Hotel Doppeladler

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Rees

Op vakantie geweest naar Doppeladler?

8.3Fantastisch

8 reviews over Hotel Doppeladler

• 7Caatje16-09-2020

Zeer onvriendelijke eigenaar tegen de hotelgasten

We zijn een dag eerder vertrokken we voelde ons daar niet welkom als hotelgasten.Het personeel was vriendelijk maar het geschreeuw van de eigenaar was erg storend.Ook tegen de hotelgasten was hij zeer onvriendelijk!De kamers en het eten waren goed.

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    10Van Remoortere Alfred04-05-2019

Echt een geweldig hotel !

Het hotel is gelegen in het centrum van het dorpje Haldren. Wegens tijdsgebrek hebben we het stadje Rees niet kunnen bezoeken, jammer. In het hotel kan je naar hartelust dineren : zij hebben immers een geweldige kaart aan heel schappelijke prijzen. Het ontbijt is zonder meer prima ! Zonder iets te vragen werd ons door de verantwoordelijke een upgrade van onze kamer aangeboden waarop wij gretig ingingen : deze kamer was gloednieuw en uiteraard zeer, zeer mooi, en dit zonder meerprijs : groooote klasse ! Dank U wel, patron !

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Hans Bos02-10-2018

Echt de moeite waard!!

Het Hotel ligt in een klein dorpje, naast een supermarkt en tegenover een warme bakker. Het heeft een gezellige knusse bar en aan de overkant van de weg ook een splinternieuw hotel dependance waarvan de kamers echt geweldig mooi zijn. De familie die het hotel runt doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken. Het restaurant serveerd heerlijke gerechten, en het ontbijt is lekker en uitgebreid. De ligging is lekker rustig, maar met de auto ben je zo in leuke steden om te shoppen. Ook is het een geweldig Hotel om er vanuit fietstochten te maken naar omliggende dorpjes. Al met al is dit een prima Hotel voor een zeer redelijke prijs met een super aardig personeels team!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Leo en Peggy19-07-2018

Geweldig hotel met zeer goed restaurant

Vriendelijke mensen werken bij het hotel Doppeladler. Het bijgebouw is erg luxe. Het eten in het restaurant is een feestje. De kamer met balcon was heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Nanno06-04-2015

Fijn, gemoedelijk en kleinschalig hotel

Hotel Doppeladler is een fijn, gemoedelijk en kleinschalig hotel met 'slechts' 12 kamers en een groot restaurant en bargedeelte. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Wij hadden kamer 31 op de zolderverdieping. Erg ruim met vier bedden, een flinke badkamer met douche en toilet en een grote flatscreen televisie. Twee dakramen zorgen voor de nodige frisse lucht en bieden een weinig interessant uitzicht op de straat langs het hotel. Ondanks dat het een drukke straat is heb je daar 's nachts geen last van. De bedden waren okay. Enige nadeel van de kamer vonden wij dat je soms last had van kookluchtjes uit de keuken.

Het ontbijt is goed maar niet overweldigend zoals je dat in sommige andere hotels ziet. Het diner/avondeten is prima, erg lekker tegen prima prijzen. Wel op tijd reserveren want het restaurant zit vaak vol met lokale bevolking.

In het hotel bevindt zich verder een kegelbaan.

Voor kinderen valt er weinig te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 9Ann v. Aartrijk27-01-2015

Onvoorstelbaar goed

Als je spreekt over"waar voor je geld", waar wij Nederlanders zo dol op zijn! Dan moet je hier zijn. Echt waar.

Zakelijk gereisd in november 2014

• 10Quint Abell21-05-2013

Heerlijk kleinschalige hotel

Dit hotel is super. Heerlijk rustig gelegen. Goede prijs kwalitiets verhouding met een heerlijk resraurant en zeer vakbekwame werknemers.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Steph.30-11-2008

PRIMA!!!

We zijn (8 volw.&2kinderen)vorig weekend in dit 3 sterren hotel-restaurant geweest. zoals u in de beoordeling kunt lezen hebben we her er prima naar onze zin gehad, heerlijk eten, grote kamers in het hotel, een prettig ligging prima ontbijt totaal samen gevat ga hier gerust heen.

Gereisd met vrienden in november 2008

Hotel Doppeladler info