Hotel Katharinenhofsterster

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Schleiden-Gemünd

6.5Voldoende

• Sauna
Tonen op kaart

Hotel Katharinenhof Eifel in de plaats Schleiden-Gemünd is een zeer eenvoudig hotel dat in een prachtige omgeving ligt. Het hotel is voornamelijk geschikt voor mensen die de omgeving willen ontdekken en enkel een goedkope plek zoeken om te overnachten. Volg een van de aangeboden wandel- of fietsroutes om de fantastische omgeving te ontdekken.

325 reviews over Hotel Katharinenhof

• 2019
    8Sylvia06-12-2019

Gemudlich

Wij vonden het een gezellig hotel, ietwat gedateerd maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Ontbijt en diner zijn prima. De eigenaar is heel vriendelijk en maakt graag een gezellig praatje.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8B. Beijer01-12-2019

Uiterst gezellige dagen gehad. Zeer tevreden.

Leuk hotel, gemoedelijke sfeer. Ontbijt goed. Wij hadden kamer 202. Zeer ruim met bankstel waar je heerlijk kon zitten Zeer ruime badkamer Schitterende omgeving. Gezellig dorp. Brauhaus zeer de moeite waard gezien de giga schnitzels. In centrum. 300 mtr van hotel. Voor deze prijs ga ik niet kijken of er verf van de kozijnen is maar ga genieten van het heerlijke verblijf. Was super.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Paul25-11-2019

Gezellig, uitstekend gelegen hotel

Een gezellig hotel, met een eigenaar die goed zijn best doet voor een prettige sfeer. De kamers zijn groot en netjes, met een fijn, ruim bed. Het ontbijt is prima verzorgd. Het avondeten is geen haute cuisine, maar zeker smakelijk en voedzaam. Het hotel is rustig gelegen op een prima locatie aan de rand van het dorp. Direct vanuit het hotel zijn verschillende uitgezette wandelingen te maken.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Vincent24-11-2019

Fantastische prijs/kwaliteitsverhouding!

Katharinenhof is een 2-sterrenhotel dat zonder poespas veel waar voor zijn geld biedt. De kamers zijn ruim en gezellig en hebben weliswaar geen wifi, maar die is er wel in de lobby. Het ontbijt is zonder meer goed te noemen met uitstekende verse koffie uit een professionele automaat. Verse broodjes met goede keuze uit prima beleg. Yoghurt, sap, melk, enzovoorts. Het avondeten is vanzelfsprekend geen haute cuisine maar lekker en ruim voldoende. En dat alles onder bediening van jonge correcte mensen en een vriendelijke eigenaar, voor een meer dan schappelijk prijsje. Kortom, neem het gezeur hier op Zoover voor wat het is, en boek dit hotel gerust. En inderdaad: de ligging en omgeving is fantastisch.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 3jl koek01-10-2019

nooit meer hier naar toe

was vies kamers niet schoongemaakt eten zeer slecht

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Hipego30-09-2019

Een en al rust met een mooie omgeving.

28-09-2019 Wij zijn het geheel eens met Benny, voor deze prijs kun je niet op de eerste rang zitten. Het is een 2 sterren hotel en als men dan kijkt wat een goede ingerichte kamers het zijn, heel goed ontbijt en diner dan zeggen wij niet klagen aub. Het personeel en de eigenaar waren erg vriendelijk, het is ook hoe men zichzelf opsteld. Wij hebben in ieder geval plezier gehad en van de omgeving genoten.

• 9Bennie26-09-2019

Prijs/kwaliteit is meer dan goed, dus DOEN zeg ik.

De prijs/kwaliteit is gewoon goed. Je hebt een eenvoudig 3 gangen buffet/menu maar dat heb je thuis ook. Het ontbijt was meer dan voldoende met genoeg keus. Ja, er zat hier en daar een spinnen web maar die heeft u beslist thuis ook. Omgeving is prachtig en het personeel vriendelijk en behulpzaam en een voordeel is dat de eigenaar Nederlands praat. Je kunt voor deze prijs niet alles verwachten en mocht je meer willen, een eind verder het plaatsje in is een hotel met een kamer voor 1 nacht voor €150,00 wel inclusief ontbijt........... Onze ervaring is dat je hier gerust naar toe kunt gaan mits je verwachtingen niet te groot zijn. En dat er jongelui tot het personeel wordt berekent komt omdat deze stage lopen en ook zij moeten het vak leren in de praktijk zoals ieder ander ook u en ik. Wij hebben de eigenaar bij ons vertrek een cadeau gegeven omdat wij WEL tevreden waren en door de minpunten heen keken. Veel plezier bij uw boeking.

• 2anoniem14-09-2019

SLECHT

Een mooi hotel met veel mogelijk heden. die jammer genoeg niet benut worden. ongezellig en trieste ontvangst. Het personeel bestond uit onervaren jonge jongens. De kamers waren ronduit smerig. Wij hebben het meest genoten van onze terugreis. Nooit meer

• 8maria13-09-2019

prima voor deze prijs

prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Royale en schone kamer. Ontbijt goed. Avondeten zeer matig

• 7Durk08-09-2019

Prijs kwaliteit in orde

Goede ligging in de Eiffel. Het hotel heeft 2 sterren en daarmee vat je alles samen. Wil je meer en beter? Dan moet je meer betalen in een duurder hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, geen poespas. Kamers kunnen wat ons betreft schoner. Ontbijt en avondeten voldoende verzorgd en passend bij de status van dit hotel

50 tips over Hotel Katharinenhof

• Frans Hoosemans, 03-05-2012

Prima adres voor wandelaars en fietsers(fietsen te huur voor vriendelijke prijs bij Jan) maar ook om autotochtjes te maken naar b.v. Heimbach, Nideggen, Monschau, Altenahr, Bad Munstereifel etc.

• rikie de greef, 29-10-2013

Vogelsang ip. de T7 wandeling

• Paul van den Berg, 11-03-2014

Kamp Vogelsang is de moeite waard (ca. 8 km), net als het pittoreske Bad Münstereifel (ca. 30 km).

11 vragen over Hotel Katharinenhof

• gerald, 16-07-2017

fietsen

is het mogelijk om fietsen mee te nemen en te stallen bij het hotel?

• Daemen K, 06-02-2017

wifi

is in dit hotel Wi-Fi aanwezig.

• J. van Hees, 20-03-2016

pinnen

Kan ik pinnen in hotel Katharinenhof?

Hotel Katharinenhof info

• Aantal sterrensterster