame bediening . kortom voor herhaling vatbaar! Jan, Dieter , Sven , wir sehen uns schnell wieder. Groeten uit Limburg !

Goed vermaakt/ hotel komen we niet weer

Anoniem
21-5-2018

De ligging van het hotel is prima. Er is veel te doen in de omgeving. Fietsen kun je huren bij de VVV achter het hotel. En genoeg wandelmogelijkheden.

Minpuntjes voor ons waren... kamer was niet goed schoon. Douches waren "schoon" en de bedden ook schoon. Ontbijt was goed. Bij een hotel hebben wij toch een ander idee. Vonden het meer een onderkomen voor groepen/scholieren.

Tv was te klein en weinig en slecht ontvangst. Geen Wifi is in deze tijd ook onmisbaar. Goedkoop dat wel.

Aanrader, gaan zeker nog eens terug

Motorgroep Hemelvaart Nijmegen
13-5-2018

Prima hotel, goede kamers, fijn personeel, eten eenvoudig maar prima, tevens goed ontbijt. Lounge waar je ‘s avonds lekker kunt zitten, lezen, spelletje spelen of biljarten.

Goede uitvalsplek voor wandelaars of net als wij voor mooie motorritjes in Naturpark Eifel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katharinenhof in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katharinenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.