Hotel Andersen Hotel Remscheider Hof

Hotel Andersen Hotel Remscheider Hof
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Andersen Hotel Remscheider Hof voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Andersen Hotel Remscheider Hof in het Nederlands

Weekend 2 nachten geweest. Hele benedenverdieping (restaurant, bar, etc) gesloten vanwege verbouwing. Vreemd om het hotel gewoon open te houden tijdens een dergelijke operatie. Je komt dan nu ook binnen in een donkere en stoffige boel.Hotel is primair gericht op zakelijke gasten door de week. Wat aangeduid wordt als “knusse kamer” (o.i.d.) is gewoon bedoeld als 1-persoons kamer. In onze kamer lag ook 1 kussen, 1 dekbed en handdoeken voor 1 persoon. Vreemd als de kamer voor 2-personen wordt verkocht en gereserveerd. Ik moest dan ook bij de receptie om aanvulling gaan vragen. De kamer is klein, maar was verder ok. Het ontbijt werd (vanwege de verbouwing) geserveerd in een troosteloos vergaderzaaltje met kale tafeltjes, geen moeite in gestoken om het een beetje aan te kleden. De eerste ochtend was het ontbijt een ramp, van alles was op en werd niet meer aangevuld.De tweede ochtend was het wat beter, maar samenstelling/assortiment van ontbijt was beperkt/eenvoudig. Dus; niet aan te raden

Gereisd met partner in mei 2015

Geen vier sterren waard.

Luud van Duurling
6-5-2015

Donkere receptie. Vuile lift, maakt veel kabaal.Voor 2 personen: 1 kussen, 1 1pers. dekbed, 1 glas bij wastafel, Gels bad en wastafel beide leeg. Slechts 1 kleine, 1 normale en 1 grote handdoek voor 2 pers. . Bed te klein voor 2 volwassenen, Geen minibar, hoewel wel in advertentie. Kamer niet schoongemaakt, stoffig. Stukjes koek gevonden op vloerbedekking. Afbladderende verf en beschimmelde ramen. Slechts 2 kleerhangers in de kast.Zeer dun kussen, nekklachten. We hebben zelf de kussens met truien moeten opvullen. Lawaai verkeer ook 's nachts goed te horen. Mini TV met slechte ontvangst en alleen Duitse zenders.

Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt goed, maar zeker geen 4 sterren waard. Keuze beperkt.

Uitzicht niet geweldig. Een echte na-oorlogse stad met wel een mooie winkelstraat en overdekt winkelcentrum.

Gereisd met partner in mei 2015

Voorlopig mijden. er wordt stevig verbouwd.

peter van Winkel
11-4-2015

hele 1e verdieping waar restaurant is gelegen wordt verbouwd. Eten in een zaaltje bestemd voor vergaderingen e.d. Op zich is het buffet redelijk, alleen laat het bijvullen veel te wensen over. Kamers is niets mis mee. Worden goed schoon gehouden. straatverkeer is met open raam erg storend. 's Zomers lijkt het mij op de kamers redelijk warm worden zonder airco.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

HotelSpecials.nl

Goed voor een overnachting op doorreis.

Nanno S. van der Wiel
20-10-2014

Kleine kamer in vorm van een taartpunt (afm. grootste breedte ca. 3.30 kleinste breedte ca. 1.30 m). badkamer met bad en toilet. Grotere kamer tegen bijbestaling was niet beschikbaar. Klein 2 persoonsbed. Hotel zeker geen 4 sterren waard. Wifi betaald. Remscheid is lelijke stad. Veel dönertentjes. Gegeten bij de Chinees aan de Blumenstr. op zo'n 750 m. van hotel. Ontbijt goed maar rommelig. Vele tafels niet afgehaald. Net als andere gasten zelf een tafel vrij gemaakt en kleed omgedraaid. Hotel heeft eigen parkeerplaatsen en parkeergarage. Omgeving: Kasteel "Burg"; Müngsterebrücke; stadje Lennep; sauna H2O en de Schwebebahn in Wuppertal.

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel Remscheid is een mooi hotel, alleen de ligging is niet echt ideaal. Als je van het openbaarvervoer of de trein afhankelijk bent dan zit je daar goed. Ontbijt is perfect met diverse extra's. Jammer dat er weinig mensen s'avond in het hotel aten. Het was dan ook s'avonds stilletjes, en weinig te doen. Personeel was heel behulpzaam. Voor een congres is het zeer geschikt.

Gereisd anders in juni 2014

Redelijk hotel

judith
4-5-2014

Het hotel maakt een vrij troosteloze indruk. De kamers zijn erg klein en de bedden vreselijk. De bar en het restaurant waren uitgestorven. Het personeel is wel erg vriendelijk. De ligging is dichtbij het centrum, maar het centrum is niet meer dan een mekka van döner kebab zaken en sportcafés. Op iedere hoek stonden groepen jongeren van buitenlandse afkomst dat een nogal onveilig gevoel gaf. Misschien dat het overdag als de winkels open zijn anders is, maar op zaterdag rond 20 uur was het geen fijne plek.

Gereisd met partner in januari 2014

Ontzettend tegen gevallen

piet_schneider
26-4-2014

Een nagenoeg leeg hotel aangetroffen en dan een klein kamertje toegewezen krijgen met een waardeloos 1.40 m. breed bed. Slechte matras en zakdoeken als kussens. Piepkleine en vieze badkamer, overal schimmel. Onze auto geparkeerd in een lege ondergrondse parkeergarage, kosten € 6,00.

Gereisd met partner in april 2014

Hier gaan wij dus niet meer naar toe.

A.A.Entius
31-3-2014

Hotel is op zich wel goed, prima kamer, ontbijt redelijk, diners ronduit slecht na de avondwandeling was er, uit de lift komend, steeds geen verlichting op de gang zodat we het sleutelgat v/d kamer niet konden vinden. Hebben dit iedere dag moeten doorgeven, helaas zonder resultaat. Het bedienend personeel was wel vriendelijk ook na klachten over 2 keer een slecht diner, maar kunnen daar verder ook niets aan doen, alles met elkaar voor ons teleurstellend zeker voor wat wij gewend zijn in Duitsland, o.a. in Willingen waar het uit de kunst was in Venuehotel.

Gereisd met partner in Mon Mar 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kamer aan de rotonde, erg rumoerig.

J. Maas
11-1-2014

Prima ontbijt maar een muffe (knusse) kamer. De raam open en oordopjes in is mijn advies. Tenminste als je kamer aan de rotonde ligt.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed was een ramp.

/Ria
21-8-2013

Hotel is prima, netjes, lekker ontbijt, goed verzorgd, vriendelijk personeel. De ligging is prima, 5 min van de winkels. Mooi winkelcentrum. Alleen ons bed op kamer 610 was een ramp! Het bed was 140 breed, niet het ergste, maar er zat een grote kuil in, je rolde naar elkaar toe, we stonden op met veel pijn in de rug! Matras is echt aan vervanging toe!

Gereisd met partner in augustus 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andersen Hotel Remscheider Hof in Remscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andersen Hotel Remscheider Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.