Hotel Riesenbeck

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag7°4°
Hotel Riesenbeck
8,5

1 review over Hotel Riesenbeck in het Nederlands

Wij hebben met ons gezin van zeven personen de Pasen doorgebracht en hebben drie overnachtingen gehad. We hebben gelogeerd in het hoofdgebouw. Wij komen hier al veertig jaar en zijn goed te spreken over de kwaliteit van de kamers, het restaurant en de bediening. Teleurgesteld waren we evenwel dat de sauna en het zwembad niet functioneerde. Dat waren vooral voor onze kinderen belangrijke attracties. We hopen dat wij door ons verblijf er toe bijgedragen hebben dat een en ander snel weer gerepareerd zal worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riesenbeck in Riesenbeck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riesenbeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.