Hotel Zur Linde

Hotel Zur Linde
7,3

25 reviews over Hotel Zur Linde in het Nederlands

Waren met twee gezinnen (4 en 5 personen); hadden beide een prima gezinskamer met goede bedden en fijn sanitair. Zowel avondeten als ontbijtbuffet was gewoon goed! Er was gratis parkeergelegenheid op het priveterrein, het hotel bevindt zich wel op een ietwat druk/rumoerig punt (verkeer). Ligging in relatie tot Moviepark is echter prima (kwartiertje rijden).

Oude reviews (archief)

Hotel valt tegen

elmo20042004
24-10-2016

Wij waren met een groep van 2 gezinnen en een stel, totaal 13 personen. Geboekt voor 1 4-persoons kamer, 3 2-persoonskamers en 1 3-persoonkamer. Wat kregen we. 1x een tweepersoons, 2x een driepersoon en een zolder (kamer 30+31) wat met 6 mensen best raar is. 1 badkamertje en 1 toilet en een beetje rare indeling en erg spook-achtig. Wij hadden verzocht alle op 1 verdieping maar dat was dus al niet het geval (3 verdiepingen) Na klagen is de zolder ingeruild voor een kleine kamer met 2 persoonbed en een stapelbed. En opa en oma in een ander gebouw. Kamers waren erg gedateerd en op zich schoon. Tapijt wel veel vlekken en rolgordijn was niet afdoende en werkte niet meer. Op de gang stond een camping bedje gestald, een bureau en een nachtkastje (rommelig). Ontbijt bij was redelijk maar sober. Personeel bij aankomst niet heel vriendelijk. Parkeergelegenheid te weinig. Hotel ligt naast een klokkentoren en deze gaat vanaf 7 uur elk kwartier. Weg erg langs best druk qua verkeer.

Het was behelpen..

Duhen
8-5-2016

Bij aankomst kregen we 2 kamers (47+49) ipv familiekamer. Gelukkig zijn onze kids geen hele kleintjes meer, dus vonden ze het wel tof samen op 1 kamer. De deur van kamer 49 bleek niet op slot te kunnen. Gelukkig kan je via het balkon van kamer 49 naar 47, dus een stoel voor de deur van kamer 49 gezet. 's Morgens bleek de wastafel van kamer 49 te lekken. Kraantjes toevoer dichtgedraaid, gemeld bij eigenaresse. Ze rolde met haar ogen toen we het kwamen melden. Wij zijn naar Moviepark gegaan, positief dat het echt heel dicht bij het hotel ligt. Bij terugkomst was het slot nog steeds kapot en de douche droog gedweild. Dag van vertrek lag er weer een waterballet.. We hebben het zo gelaten. Dán hadden ze maar actie moeten ondernemen. Ontbijtbuffet is simpel maar voldoende. Jammer van het gesnauw van de bediening en eigenaresse. Je hebt de hele tijd het idee dat je niet welkom bent en erg in de weg loopt.

Niet meer

Arend
1-10-2015

Dat wij voor 11 personen hadden geboekt en wij een kamer met 1 kind wilde. Na veel klimwerk, 4 etages, kwamen wij boven en zagen de deur open staan. Wat bleek deur kon niet dicht, kamer was een 1 persoons kamer waar men 1 bed had bijgezet, wij boekte een 3 persoonskamer. De deur kon dus niet dicht. Na de bediening erop aangesproken te hebben ging men kijken naar een oplossing. Die was er niet. Dus de bediende me naar boven een de kamer bekeken en...hij begreep niet hoe ze dit hadden kunnen doen. Na een kastje weggenomen te hebben en de bedden verschoven kon de deur dicht. Maar waar slaapt het kind? Gelukkig waren wij met meerdere en vond zij plaats bij de familie. De bediening zat er erg mee in de maag maar de Cheffin was niet bereikbaar. Na een drankje, van de bediening, zijn wij gaan slapen. De volgende dag de Cheffin erop aangesproken en het enige wat zij deed is haar schouders ophalen. Wat een onvriendelijke vrouw echt geen goede gastvrouw.

Daarom nooit meer.

Super, gewoon goed!

Patricia nijland
11-8-2015

Prijs kwaliteit verhouding prima. Heerlijk gegeten na een lange dag moviepark. Gratis parkeren achter het hotel. Vriendelijke vlotte bediening. Eigenaresse vriendelijk en zeer correct. Wij hebben genoten en komen zeker weer. Door al het geklaag hier dacht ik dat we een slecht hotel geboekt hadden. Maar dit is echt een prim as hotel. Ik wens iedereen een fijne vakantie! Veel plezier!

Prima hotel als je naar Moviepark wil

Monqiue
20-10-2014

Kamer vrij klein, maar wel schoon.

Bij het ontbijt onvoldoende plaats, tafels werden niet snel genoeg afgeruimd en bij buffet was om 8:30 al veel leeg/op.

Maar al met al ideaal als je naar Moviepark wil,

Prima hotel voor een nachtje

jdvh
5-5-2014

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest met een Moviepark arrangement. Het was mei vakantie dus bijna iedereen waren hier voor Moviepark. Het ligt ook maar op een kwartiertje rijden. De vorige keer zaten wij in het hoofdgebouw en nu in het gebouw aan de zijkant. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de kamer vrij warm was. Verder een prima schone kamer met voldoende ruimte. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Er is een leuke bar. Tegenover de kerk vlak om de hoek is een geweldig restaurant.wij hadden daar de vorige keer ook al gegeten. Het het Nappenfeld's. Niet duur en lekker kneuterig Duits. Heerlijke twee dagen gehad. Als wij nog een keer naar Moviepark gaan dan kies ik weer voor dit hotel.

Uitgekafferd door ontbijtmedewerker

Marcello
21-10-2013

Dit hotel heeft met name familiekamers, men mag dus verwachten dat er veel kinderen komen.

Een kamer geboekt voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Babybed paste alleen niet meer op de kamer. Vervolgens een andere kamer. Hier lag nog een pizza door met eet restanten van de vorige gasten! Bij de eigenaresse gemeld en die deed er lacherig over...

We hadden met ons gezelschap 3 kamers. Bij een van de andere kamers lagen nog vergeten spullen (kleding en scheergerei) van vorige gasten.

Het hoogtepunt was bij het ontbijt. We werden te midden van andere gasten uitgekafferd omdat onze dochter van 3 had geknoeid op de stoel met kruimels van het brood. Het commentaar "Jullie zijn geen normale mensen" en nog wat rake opmerkingen vielen rauw op het dak, temeer omdat ikzelf in de hotellerie werk en zeker met kinderen oplet dat niemand "last" van ons heeft.

De eigenaresse wilde hier niet met ons over praten.

Gelukkig namen alle ontbijt gasten het voor ons op maar dit... nooit meer!

Aanrader in combi met Moviepark!

Iwan
5-9-2013

Correcte prijs kwaliteit verhouding

Leuk hoteltje

GNT
17-8-2013

We hebben hier 1 nacht gebleven. Hadden tickets voor toegang 2 dagen movieparc. Dit hotel ligt op 15 min rijden van movieparc. Het hotel zelf is heel verzorgd en proper. Niets op aan te merken. Ligt ook knal in het stadje, vol met restaurants en ook leuk om nog 's avonds wat te wandelen. Ontbijt was goed, simpel maar voldoende.

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Linde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Linde in Schermbeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zur Linde scoort een 7.27 uit 10 op basis van 26 reviews.