Hotel Noll

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Noll voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Noll in het Nederlands

Leuk om weer eens in Remscheid te zijn

w.weber7
15-7-2012

De afgelopen dagen was het vreselijk slecht weer. Veel regen. Gelukkig heeft Remscheid een Allee Center overdekt, winkelcentrum. Het is daar dan goed toeven. Mede door de vele kleine eetgekegendheden en restaurantjes. Het hotel is prima met haar waterbedden en Wifi-Internetaansluiting.

Gereisd met partner in Thu Jul 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed zakenhotel

w.weber7
6-5-2011

Hotel Noll is een goed zakenhotel

Voor een kort onophoud of als zakenhotel een prima rustpunt in het centrum van Remscheid. Groot overdekt winkelcentrum aan de overkant van het hotel.Geen mogelijkheid tot avondmenu. Maar beneden het hotel een goed restaurant. Bovendien in het Centrum voldoende mogelijkheden om van een goede hap te kunnen genieten. Het waterbed is heerlijk slapen na een lekker bad op een ruime kamer. Internet is op de kamer aanwezig. Vraag wel vooraf via internet een toegangsnummer via een boeking.De receptie is overdag niet altijd bereikbaar of via een telefoon. Het ontbijt is redelijk sober maar wel ruim voldoende.

Gereisd met partner in Mon May 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Noll in Remscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Noll zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.