Camping Eichenhof

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°1°
Camping Eichenhof
8,8

28 reviews over Camping Eichenhof in het Nederlands

Het grote sanitairgebouw was helemaal top

1-9-2018

Het grote sanitairgebouw was helemaal top.

De douches bij de receptie is aan vervanging toe.

Gereisd anders in augustus 2018

Heerlijk rustig op het veldje met comfort-plaatsen, dat nog wel in opbouw was, zodat de voorzieningen beperkt waren. Wel goede douches op het hoofdterrein. Jammer dat ook een jongerengroep op de comfort-plaatsen werd toegelaten. Wij zijn wegens verwacht lawaaioverlast daarom vervroegd vertrokken.

Gereisd anders in juli 2018

Heb geen negatieve dingen om te melden.

Zal het niet weten wat de mensen moeten weten. Wij zijn tevreden.

Gereisd anders in mei 2018

Een mooie, rustige camping, gelegen in een prachtige omgeving . Tip top sanitair en vriendelijk personeel.

Gereisd anders in augustus 2017

Het is wel mooi en leuk geweest

10-8-2017

Het is wel mooi en leuk geweest. Als je wilt afval scheiden meerdere afvalbakken plaatsen in de gelegenheid om dit te kunnen doen. Misschien is het handig om van te voren het informatieblad te verstrekken per mail. Dan had ik badslippers mee kunnen nemen.

Gereisd anders in augustus 2017

Wij hebben gebruik gemaakt van de campingplaats waar een eigen sanitair ter beschikking is. Was een prima outillage.

Gereisd anders in juni 2017

Het verblijf is ons goed bevallen

2-5-2017

Het verblijf is ons goed bevallen. M.n. de receptie was zeer attent en behulpzaam. De omgeving leent zich perfect voor mooie fietstochten en deze zijn ook duidelijk aangegeven. Minpuntje: het is jammer dat men de auto's bij de caravans mag parkeren dit geeft een rommelig effect.

Gereisd anders in april 2017

De plaatsen in de hoek aan de vuilniscontainers hebben geen verbinding met de wifi. Dit is volgens mij op te lossen. Als de mast van de wifi-antenne voorbij de hoek van het gebouw komt is er wel een verbinding mogelijk; zelfde is te bereiken als de antenne op het dak wordt geplaatst.

Gereisd anders in april 2017

Einde seizoen, afval station was dicht.

Uitermate netjes door TV, elec, afvalwater aansluitingen. Veel Campers hebben echter geen afvalwater aansluiting, dus die moeten boven een put oid. afwateren. Zou handig zijn dat er nog zo'n loos punt is op de camping.

Gereisd anders in oktober 2016

Deur privé sanitair zou naar buiten open moeten gaan. En deur voor douchegedeelte is overbodig. Door deze twee aanpassingen ontstaat er veel meer beweegruimte. Verder is het privé sanitair supermooi en schoon.

Gereisd anders in september 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eichenhof in Sassenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eichenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.