Camping Münsterland Eichenhof

Camping Münsterland Eichenhof
8,9

Contact

30 reviews over Camping Münsterland Eichenhof in het Nederlands

Schoon en netjes, goeie prijs/kwaliteit verhouding, ruime

anoniem
27-4-2019

Schoon en netjes, goeie prijs/kwaliteit verhouding, ruime plekken en aansluitingen dichtbij, lekker gegeten.

Gereisd Anders in april 2019

Sanitaire voorzieningeh die we goed Gevonden

anoniem
20-4-2019

Sanitaire voorzieningeh die we goed Gevonden. Sonnenschein

Gereisd Anders in april 2019

Het grote sanitairgebouw was helemaal top

1-9-2018

Het grote sanitairgebouw was helemaal top. De douches bij de receptie is aan vervanging toe.

Gereisd Anders in Mon Aug 27 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig op het veldje met comfort-plaatsen, dat in

28-7-2018

Heerlijk rustig op het veldje met comfort-plaatsen, dat nog wel in opbouw was, zodat de voorzieningen beperkt waren. Wel goede douches op het hoofdterrein. Jammer dat ook een jongerengroep op de comfort-plaatsen werd toegelaten. Wij zijn wegens verwacht lawaaioverlast daarom vervroegd vertrokken.

Gereisd Anders in Mon Jul 23 2018 22:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heb geen negatieve dingen om te melden

9-5-2018

Heb geen negatieve dingen om te melden. Zal het niet weten wat de mensen moeten weten. Wij zijn tevreden.

Gereisd Anders in Sun May 06 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een mooie, rustige camping, gelegen in een prachtige . Tip

31-8-2017

Een mooie, rustige camping, gelegen in een prachtige omgeving . Tip top sanitair en vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in Sat Aug 26 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is wel mooi en leuk geweest

10-8-2017

Het is wel mooi en leuk geweest. Als je wilt afval scheiden meerdere afvalbakken plaatsen in de gelegenheid om dit te kunnen doen. Misschien is het handig om van te voren het informatieblad te verstrekken per mail. Dan had ik badslippers mee kunnen nemen.

Gereisd Anders in Sat Aug 05 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben gebruik gemaakt van de campingplaats waar een

19-6-2017

Wij hebben gebruik gemaakt van de campingplaats waar een eigen sanitair ter beschikking is. Was een prima outillage.

Gereisd Anders in Wed Jun 14 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het verblijf is ons goed bevallen

2-5-2017

Het verblijf is ons goed bevallen. M.n. de receptie was zeer attent en behulpzaam. De omgeving leent zich perfect voor mooie fietstochten en deze zijn ook duidelijk aangegeven. Minpuntje: het is jammer dat men de auto's bij de caravans mag parkeren dit geeft een rommelig effect.

Gereisd Anders in april 2017

De plaatsen in de hoek aan de vuilniscontainers hebben met

8-4-2017

De plaatsen in de hoek aan de vuilniscontainers hebben geen verbinding met de wifi. Dit is volgens mij op te lossen. Als de mast van de wifi-antenne voorbij de hoek van het gebouw komt is er wel een verbinding mogelijk; zelfde is te bereiken als de antenne op het dak wordt geplaatst.

Gereisd Anders in Tue Apr 04 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Münsterland Eichenhof in Sassenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Münsterland Eichenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.