Camping Heidewald

38 reviews over Camping Heidewald in het Nederlands

Prima!

Bianca,
20-6-2018

Nette camping, waar het (iets gedateerde) sanitair altijd keurig schoon was. Wij stonden op een comfortplek van alle gemakken voorzien, maar wel aan de krappe kant. Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk. Voor een 5 sterren camping miste we wel sfeer. Er staan ook erg veel vaste gasten, wat zeker niet bijdrage aan de uitstraling.

Gereisd met partner in mei 2018

Aanrader!,,

Ad,
5-5-2018

Grote camping met veel vaste plaatsen, waar je als toerist absoluut geen last van hebt, omdat het aparte velden betreft. Grote staplaatsen, brandschoon sanitair. Weliswaar 50 eurocenten voor 4 min, douchen en WiFi betaald(12 euro p/w voor twee apparaten, mooie fietsomgeving. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2018

Grandioos verblijf

Arjen en Louisa,
15-9-2017

De gezelligheid en vriendelijkheid.

Gereisd met partner in september 2017

Een mooie rustige camping met ruime plekken. Zeer schoon en luxe sanitair met douches waar €0,50 in moet voor 4 minuten douchen... Dat is prima te doen (had ik niet verwacht van mezelf)

Gereisd anders in augustus 2017

Wij hebben 3 nachten verbleven in een van de slaapvaten en dat is zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in juli 2017

Na de goede ervaringen met camping Heidewald van vorig jaar waarbij we bijna drie weken op deze camping zijn geweest zijn we dit jaar op terugreis van de Oostzeekust weer 5 nachten op deze camping geweest. Het is ons weer prima bevallen!!! We kijken weer uit naar een volgende keer.

Gereisd anders in juli 2017

Een pefecte goede en mooie camping

Henk van der Wijst,
              29-6-2017

Bijzonder aardige en zorgzame uitbaters. Perfecte plaatsen met goed sanitair.

Een bijzondere omgeving voor fietsen. Gezellige en goede restaurants in de buurt.

(Silberfuchs en Tin's Fusion Wok). Kortom een aanbeveling.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastische mooie leuke schone camping

Danielle,
              12-3-2017

Camping wordt gerund door een leuk behulpzaam jong stel. Camping is zeer schoon en wordt ontzettend goed onderhouden. Sanitair is keurig en wordt netjes gehouden. De camping plaatsen zijn groot en voorzien van eigen kraan. Voor de kinderen is er een grote speeltuin en in de zomer is er animatie. Tevens heeft de camping een kleine kinderboerderij. Honden zijn welkom mits aangelijnd en er bevinden zich uitlaatplaatsen op de camping. Aan de overkant van de straat is een groot meer waar men tegen betaling een hele dag kan door brengen. Tevens is er horeca gelegenheid aanwezig en een speciaal afgeschermd gedeelte voor de kinderen in het water. Er wordt goed toezicht gehouden door badmeesters. Supermarkten genoeg sassenberg net zoals horeca en andere winkels. In omstreken vind je erg leuke dorpjes waar je lekker kan rondstruinen. Munster en Osnabruck zijn met de auto zeer goed te bereiken. Tevens is de natuur prachtig en kun je vanaf de camping mooie fietstochten en wandelingen maken

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

zeer vriendelijke campinguitbaters, proper sanitair en

13-9-2016

zeer vriendelijke campinguitbaters, proper sanitair en mooi onderhouden camping

Gereisd anders in augustus 2016

Geweldig goede Camping een echte aanrader

Corry en Arie
                  6-9-2016

Uitermate vriendelijk personeel. Zeer schoon sanitair. Fijne douches. Ruime plaatsen met wateraansluiting. Je mag zelf je plaats uitzoeken. Keurig onderhouden park. Brood bij de receptie bestellen. Uitvoerige documentatie aanwezig over de omgeving. Goed bewegwijzerde fietspaden. Diverse soorten fietsen te huur tegen een redelijke prijs. Tegenover de camping een groot meer met zwemgelegenheid en wandelgebied. Schuin tegenover de camping is een uitstekend restaurant.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heidewald in Sassenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heidewald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.