Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg

• 9Onderkomen

Vakantiepark Info

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gemünder Ferienpark Salzberg voor je op een rij gezet:

31 reviews over Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg

• 8Hendriksen17-09-2019

Prachtige omgeving.

Was prima schoon behalve het linnengoed als je wat langer blijft.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Familie Rens07-08-2019

Fantastisch en luxe appartement!

Wij zijn hier een week met ons gezin( kinderen 12 en 15 jaar) geweest. Super luxe en schoon appartement! Op dinsdag en donderdag kun je schone handoekken pakken, hetzelfde geld voor afwastabletten, afwasmiddel, wc papier etc. Onze fietsen konden in een berging staan. Je kunt gratis gebruik maken van wasmachines en drogers. De kinderen vermaakten zich prima met het tafeltennis en voetbalspel in de animatie ruimte. Super mooie omgeving, aardige mensen bij de receptie. Kortom een dikke 10 waard en hier komen wij zeker nog een keer terug!!

Met oudere kinderen

• 10Cynthia Schepers23-04-2019

Alles erop en eraan voor een fijn verblijf!

We hadden de accommodatie (een studio) voor 3 nachten geboekt en het was echt een hele fijne plek om te verblijven! Alle faciliteiten (handdoeken, beddengoed, keukengerei, strijkijzer en -plank, tv, spelletjes etc.) waren aanwezig en de ruimtes waren schoon. Het verblijf bestond uit een badkamer, kleine keuken en een slaap- woongedeelte met eettafeltje, bed, twee nachtkasten, twee luxe stoelen en tv. Verder was er nog bergruimte en een kluisje én hadden we onze eigen buitenterras. Het personeel was vriendelijk en informeel, wat wij juist prettig vinden. Wij hadden € 143 (verblijf) + € 6 (toeristenbelasting) betaald voor met zijn tweeën, dus het was zeker niet duur en in verhouding tot de kwaliteit al helemaal niet. Ik zou hier graag nog eens naar terug willen!

• 10Activiteiten

• 2017
    9Fam. Bos Lemmer03-12-2017

Erg mooi en super schoon

Het is een mooi appartementen complex. Wij hadden een prachtig appartement [Vogelsang] met groot balkon. Zeer compleet ingericht. Nog nooit zo een perfect schoon appartement bezocht. Met de auto slechts enkele minuten van het Eiffel Nationaal Park.

• 8G.J. Dekker12-07-2017

Een mooie locatie voor natuurliefhebbers.

Het appartementencomplex ligt mooi op een berg. Ons appartement (Vogelsang, nr 366) had een mooi uitzicht. De appartementen zijn schoon en de service is heel goed. Als je langer dan een week blijft wordt tussentijds je appartement schoongemaakt. Verder regelmatig een handdoeken wissel en gratis gebruik van de wasmachine en droger. 500m vanaf het complex is Hotel Salzberg, waar je goed en goedkoop kan eten. Als je contant betaalt, krijg je hier 10% korting. In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Als je wilt fietsen, moet je rekening houden met stevige hoogte verschillen. Maar niet al te ver weg ligt de Vennbahn, een fietspad van 125 Km tussen Aken en Luxemburg. Verder kan je vrij vlak fietsen langs de Olef en de Urft. Op de Rursee varen toeristenboten, waar je ook je fiets mee kan nemen. Keulen ligt op een uur rijden en is een mooi doel voor een dagje shoppen.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 9Familie den Uijl21-02-2017

fantastisch

Gewoon gaan, super schone leuke studio heel compleet, je hoeft niets mee te nemen. Heerlijk bed goed uitgeruste keuken en buitenzitje. Mooie wandelomgeving met zeer uitgebreide informatie punten hierover in de hele streek. Leuke stadjes en bezienswaardigheden. Vriendelijke en meedenkende receptie, je kan ook midden in de nacht aankomen krijg je informatie hoe je de studio in kan. Sauna goed op temperatuur prima. Dikke duim dus gewoon gaan. Bij hotel Salzberg 500 meter 10 % korting op het eten als je in het park verblijft is gewoon eten maar wel lekker prijs hoofdgerecht van 9 tot 18 euro.

• 9Jan Jeanne20-01-2017

Geweldig! al 4 keer geweest, blijft erg goed!

