Hotel Residenz am Festspielhaus

8.9Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Recklinghausen

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz am Festspielhaus voor je op een rij gezet:

• Sauna

8 reviews over Hotel Residenz am Festspielhaus

• 9Cynthia11-08-2020

Zeer prettig verblijf

Net hotel, vriendelijk personeel en zeer ruime 3 persoons kamer. We hebben in het restaurant gegeten dit was erg lekker eten en ook hier zeer vriendelijk personeel. We hadden de combi met Moviepark, het hotel is op ongeveer 25 min rijden van het park prima te doen. Helaas geen airco maar door de rolluiken toch nog een redelijke temperatuur op de kamer. Het was buiten 37 graden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Suzanne05-10-2016

Super mooie hotel kamers

Ook wij hebben dit hotel in combinatie met moviepark gekozen. Het was een half uurtje er vandaan. Als je de buurt komt binnen rijden denk je wat is duitsland toch lelijk maar kom je het hotel binnen verbaas je je echt. Echt een heel net, mooi hotel. Wij zaten in een 2 persoonkamer op de begaande grond. Het zijn oude om gebouwde senioren wonen waardoor alles lekker groot is. Ook een plus punt is de keuken en aparte woonkamer. Op elk raam zat ook rolluiken dus werd het lekker donker. Het zwembad en jacuzzi was iets aan de kleine kant maar konden wij ons wel vermaken. Er liepen wel aardig wat senioren rond maar dat stoorde ons helemaal niet. Ik zeg zeker een aan rader in combinatie met movie park.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Nonam24-12-2014

Prima overnachting in combinatie met Moviepark

Hotel geboekt in combinatie met Moviepark. Erg net hotel, grote kamers met een balkon, uitgebreid ontbijt. Hebben ook een avond in het restaurant van het hotel gegeten, dit was erg lekker! Wel apart dat dit hotel voor de helft een bejaardentehuis is... In de omgeving is er weinig te zien of te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Debby24-10-2014

Hele ruime kamers

Een overnachting geboekt in combinatie met movie park. Super grote kamers. Schoon en ontbijt buffet was erg goed! Heerlijk geslapen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Renders15-08-2013

Goed hotel

Hotelovernachting met ontbijt in combinatie met 2 dagen Moviepark. Goed en erg schoon hotel. We kregen een appartementje ( twee ruime slaapkamers met boxspringbedden, keuken, badkamer en een zitje met flatscreen tv in één van de slaapkamers. Overal lag parket, lekker schoon. Tot 22.oo uur kon je van het binnenzwembad en de fitnessruimte gebruik maken wat onze kinderen ook hebben gedaan. Ontbijt was goed verzorgd, er was veel keus en alles was erg netjes. Er verblijven veel oudere mensen in het hotel maar voor één of twee overnachtingen was het voor ons met tieners een zeer goed hotel. Van de minibar (koelkast) en snoepgoed op het aanrecht zou ik geen gebruik maken de prijzen waren erg hoog, maar dat was ook het enigste minpuntje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Hotel Residenz am Festspielhaus info