Hotel Berliner Hof

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Berliner Hof voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Berliner Hof

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berliner Hof in Remscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berliner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.