Mooie omgeving. Super mooi 2 persoons- appartement met alles erop en eraan. Alles schoon fijn bed, klein keukentje schone handdoeken. Er zit geen vaatwasser in, maar dat missen wij niet. 2 fijne kuipstoelen en mooi tv. Wij lagen begane grond, dus we konden lekker naar buiten. Receptie erg aardige mensen. Echt aan te bevelen. Kortbij Kamp Vogelsang gebouwen uit de Hitlertijd en het "verlaten Dorp" kun je via een dal naar toe lopen vanuit Kamp Vogelsang. In het plaatsje Hofen start een mooie heggenroute. Ook Monschau is de moeite waard om te bezoeken. Zeker de moeite waard om te gaan kijken!!! Eten in Gemund bij het schnitzelhaus, Een mega grote schnitzel, eigenlijk te groot maar wel lekker.

• 9Onderkomen

• 9B. Nijdam09-01-2017

Heerlijke week gehad

Mooi, groot schoon appartement met alles wat je maar nodig hebt, tot en met de vaatwastabletten aan toe. Heerlijk dat je DVD's kunt lenen en gratis van de sauna gebruik kan maken (wel even melden). Wel onhandig dat je voor de speelzaal en de lounge en sauna een sleutel nodig hebt, vooral als de kinderen zelf naar de speelzaal willen. Zeer vriendelijk personeel en een prachtige ligging op slechts een paar uur rijden. Wij waren hier met de jaarwisseling, heel gemoedelijke sfeer. Minpuntje: inchecken vanaf 17.00 uur, eerder zou fijner zijn.

Er is veel te doen in de omgeving. Vanwege het winterseizoen was nu niet alles open dus we gaan zeker nog terug in het voorjaar of de zomer!

• 7Activiteiten

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Annemarie de Graaf13-06-2016

Mooi appartement

Lees de tip van Micha even verder op. Wij hadden een appartement geboekt voor twee personen drie hoog. Helaas geen lift en gelukkig konden we overboeken tegen meer kosten naar een vier persoons appartement begaande grond. De appartementen met balkon hebben een beter uitzicht maar wij zaten lekker privé. Appartement 332. Mooi ruime plek. Alles aanwezig en goed schoon. Heerlijk terras. Helaas een constand krakend bed en slechte kussens dus neem die van huis mee. Mooie omgeving en veel leuke plaatjes in de buurt. Goede informatie map aanwezig.

• 8Nancy29-10-2015

Fantastisch, voor herhaling vatbat

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in een appartement van Gemunder Ferienpark. Het was schoon en heel compleet. Oven, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, ruimschoots bestek en servies enz. Op dinsdag en donderdag kun je de gebruikte handdoeken wisselen voor schone. Tevens was er een dvd speler aanwezig, zodat we 's avonds gezellig een film konden kijken. Het park ligt in een mooie omgeving om te wandelen en als start voor mooie motortochten. Gratis parkeren, waarbij wel opgemerkt moet worden dat de parkeerplaats schuin loopt, wat het lastiger maakt om de motor te parkeren. In het dorp kun je 's avonds gezellig eten. Wel rekening houden met een steile klim omhoog na het eten. Enige minpunt is dat je pas vanaf 17:00 uur kunt inchecken omdat de receptie pas om 17:00 uur open gaat. Wij waren er voor de tweede keer en zullen hier zeker nog eens terug komen.

• 6Activiteiten

5 tips over Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg

• TravelAgent1987, 15-05-2014

Bezoek vanuit Gemünd bijvoorbeeld de plaatsen Keulen (50 minuten), Bonn (50 minuten) of Koblenz (1 uur en 15 minuten)

• diana120, 09-09-2013

Breng bij warm weer eens een bezoek aan het zwembad in Schleiden.

• Micha Tirion, 28-08-2013

Appartement 313-318; 321-328, 331, 333, 335, 337 kijken vanaf het balkon uit op een leegstaand appartementencomplex.

1 vraag over Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg

• Marijke, 06-10-2014

Park in de winter

Weet iemand hoe het hier in de winter is, zo rond de kerst periode? Dit uiteraard ivm eventuele aanwezigheid van voldoende sneeuw om te sleeën??

Vakantiepark info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen