Hotel Romantik Landhotel Knippschild

Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Hotel Romantik Landhotel Knippschild
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Landhotel Knippschild voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Romantik Landhotel Knippschild in het Nederlands

Anders

Schitterend hotel!!!

chris_tas61
29-11-2012

Zeer fijn om hier te verblijven; kamers zeer goed in orde!

Vooral de keuken is hier formidabel goed!

Instinker

Anni
31-8-2009

Noemen eerst een andere prijs. Bij betaling moet je EUR 30 meer betalen. Ligt aan drukke weg, veel hinder van verkeer. Kussens liggen niet lekker.

Moest EUR 30 meer voor kamer betalen als gezegd.

A. Foolen
20-8-2009

Prachtige en rustige omgeving, mooi schoon sjiek hotel. Met uitgebreide wellnessafdeling. Zag er nieuw uit. Zeer lekker gegegeten. Bij inchecken werd een prijs genoemd van EUR 90. Is voor zo'n hotel zeker niet te veel, maar bij betalen bleek de kamer EUR 119 te kosten. Zo slecht was ons Duits echt niet. Hadden een kamer aan de voorzijde, kamer was erg warm maar door het open raam was het verkeer aan de drukke weg goed te horen. Dus niet geweldig geslapen. Ook ontbijt goed verzorgd met evt. een glaasje Sekt erbij. Laat dus de prijs even op papier bevestigen.

voor de rust en natuur een aanrader

liekele
12-8-2009

geweldig mooi hotel ,mooie kamers ,zeer mooie welniss,(geen zwembad jammer) bediening super goed ,een echte aanrader voor natuur liefhebbers,- puntjes s,morgens vroeg(6 UUR) lawaai van zandvrachtwagens (afgravingen 2 km vanaf hotel )

in alle opzichten top hotelletje !!

Remco v Dijck
11-1-2009

Goede welness, lekker eten..............................................................................................

2008

best te doen

vdd joost
29-10-2008

Aangenaam hotel. Rustig, netjes, vriendelijk personeel. Schitterende sauna (jammer dat een zwembad ontbreekt). Lekker eten maar fantasieloos (drie dagen dezelfde salade als voorgerecht - elke dag koude hard gekookte eieren - ...). Kinderen moesten "de volle pot" betalen.

2006

Leuk typisch Duits hotelletje

Anneke
29-9-2006

Leuk typisch Duits hotelletje. Heerlijk eten! Aanrader is een arrangement te boeken. In het dorp zelf is niks te beleven en hotel ligt aan de doorgaande weg, veel luidruchtig verkeer. Warstein, wildpark, Lippstadt en Brilon in de buurt erg leuk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantik Landhotel Knippschild in Rüthen-Kallenhardt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantik Landhotel Knippschild zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.