Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal

VakantiehuisWeer vandaag16°10°
Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal
8,8

9 reviews over Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal in het Nederlands

Geweldig!

Vincent en Jolanda
21-9-2017

Super compleet huisje! Gezellig, schoon en alles aanwezig. Mooie omgeving om te wandelen. En leuke, sfeervolle stadjes in de buurt.

Alles voorhanden voor een supervakantie!

Peter
3-9-2017

Huisje (Mara) was zeer compleet en schoon. Het ligt bovenop een kleine berg.

In de directe omgeving kan je goed wandelen, we hebben veel verschillende dieren gezien. Het is te boeken op een dag naar keuze, en je kunt ook weer weg op een dag naar keuze. Wij zijn tien dagen geweest, en hebben lang niet alles gedaan en gezien wat er mogelijk was.

Met de auto kun je binnen 30 km veel uitstapjes maken. Bij warm weer was het buiten zwembad van Rinteln favoriet; rustig, netjes, glijbaan etc aanwezig, en maar 12 euro entree voor zes personen! De stand Hameln biedt veel; historie, winkels, eten etc.

Kortom, een supervakantie gehad! Te snel weer voorbij.

Met hele kleine kinderen zou ik er niet heen gaan, vanwege de berg. Ik zou bang zijn dat ze eraf vallen. Verder is er geen speeltuin of zwembad aanwezig op het park. Wel een tennisbaan en midgetgolfbaan, gratis te gebruiken als gast van het huisje. Dit is echter een kwartier lopen. We hebben al met al een topconditie opgelopen in Extertal.

Belinda
29-5-2017

Helemaal compleet, accommodatie en omgeving zijn uit de kunst. Geen enkel minpunt kunnen ontdekken!!!

Keurig, goed verzorgd huisje!

Marry
26-2-2017

Goede keuken uitrusting. Netjes. Nette badkamer. Goede bedden.

Oude reviews (archief)

prima huisje in mooi gebied

Hans
10-8-2016

huisje met alles er op en er aan

Heerlijke plek om te zijn.

H. Bakker
26-7-2016

Ferienpark Extertal te Rott, vlakbij Reitlingen Duitsland. Mooie omgeving in het Wesergebergte. Rustige ligging, mooi ingerichte vakantie huizen. Schoon park, kindviendelijk. Voor kinderen echter niet veel te doen. Vriendelijke behulpzame beheerder. Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Prachtig vakantiehuisje in schitterende omgeving

Familie Toonen
30-5-2016

Huisje perfect in orde: Schoon, Sauna geweldig en alles voorhanden.

Omgeving geschikt voor lange wandelingen in de natuur. Veel diversiteit. Zelfs reeën gezien en buizerden en wouwen. Rondom het huisje veel zangvogels zoals merel, goudvink, koolmees, matkop etc.

Ook mensen die van cultuur houden komen hier aan hun trekken. Rinteln is een fraaie historische stad met mooie vakwerkhuizen en een indrukwekkend Rathaus.

Hou je van rust en natuur en wil je met je hondje op vakantie dan is dit zeker een aanrader.

Alles wat je hartje begeert.

Haags Hopje
10-5-2016

Je bent van alle gemakken voorzien. Erg vriendelijke mensen. Energiekosten worden apart afgerekend. Prachtig gelegen en je hebt zeker een auto nodig.

Van top tot teen verzorgd

Pieren
9-5-2016

Wij waren een week met de familie (Oma, Opa en kids) in de vakantiehuizen Lea en Sophie. De huizen zijn top verzorgd, heel netjes en schoon. Er is aan alles gedacht van een wc bril, opstap, traphekje, bobby car en zandbak voor de peuters t/m een houtskool bbq, elektrische bbq. Er is gewoon alles. Bij aankomst en fles wijn op tafel en als je beddengoed geboekt hebt zijn deze al opgemaakt. En je kan gratis midgetgolf en tennis spelen op het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal in Rott-Extertal (Teuroburgerwoud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal scoort een 8.78 uit 10 op basis van 9 reviews.