Hotel Katharinenhof

6,5

265 reviews over Hotel Katharinenhof in het Nederlands

Ligging maakt alles goed

Gwendolina Vandenneucker, 4-3-2018

Fantastisch weekend gehad, wij zijn wandelaars en net daarom is de ligging ideaal.

Hotel moet dringend eens onder handen genomen worden, poetsen en likje verf hier en daar, en overbodige oude meubels wegdoen.

Ontbijt was lekker, uitbater vriendelijk, maar zag er wat slordig uit.

Gelukkig hebben we niet veel betaald.

Al bij al leuk reisje.

Voor herhaling vatbaar

Jolanda Hooijmans, 2-3-2018

Gemoederlijk hotel, goede kamers en een goed ontbijt.

Gezien de prijs waar ik dit voor had , gewoon prima.

Ik was geschrokken van de recencies hier op de site, maar dit is allemaal reuze meegevallen.

Wil je alle luxe en comfort dan tjop tjop naar het Hilton.

Voor ons was het prima .

Kamers waren netjes en schoon evenals de badkamer.

Wat we miste was de Wifi , maar geen man over boord.

En jammer dat er geen bar geopend was , maar ook dat los je zelf op .

gemoedelijk hotel voor leuke prijs!

Louise, 12-2-2018

Het hotel is gedateerd, maar de bedden waren goed en de badkamer schoon. Het eten is eenvoudig, maar lekker. Ontbijt is genoeg keus. Als je de prijs ziet, wat kun je dan verwachten? Eigenaar is gezellig en behulpzaam. De sfeer is gemoedelijk. Je kunt naar leuke plaatsen zoals Monchau, Bad Munstereifel etc. Leuke mensen ontmoet. In de kelder is een bar, daar hebben we met nog wat gasten een reuze gezellige avond gehad.

Jan-Willem(eigenaar) zit vol met gein! Oudere gasten zaten er te kaarten.

We hebben een aantal aanbieders voor Katharinenhof voor je op een rij gezet:

Verschillende reviews gelezen, Begrijp echter niet gezien de prijsstelling van dit hotel waar de recensisten kritiek op kunnen hebben

Ruim voldoende

siem, 27-1-2018

Flexibele instelling en goede uitleg door hoteleigenaar.

Onduidelijkheid over openingstijden bar.

Gillend naar huis

Blumke, 5-12-2017

Wij hadden gedacht ,een gezellig weekendje weg geboekt te hebben met vrienden ,maar kwamen van een koude kermis thuis...Wij hebben al veel hotels gehad, maar nog Nooit zoiets slechts als dit. Beide kamers zaten vol schimmel, gaten in de dekbedovertrek, lekkende wc pot, gordijnen die los hingen,spinnewebben, schimmel in de douche, n tv die het niet deed. En waar we n melding van gemaakt hebben,niet eens iemand naar is komen kijken om het probleem op te lossen.Nadat we het probleem van de beschimmelde kamers hadden aangegeven, en vroegen naar een andere kamer,liep de eigenaar gewoon weg en het intereseerde hem totaal niet! Toen onze vriendin aangaaf advocate te zijn,kregen we opeens 2 nieuwe kamers. Er wordt ook in de weekends niet schoon gemaakt of schone handdoeken. ( je mag wel in de eetzaal aan personeel vragen om schone handdoek indien nodig ) Het ontbijt was het enigste waar ik persoonlijk niks op aan te merken heb.Maar het warm eten, kon je vergelijken met varkensvoer, bah bah...zoiets smerigs nog Nooit gezien. We zijn dan ook de rest van ons weekend buiten de deur gaan eten. Vanaf 1 november t/m 1 april is de bar gesloten. Dus waren we genoodzaakt om s'avonds met eigen drank en lekkers in de hal te gaan zitten. We hadden het geluk dat we er met n gezellige groep s'avonds bijeen zaten , en zelfs nog gezongen hebben.

Wat ik niet begrijp ,is dat touroperator ( waar wij geboekt hadden) overal reclame maakt ,over dat alle hotels die hun aanbieden door hun bezocht zijn en goedgekeurd zijn. Volgens mij moeten ze oogkleppen op gehad hebben.

nooit meer !

A.Alleleijn, 4-12-2017

Niets!!!!!!!!!!!!!!!!

Samen met vrienden dachten we een leuk weekend ervan te maken.

We schrokken al toen we binnen kwamen. Alles was smerig ,echt smerig. Schimmel op de muren en badkamer,vies kapot overtrek ,spinnenwebben overal,wc en wasbak kapot. Eten was onbeschrijfelijk slecht.

Nadat we netjes gevraagd hadden voor een andere kamer negeerde hij ons volkomen. Toen ik aangaf advocate te zijn en dat dit verhaal nog een staartje zou krijgen ,kon het opeens wel. Deze kamer was ruimer maar ook nog goor. Gelukkig waren er hele leuke gasten waarmee wij gezellige uurtjes 's avonds mee doorgebracht hebben. Als ik een Nul had kunnen geven voor alles behalve de omgeving had ik dat gedaan.

Vreselijk

verschikkelijk slecht

marie kwinten, 3-12-2017

het ontbijt was redelijk en het meisje dat erbij rondloopt is aardig

verder was het allemaal heel slecht: vieze kamers met doorgezakte bedden met goor en kapot beddegoed, gordijnen die niet dicht kunnen omdat er gordijnhaken ontbreken alles was vies met veel spinnenwebben, wasbak zat de blauwe tandpasta van de vorige gasten nog aan toen wij na 3 dagen vertrokken, verlichting werkte niet, het eten dat s'avonds geserveerd werd was zo uit blik gegooid.De eigenaar vroeg bij het uitchecken maar niet hoe wij het vonden.Wij hadden 2 kamers en waren allebei zo slecht. Wij gaan een paar keer per jaar een weekendje weg en hebben nog nooit hier gereageerd maar als ik hier zie dat er beoordelingen staan met een 10 dan snap ik er niks van. Dit is een goedkoop hotel maar zeker geen waar voor je geld

helemaal goed, we hebben een fijn verblijf gehad

Zonneveld, 27-11-2017

De prijs kwaliteit-verhouding klopt helemaal. Voor zo'n lage prijs krijg je een prima kamer, schoon, lekker ontbijt en eveneens een goede, eenvoudige avond maaltijd en dat ook nog eens in een mooie omgeving. Wij hebben een fijn verblijf gehad van 4 dagen

Nooit meer

MC van der Zee, 27-11-2017

In de kamers word gerookt en volgens de eigenaar is dit toegestaan terwijl er op alle deuren een sticker zit van verboden te roken. Het warme eten is slecht. Onze kamer was redelijk maar we hebben er toestanden meegemaakt met andere mensen die echt vieze beschimmelde kamers hadden, als je op het toilet zat je urine onder de toiletpot doorliep zo de badkamer in. Hij wilde er eerst niks van weten totdat deze dame zei dat ze advocate was toen koos hij eieren voor zijn geld bood ze zijn excuses aan en kregen toen een andere kamer. Al met al geen hotel om terug te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Katharinenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katharinenhof in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katharinenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Katharinenhof scoort een 6.52 uit 10 op basis van 269 reviews.