Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal
8,6

12 reviews over Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal in het Nederlands

Fijn verblijf

Marinus
16-9-2018

Mooi gelegen huis met voldoende privacy en voorzien van alle gemakken. Goede basis voor uitstapjes naar de belangrijkste highlights in de al dan niet directe omgeving. Keuken en badkamer zijn gerenoveerd en zeer ruim en goed voorzien maar daardoor is het contrast met woonkamer en slaapkamer wel wat groot. Er zijn duidelijke instructies over de do’s en don’ts rondom sauna, open haard en vloerverwarming . Ook niet onbelangrijk: het geheel is buitengewoon schoon.

Hopelijk volgend jaar weer en dan langer.

Nathalie
31-7-2018

De huizen zijn mooi, netjes, alles wat je nodig hebt zit erbij.

Een rustig centraal gelegen park

Fam. Hatzmann
26-6-2018

Het huisje was keurig schoon en compleet ingericht, zelfs een zak houtblokken voor de open haard stond al klaar in het schuurtje. De familie Marx is erg vriendelijke en onderhoudt vanaf de boekingsdatum goed contact en brengt je vlak voor vertrek op de hoogte van eventuele wegwerkzaamheden.

Nadeel is de hoge borg van € 150,00 en dat je de stroom apart moet afrekenen en dat je de vuilnis zelf moet bewaren in het schuurtje omdat de containers op slot zitten. Ook een centrale ruimte/kantine waar je als gasten elkaar kunt ontmoeten zou wel leuk zijn geweest.

Geweldig!

Vincent en Jolanda
21-9-2017

Super compleet huisje! Gezellig, schoon en alles aanwezig. Mooie omgeving om te wandelen. En leuke, sfeervolle stadjes in de buurt.

Alles voorhanden voor een supervakantie!

Peter
3-9-2017

Huisje (Mara) was zeer compleet en schoon. Het ligt bovenop een kleine berg.

In de directe omgeving kan je goed wandelen, we hebben veel verschillende dieren gezien. Het is te boeken op een dag naar keuze, en je kunt ook weer weg op een dag naar keuze. Wij zijn tien dagen geweest, en hebben lang niet alles gedaan en gezien wat er mogelijk was.

Met de auto kun je binnen 30 km veel uitstapjes maken. Bij warm weer was het buiten zwembad van Rinteln favoriet; rustig, netjes, glijbaan etc aanwezig, en maar 12 euro entree voor zes personen! De stand Hameln biedt veel; historie, winkels, eten etc.

Kortom, een supervakantie gehad! Te snel weer voorbij.

Met hele kleine kinderen zou ik er niet heen gaan, vanwege de berg. Ik zou bang zijn dat ze eraf vallen. Verder is er geen speeltuin of zwembad aanwezig op het park. Wel een tennisbaan en midgetgolfbaan, gratis te gebruiken als gast van het huisje. Dit is echter een kwartier lopen. We hebben al met al een topconditie opgelopen in Extertal.

Belinda
29-5-2017

Helemaal compleet, accommodatie en omgeving zijn uit de kunst. Geen enkel minpunt kunnen ontdekken!!!

Keurig, goed verzorgd huisje!

Marry
26-2-2017

Goede keuken uitrusting. Netjes. Nette badkamer. Goede bedden.

prima huisje in mooi gebied

Hans
10-8-2016

huisje met alles er op en er aan

Heerlijke plek om te zijn.

H. Bakker
26-7-2016

Ferienpark Extertal te Rott, vlakbij Reitlingen Duitsland. Mooie omgeving in het Wesergebergte. Rustige ligging, mooi ingerichte vakantie huizen. Schoon park, kindviendelijk. Voor kinderen echter niet veel te doen. Vriendelijke behulpzame beheerder. Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Prachtig vakantiehuisje in schitterende omgeving

Familie Toonen
30-5-2016

Huisje perfect in orde: Schoon, Sauna geweldig en alles voorhanden.

Omgeving geschikt voor lange wandelingen in de natuur. Veel diversiteit. Zelfs reeën gezien en buizerden en wouwen. Rondom het huisje veel zangvogels zoals merel, goudvink, koolmees, matkop etc.

Ook mensen die van cultuur houden komen hier aan hun trekken. Rinteln is een fraaie historische stad met mooie vakwerkhuizen en een indrukwekkend Rathaus.

Hou je van rust en natuur en wil je met je hondje op vakantie dan is dit zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal in Rott-Extertal (Teuroburgerwoud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienhäuser Marx im Ferienpark Extertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.