Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg

Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg
8,6

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Gemünder Ferienpark Salzberg voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg in het Nederlands

Erg mooi en super schoon

Fam. Bos Lemmer,
3-12-2017

Het is een mooi appartementen complex. Wij hadden een prachtig appartement [Vogelsang] met groot balkon. Zeer compleet ingericht. Nog nooit zo een perfect schoon appartement bezocht. Met de auto slechts enkele minuten van het Eiffel Nationaal Park.

Gereisd met partner in december 2017

Een mooie locatie voor natuurliefhebbers.

G.J. Dekker,
12-7-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Het appartementencomplex ligt mooi op een berg. Ons appartement (Vogelsang, nr 366) had een mooi uitzicht. De appartementen zijn schoon en de service is heel goed. Als je langer dan een week blijft wordt tussentijds je appartement schoongemaakt. Verder regelmatig een handdoeken wissel en gratis gebruik van de wasmachine en droger.

500m vanaf het complex is Hotel Salzberg, waar je goed en goedkoop kan eten. Als je contant betaalt, krijg je hier 10% korting.

In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Als je wilt fietsen, moet je rekening houden met stevige hoogte verschillen. Maar niet al te ver weg ligt de Vennbahn, een fietspad van 125 Km tussen Aken en Luxemburg. Verder kan je vrij vlak fietsen langs de Olef en de Urft.

Op de Rursee varen toeristenboten, waar je ook je fiets mee kan nemen.

Keulen ligt op een uur rijden en is een mooi doel voor een dagje shoppen.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Familie den Uijl,
21-2-2017
  • Activiteiten8

Gewoon gaan, super schone leuke studio heel compleet, je hoeft niets mee te nemen. Heerlijk bed goed uitgeruste keuken en buitenzitje.

Mooie wandelomgeving met zeer uitgebreide informatie punten hierover in de hele streek. Leuke stadjes en bezienswaardigheden.

Vriendelijke en meedenkende receptie, je kan ook midden in de nacht aankomen krijg je informatie hoe je de studio in kan.

Sauna goed op temperatuur prima.

Dikke duim dus gewoon gaan.

Bij hotel Salzberg 500 meter 10 % korting op het eten als je in het park verblijft

is gewoon eten maar wel lekker prijs hoofdgerecht van 9 tot 18 euro.

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig! al 4 keer geweest, blijft erg goed!

Jan Jeanne
20-1-2017
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Mooie omgeving. Super mooi 2 persoons- appartement met alles erop en eraan. Alles schoon fijn bed, klein keukentje schone handdoeken. Er zit geen vaatwasser in, maar dat missen wij niet. 2 fijne kuipstoelen en mooi tv. Wij lagen begane grond, dus we konden lekker naar buiten.

Receptie erg aardige mensen. Echt aan te bevelen. Kortbij Kamp Vogelsang gebouwen uit de Hitlertijd en het "verlaten Dorp" kun je via een dal naar toe lopen vanuit Kamp Vogelsang. In het plaatsje Hofen start een mooie heggenroute. Ook Monschau is de moeite waard om te bezoeken.

Zeker de moeite waard om te gaan kijken!!!

Eten in Gemund bij het schnitzelhaus, Een mega grote schnitzel, eigenlijk te groot maar wel lekker.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke week gehad

B. Nijdam
9-1-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Mooi, groot schoon appartement met alles wat je maar nodig hebt, tot en met de vaatwastabletten aan toe. Heerlijk dat je DVD's kunt lenen en gratis van de sauna gebruik kan maken (wel even melden). Wel onhandig dat je voor de speelzaal en de lounge en sauna een sleutel nodig hebt, vooral als de kinderen zelf naar de speelzaal willen. Zeer vriendelijk personeel en een prachtige ligging op slechts een paar uur rijden. Wij waren hier met de jaarwisseling, heel gemoedelijke sfeer. Minpuntje: inchecken vanaf 17.00 uur, eerder zou fijner zijn.

Er is veel te doen in de omgeving. Vanwege het winterseizoen was nu niet alles open dus we gaan zeker nog terug in het voorjaar of de zomer!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Mooi appartement

Annemarie de Graaf
13-6-2016
  • Activiteiten8

Lees de tip van Micha even verder op. Wij hadden een appartement geboekt voor twee personen drie hoog. Helaas geen lift en gelukkig konden we overboeken tegen meer kosten naar een vier persoons appartement begaande grond. De appartementen met balkon hebben een beter uitzicht maar wij zaten lekker privé. Appartement 332. Mooi ruime plek. Alles aanwezig en goed schoon. Heerlijk terras. Helaas een constand krakend bed en slechte kussens dus neem die van huis mee. Mooie omgeving en veel leuke plaatjes in de buurt. Goede informatie map aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch, voor herhaling vatbat

Nancy
29-10-2015
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in een appartement van Gemunder Ferienpark. Het was schoon en heel compleet. Oven, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, ruimschoots bestek en servies enz. Op dinsdag en donderdag kun je de gebruikte handdoeken wisselen voor schone. Tevens was er een dvd speler aanwezig, zodat we 's avonds gezellig een film konden kijken. Het park ligt in een mooie omgeving om te wandelen en als start voor mooie motortochten. Gratis parkeren, waarbij wel opgemerkt moet worden dat de parkeerplaats schuin loopt, wat het lastiger maakt om de motor te parkeren. In het dorp kun je 's avonds gezellig eten. Wel rekening houden met een steile klim omhoog na het eten. Enige minpunt is dat je pas vanaf 17:00 uur kunt inchecken omdat de receptie pas om 17:00 uur open gaat. Wij waren er voor de tweede keer en zullen hier zeker nog eens terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Super accomodatie

rifo66
4-8-2015
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Receptionisten waren heel service gericht! Prachtige appartementen. Zeer volledig uitgerust. En prachtig uitzicht. Kortom zeker de moeite waard om terug te gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fantastisch voor herhaling vatbaar

ien
28-7-2015
  • Activiteiten8

Wij waren verrast, mooi groot appartement, gerenoveerd alles op en aan!

Wij hadden een prachtig uitzicht op Vogelsang, Natuurpark Eifel

Er zijn dichtbij 2 supermarkten, goed restaurant in omgeving..

Voor ons herhaling vatbaar/ (ons gezelschap vanaf 13 tm 78 jaar)

Wij zijn in Keulen geweest BAJA bikes ook een aanrader/ Phantasialand/ Natuurpark Eifel..geen tijd om te vervelen

Gereisd anders in juli 2015
  • Activiteiten8

Wij hebben een fantastische tijd gehad in de Eifel.

De accommodatie is van alle gemakken voorzien, een compleet uitgeruste keuken met vaatwasser en oven en alles wat je je maar kan bedenken. Het vakantiepark ligt op een mooie plek en het uitzicht is geweldig. Wij zouden zeker nog een keer terug komen als we in de buurt zijn.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg in Schleiden-Gemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Gemünder Ferienpark Salzberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.