We hebben een aantal aanbieders voor Remscheid voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Remscheid voor je op een rij gezet:

Reviews over Remscheid

Remscheid stad, spijtig je waant je in Turkije.

Jeannine Van Immerseel,
    27-8-2016

Er zijn mooiere plekken te bezoeken in de omgeving. Solingen, Wuppertal, de müngstener brucke, de burcht in Lennep. Tip : neem een dagkaart voor het openbaar vervoer 4 euro pp. en rijd met de bus 620 naar Wuppertal,, je mag de ganse dag gebruik maken van de swebebahn.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Omgeving

Miranda Jansen - Huisman,
    8-8-2013

Kunt vanuit Remscheid alle kanten op. Bij voorkeur met de trein. Kunt dan met een dagkaart ook van bus en Schwebebahn gebruik maken. Helaas reed in de schoolvakantie van Duitsland de Schwebebahn niet ivm onderhoud. Maar we zullen zeker teruggaan naar Wuppertal. Is sowieso gezellig stadje.

Gereisd met partner in Thu Jul 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Remscheid is geen levendige stad

J. Kuiper,
    2-5-2013

Er is één hoofdstraat met aan het eind het Allee Center, is een heel mooi en nieuw winkelcentrum. Aan het eind van de hoofdstraat is een restaurant het Sweinschke daar kun je geweldig eten voor een spotprijs.

Gereisd met partner in Fri Apr 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aardige winkelstad

Willem,
    6-7-2012

In de buitenplaats waar het hotel ligt is weinig te doen en te zien. Met de auto is het niet ver naar het best wel grote Remscheid zelf, alwaar zich veel winkels bevinden. Waaronder ook betere zaken. Voor ons was het geen wereldbestemming.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

niet veel te beleven

Arie,
    13-2-2012

Lüttringhausen is een saai dorp en in algemene zin lelijk. Het dorp Lennep ligt maar een paar km en heeft wel een mooi historisch centrum met leuke winkels en horeca. zeer de moeite waard om naartoe te gaan.

Gereisd met partner in Fri Feb 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Remscheid scoort een 6,6 uit 10, op basis van 18 reviews