Vakantiehuis Ramsbeck

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ramsbeck
8,5

2 reviews over Vakantiehuis Ramsbeck in het Nederlands

Uitvalsbasis voor vele activiteiten.

Henk den Broeder
26-7-2013

Dit voormalige mijnwerkershuisje is volledig gerenoveerd en staat aan de rand van het dorp. Een rustige omgeving met zeer vriendelijke en behulpzame buurtbewoners. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Dit huis is van alle comfort voorzien. Alle kamers en keuken zijn uitstekend; je voelt je er direct thuis. Hoewel het gebied en de omgeving in het bijzonder een toeristische aantrekkingskracht heeft, bijv. het bekende Winterberg, ligt dit huis in een rustig dorpje en zijn de toeristische oorden snel bereikbaar. Wandelaars, fietsers, skiërs en zij die van rust houden worden vanzelf laaiend enthousiast over ligging en de prachtige natuur. Verbazingwekkend: zo dicht bij de Nederlandse grens.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Heerlijk vakantiehuis midden in het Sauerland!

rutger.tichelaar
26-2-2013

Het huisje ligt in de groene omgeving van Ramsbeck. Het is een oud vakwerkhuisje met veel ruimte binnen. Ruime entree, ruime kamers, goede sanitaire voorzieningen etc. Tevens is dit huisje een goede uitvalbasis om de omgeving te verkennen zoals Winterberg.

Gereisd Met partner in Fri Aug 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ramsbeck in Ramsbeck-Valme (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ramsbeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.