Hotel Katharinenhof

Hotel Katharinenhof
6,2

Omschrijving
Hotel Katharinenhof Eifel in de plaats Schleiden-Gemünd is een zeer eenvoudig hotel dat in een prachtige omgeving ligt. Het hotel is voornamelijk geschikt voor mensen die de omgeving willen ontdekken en enkel een goedkope plek zoeken om te overnachten. Volg een van de aangeboden wandel- of fietsroutes om de fantastische omgeving te ontdekken.

293 reviews over Hotel Katharinenhof in het Nederlands

Zeker doen

van valkenburg,
23-2-2019

Via touroperator hadden wij geboekt bij hotel katharinenhof van 30 januari tot 2 februari 2019.

De prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ruime kamer met goede bedden. Een zitje met tv erbij en een warme douche. Heerlijk aankomen na een mooie wandeldagen. Gemoedelijke en gezellige omgang met eigenaar en andere gasten. Het ontbijt en avondeten was ruim voldoende en naar onze smaak. (niet zout)

Al met al fijne dagen gehad en nogmaals gezien wat je krijgt voor het geld is het echt uitstekend.

Gereisd met partner in januari 2019

komt dit nog goed

Elke,
12-2-2019

OK, we hebben 180 euro betaald voor 3 overnachtingen met ontbijt en avondeten voor ons 4, dus we wisten dat we niet veel moesten verwachten... Dus dat alles gedateerd is , daar zaten we niet mee in... dat alles een likje verf nodig had ook niet. behang dat van de muren komt kunnen we ook nog mee leven..

De lakens en de bedden waren proper, maar dat is dan ook iets dat je mag verwachten, schimmel op het plafond in de badkamer vond ik wat minder leuk.... de ranzige randjes op de doucheschermen waren echt smerig... Het ontbijt ziet er op het eerste gezicht proper uit, maar na de derde dag valt je op dat bijvoorbeeld de pot met yoghurt steeds aangevuld wordt en dat er een serieus aangekoekte rand in zit... ook de melkkan wordt bijgevuld ipv van een nieuwe kan met melk en de vorige kan te wassen (er zaten zwarte stipjes van boven in de kan....) toen de waterkan leeg was bleken er ook onbekende substanties op de bodem te liggen, broodjes ok. Het avondeten werkt met een soort recyclagesysteem, van alle overschot van de dag ervoor wordt soep gemaakt, leuke besparing natuurlijk, maar iedereen heeft de dag ervoor al wel met de opscheplepel in dat eten gezeten… verder is het avondeten gewoon eten wat de pot schaft en heb ik in ziekenhuizen al beter gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Goede prijs kwaliteit

Fam H.,
21-1-2019

Hotel heeft voldaan aan onze verwachtingen. Hotel heeft een geweldige ligging. Je loopt zo het dorp in. Daar zijn voldoende restaurants. Veel mogelijkheden om te wandelen en te mountainbiken. Hotel is eenvoudig, kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is goed, voldoende keus. Avond eten is eenvoudig. Eigenaar is Nederlands. Hij is vriendelijk en heeft leuke tips voor de omgeving. Prima hotel voor deze prijs.

Gereisd met partner in januari 2019

Best oké

Coralie,
31-12-2018

Allereerst: wil je goed eten en een hele schone kamer, ga dan ergens anders heen. Maar kom je voor wandelen of andere outdoor activiteiten, en heb je geen hele hoge eisen aan de badkamer, dan is het prima. De omgeving is prachtig, om te wandelen een dikke 10. Bed zacht en schoon, warme deken, grote kamers. Ontbijt, goed en simpel. Avondeten: rampzalig. We zijn bij de kebabzaak op de hoek beland en de rest van de tijd elders gegeten (er is een heerlijk schnitzer restauant in het dorp). De badkamer was niet zo schoon, douchdeurtje overleden, mja weet je: voor dat geld neem je dat er gewoon bij. Wij zijn ook hostels e.d. gewend misschien scheelt dat. We hebben het leuk en gezellig gehad.

Prima low-budget hotel.

Freek Moes,
19-12-2018

We gingen een weekendje weg. Daarbij was dit hotel ons verblijf.

Het was niet top, maar de sterren zeker waard.

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer,zonde van je geld.

Joop,
3-12-2018

Ongeorganiseerde bende.

Nooit meer.

Geen kamers worden in het weekend niet schoongemaakt,dus ook geen schone handdoeken.

Geen bedieninig s avond, een kopje koffie kun je uit de automaat halen ,evenals je biertje.

Eten is niet lekker .

Als de keuringsdienst van nederland,het hotel zou controleren dan zou dat hotel direct gesloten worden.

Gereisd met partner in december 2018

Nooit méér dit hotel. Eten echt onder de maat.

Familie Willems,
24-10-2018

We hadden een kamer geboekt voor 3 nachten, inclusief ontbijt en diner.

De kamer was redelijk, wel gedateerd en een voorzien van een bank waar je bijna niet meer uit kon komen. Wat betreft de badkamer, het sanitair was schoon, maar op diverse plekken zat er schimmel op de muren en plafond.

Het ontbijt was redelijk. Dan het diner. Naar ons idee kwam alles uit de diepvries en wordt het in bakken opgewarmd. Eerste dag: keuze uit één soort soep, gekookte aardappelen met rode kool en gesmoord vlees. Als nagerecht enkel en alleen één soort pudding. Tweede dag, keuze uit één soort soep, gebakken aardappeltjes (waren super vet), spinazie en een gemalen fabrieksgehaktbal (eentje die je kunt laten stuiteren). Als nagerecht stond er een kom met stukjes perzik. Derde avond hebben we maar buiten de deur gegeten.

ammer dat je totaal geen keuze hebt in soep, aardappelen, groenten en toetje. Wat ons betreft géén aanrader.

Geweldige ervaring

Jos de Natris,
24-10-2018

Zëër verbaasd zijn wij over zovele negative reactie s. wij waren blij en verrast dat we voor zo weinig geld een hotel hadden gevonden waar het bed eten en hygiëne

gewoon in orde waren,,,,, wat de eigenaar voor kleding droeg vinden wij niet zo

belangrijk hij was schoon ! net zoals zijn hotel !

Gereisd met partner in oktober 2018

Het ontbijt is goed. Het diner is slecht en de kamers worden (bijna) niet schoongemaakt. Na 2 dagen lagen nog steeds dezelfde kruimels op de grond. Warm water is er 's morgens niet (waarschijnlijk op).

Gewoon goed.

Fam. Driessen,
11-10-2018

We hebben heel wat reviews gelezen, waarvan er veel negatief waren. Hier willen wij ons niet bij aansluiten. Voor ons is het belangrijk dat een kamer, bed en badkamer schoon zijn, en dat was absoluut het geval. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Als je een vijf sterren gevoel wilt hebben, moet je niet naar een drie sterren

hotel gaan. Wij hebben genoten. Dus ondervindt het zelf, hebben wij ook gedaan. En.. als je iets niet bevalt moet je het bij de eigenaar melden, wel zo netjes. Het is nl. wel heel gemakkelijk om kritiek de wereld in te slingeren.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katharinenhof in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katharinenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.