Hotel Restaurant Kromberg

Hotel Restaurant Kromberg
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Restaurant Kromberg voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Restaurant Kromberg in het Nederlands

beter moet nog uitgevonden worden !

Jeannine Van Immerseel
27-8-2016

Het eten, de bediening , de kamers alles tip top, als je iets negatiefs wil zeggen over het hotel is het de ligging, maar met al de positieve dingen verdwijnt dat in het niet !

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Voor de standaard prijs geen aanrader

Sannen
21-8-2016

Via veiling een romantisch weekend gekocht. Dat romantische niet kunnen ervaren, voor de betaalde prijs kun je niet zeuren. We hadden kamer 17 aan de straatkant.Warme benauwde kamer, waar je het raam niet fatsoenlijk open kan zetten vanwege het verkeer. Maar wel erg leuk en doordacht gemoderniseerd.! Maar dan is de wc borstel ronduit smerig en het toilet is niet goed schoon,eigenlijk wat tegenstrijdig dus. Mooi werkende douche, maar slecht te regelen temperatuur. Prima bedden. Hoofdmaaltijd was erg matig, misschien zelfs onvoldoende,verder alles redelijk. Je bent in het Ruhrgebied, wel heuvelachtig, niet een romantische omgeving, Tip is om kamer niet aan de voorzijde te nemen. Bediening door personeel redelijk. Moest de auto bij de winkels neer zetten, terwijl op eigen parkeerplaats plaats genoeg was..

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Romantisch hotelletje

Corné
14-8-2015

Leuk hotel op centraal gelegen plaats, uitzicht achterzijde hotel mooi, zeer vriendelijk en correct personeel, goede kaart en mooie maar vooral lekkere gerechten gaan hier zeker nog n keer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

mooi,klein hotel.

robert
13-5-2014

Ideaal voor een verlengd weekend. Het dorpje zelf heeft weinig te bieden,maar de omstreek is zeker aan te raden.Je bent zo in Remscheid,Wuppertal,Solingen en de mooie dorpjes Lennep en Burg.Deze dorpjes moet je zeker gezien hebben:Lennep met zijn mooie huisjes en Burg om zijn prachtige burcht. De bediening is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het avondeten was gewoon top.Bereid door een topchef. De kamers zijn proper en ruim genoeg. Het straatlawaai valt best mee. En het zonlicht die in de kamers zou storen?Je hebt nog altijs de jaloezie om naar beneden te laten,deze zijn in alle kamers aanwezig. Voor mij was het een zeer positieve ervaring en een aanrader voor allen. De parking is wel krap,dus moet je de wagen meestal iets verder parkeren(50m).

Gereisd met partner in Fri May 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben genoten van een prima kamer, uitstekend eten en een prachtige omgeving. Diverse mogelijkheden om een dag te wandelen of naar een van de naburige steden te gaan.

Hartelijk bedankt voor de gulle gastvrijheid.

Gereisd anders in maart 2014

Zeer goed hotel voor enkele dagen

Jeannine Van Immerseel
30-7-2012

Het hotel is centraal gelegen voor uitstappen, er is genoeg te beleven voor enkele dagen. De kamers zijn klein maar functioneel. Over het ontbijt en het avondmaal is er niets negatiefs te melden, het is lekker. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat er werd geschreven in een vorige recensie over de vraag naar een ander dessert om gezondheidsredenen, wel ik heb die vraag ook gesteld en zonder problemen werd mijn dessert aangepast.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Voldoende voor enkele nachten

Willem
6-7-2012

We hadden tegen een kleine meerpreis een mooie, rustige en grote kamer in het bijgebouw. Goed schoon. De badkamer wel klein en erg gadateerd. Echt Duitse eetzaal met goed buffetontbijt en lekke warrm eten. Alleen voor ons veel te vet. De gebakken aardappelschijfjes met ui dreven in de olie. En over de broccoli zat een dikke laag mayonaise. Verder werd met de lactoseintolerantie van mijn vrouw totaal geen rekening gehouden. Na klacht wel een ander toetje gekregen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

T. Wolters
2-5-2012

Een weekend in Hotel Kromberg doorgebracht, via veiling geboekt. Kamers waren klein maar erg schoon. We hadden een rustige niet-roken kamer in het hoofdgebouw. Ontbijt was heerlijk en goed. We hadden een verrassingdiner bij het arrangement in zitten, was superlekker en erg veel. Personeel was ook erg vriendelijk! Stadje Lennep en Schloss Burg in Solingen zijn wel één van de aanraders in de omgeving. Kortom, wij zouden hier wel weer naar toe gaan!

Gereisd met partner in april 2012

Goede keuken, inrichting gedateerd.

Arie
13-2-2012

Hotel Kromberg ligt midden in (en aan de doorgaande weg door het dorp) in het dorp Lüttringhausen. In dit dorp een paar supermarkten en een handjevol kleine winkels. Voor wat meer winkels en faciliteiten moet je naar Remscheid of Wuppertal. Wij kregen een kamer in de dependance, 2 min. lopen van het hotel. De afstand is niet echt bezwaarlijk, maar wel verplicht je jas aan om te gaan ontbijten of eten. De kamers hier in de dependance waren eenvoudig ingericht en schoon, de badkamer was een uitgebouwde bezemkast en niet van deze tijd. In ons arrangement zat een 2-gangen avondmaaltijd, voor het hoofdgerecht keuze uit twee gerechten. In beide gevallen smakelijk gegeten. In totaliteit niet ontevreden, maar wel éénmalig.

Gereisd met partner in februari 2012

typisch Duits hotel

J. Rutten
15-8-2011

Hotel Kromberg is een goed verzorgd 3 sterren hotel met een zeer goede keuken en een vriendelijke bediening. De ligging aan een kruispunt is misschien wat minder maar wij sliepen in het rustige bijgebouw, kamer 22, rookvrij. De kamers zijn voldoende ingericht en schoon. De omgeving is geschikt om te wandelen of te mountainbiken, voor gewoon fietsen lijkt het ons te heuvelachtig. Schloss Burg en de Müngstener Brücke zijn het bezichtigen waard evenals het oude centrum van Lennep met zijn markante huizen. Met minder weer is een bezoek aan het zwemparadijs H2O een leuk alternatief.

Gereisd met partner in Fri Aug 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Restaurant Kromberg in Remscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Restaurant Kromberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.