Hotel Zur Linde

Hotel Zur Linde
7,3

6 tips over Hotel Zur Linde

elmo20042004, 24-10-2016

Restaurant Schermbecker Mitte op 5 minuten lopen vanaf hotel. Vriendelijk personeel en lekker gegeten (3 dagen achter elkaar) Vanaf hotel richting de Spaarbank en dan links de winkel straat in. En dan na een paar minuten aan de linkerzijde.

Mittelstraße 28, 46514 Schermbeck, Duitsland

Monqiue, 20-10-2014
Als je op zondag wil uitslapen moet je hier niet heen. Om 8 uur gaan er verschillende kerkklokken tekeer (erg hard en duren lang) dus klaarwakker om 8 uur
f van limborgh, 12-8-2013
Wij hadden wat drinken voor de volgende dag koud laten zetten in hun koelcel omdat er geen koelkast op de kamer aanwezig was. Lekker koud drinken de volgende dag weer in onze koeltas gezet, dus prima service!

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Linde voor je op een rij gezet:

ZL Hayden, 28-3-2013
Een klein Italiaans restaurantje, een straatje verderop, vraag hiernaar! :)
Marianne de Bruyn, 1-8-2012
De ijssalon in het dorp heeft heerlijke koffie en ijs en is niet duur.
Ann, 29-5-2012
zwembad ook in dorp ( rechtover hotel ecco), niet direct zichtbaar wegens vele bomen. volw= 6 euro, kids =4 euro. 3 supermarkten aanwezig. Ook 2 frituren

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Linde voor je op een rij gezet: