Rott-Extertal (Teuroburgerwoud)

We hebben een aantal aanbieders voor Rott-Extertal (Teuroburgerwoud) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Rott-Extertal (Teuroburgerwoud)

• 8Andre_P08-08-2019

Wandelgebied

Het plaatsje Rott zelf is zeer klein, ten tijde van ons verblijf was het enige vertier (restaurant met midgetgolf) gesloten. Je komt hier vooral voor de rust en om te wandelen. De routes worden goed aangegeven, net als alternatieven om de route korter of langer te maken.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7teus.s19-02-2017

Mooie omgeving om te fietsen is wel pittig

Bij de stenen geweest in Hornbach-Meinberg Zijn grote smalle trappen omhoog ..is klein boven ,uit zich over park Moet van fietsen of lopen houden mooie routes door bos en over bergjes Ik vond de stenen tegen vallen ,meer naam dan daad vind ik Verder rustige omgeving Waren op camping Extertal gewoon schone camping

• 6Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9anita-vandenberg26-08-2014

Extertal, een mooie omgeving!

Een mooi gebied als je houdt van wandelen, rust, het bezoeken van stadjes, welness. We hebben genoten van de Exersteine, de sauna in Pyrmont (huveland) Bucheburg en Minden, Rinteln, de parken in Pyrmont, Detmold en Lemgo, en Bad Oeyenhausen. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. We hadden helaas slecht weer, veel regen, dus niet kunnen zwemmen in Rinteln of in een meer. De wandelroute`s zijn goed aangegeven, alleen niet altijd kinderwagen toegankelijk, ondanks dat dat wel gezegd wordt. Voor de jeugd is er niets te beleven, tenzij ze van bovenstaand houden. Veel kerken en burchten.

• 9Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7k.verhaar18-08-2014

Heel mooi, veel wandelroutes

Heel goed voor wandelaars en natuur liefhebbers

• 9Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 10Dewulf03-08-2014

erg mooie streek

ondergewaardeerde streek...

Erg mooie steden bezocht zoals hameln en rinteln. Ook de vele dierentuinen zoals deze in bad pyrmont waar ze zelfs nog zwarte panters hebben is een aanrader

• 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Douwma16-09-2013

Mooie natuur.

Voor Hollanders is het goed te fietsen langs de Wezer. Erg mooi en zonder hellingen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6irene7919-08-2013

Zal er niet zo snel weer heen gaan

Sommige plekken zijn heel mooi daar, mooi landschap en zo. Maar waar wij zaten, vond ik het landschap erg tegenvallen. Allemaal wat vlakjes en niet echt wat je verwacht van Duitsland.

• 6Omgeving

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 6Ed15-08-2013

Een nog écht rustige omgeving!

Het park ligt afgelegen op een stevige heuvel bij een heel klein dorp. Wil je vertier en vermaak, dan heb je hier niets te zoeken. Zelfs even een "terrasje pakken" is er hier niet bij. Natuur staat hier hoog in het vaandel en voor cultuur (Hameln, Porta Westfalica etc.) zal je een eindje moeten rijden. Kortom, op vele onderdelen kan niet worden gescoord, omdat ze simpelweg niet aanwezig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 6linda03-08-2013

zo dicht bij en zo leuk

In Rott valt niks te beleven, maar de dorpen en steden er om heen zoals Detmold, Lemgo Hamelen Hannover, Bad pyrmond zijn allemaal het bezoeken waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9miriam bezemer18-08-2012

mooie natuur en wandelroutes

Het ligt niet eens zo ver in duitsland en toch heb je het idee ver uit nederland te zijn. Natuur is erg anders, mooi glooiend, heuvelachtig met fijne wandelroutes. Mensen zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Helaas wel te steil om te fietsen.

• 9Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012