Hotel Residenz am Festspielhaus

Wellness hotel, Kleine hotels, PensionWeer vandaag6°4°
Hotel Residenz am Festspielhaus
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz am Festspielhaus voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Residenz am Festspielhaus in het Nederlands

Super mooie hotel kamers

Suzanne
5-10-2016

Ook wij hebben dit hotel in combinatie met moviepark gekozen. Het was een half uurtje er vandaan. Als je de buurt komt binnen rijden denk je wat is duitsland toch lelijk maar kom je het hotel binnen verbaas je je echt. Echt een heel net, mooi hotel. Wij zaten in een 2 persoonkamer op de begaande grond. Het zijn oude om gebouwde senioren wonen waardoor alles lekker groot is. Ook een plus punt is de keuken en aparte woonkamer. Op elk raam zat ook rolluiken dus werd het lekker donker. Het zwembad en jacuzzi was iets aan de kleine kant maar konden wij ons wel vermaken. Er liepen wel aardig wat senioren rond maar dat stoorde ons helemaal niet. Ik zeg zeker een aan rader in combinatie met movie park.

Hotel geboekt in combinatie met Moviepark. Erg net hotel, grote kamers met een balkon, uitgebreid ontbijt. Hebben ook een avond in het restaurant van het hotel gegeten, dit was erg lekker! Wel apart dat dit hotel voor de helft een bejaardentehuis is... In de omgeving is er weinig te zien of te doen.

Hele ruime kamers

Debby
24-10-2014

Een overnachting geboekt in combinatie met movie park. Super grote kamers. Schoon en ontbijt buffet was erg goed!

Heerlijk geslapen

Goed hotel

Renders
15-8-2013

Hotelovernachting met ontbijt in combinatie met 2 dagen Moviepark.

Goed en erg schoon hotel. We kregen een appartementje ( twee ruime slaapkamers met boxspringbedden, keuken, badkamer en een zitje met flatscreen tv in één van de slaapkamers. Overal lag parket, lekker schoon. Tot 22.oo uur kon je van het binnenzwembad en de fitnessruimte gebruik maken wat onze kinderen ook hebben gedaan. Ontbijt was goed verzorgd, er was veel keus en alles was erg netjes.

Er verblijven veel oudere mensen in het hotel maar voor één of twee overnachtingen was het voor ons met tieners een zeer goed hotel.

Van de minibar (koelkast) en snoepgoed op het aanrecht zou ik geen gebruik maken de prijzen waren erg hoog, maar dat was ook het enigste minpuntje.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz am Festspielhaus in Recklinghausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz am Festspielhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.