Reviews over Ramsbeck-Valme (Sauerland)

Uitvalsbasis voor vele activiteiten.

Henk den Broeder,
    26-7-2013

Dit voormalige mijnwerkershuisje is volledig gerenoveerd en staat aan de rand van het dorp. Een rustige omgeving met zeer vriendelijke en behulpzame buurtbewoners. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Dit huis is van alle comfort voorzien. Alle kamers en keuken zijn uitstekend; je voelt je er direct thuis. Hoewel het gebied en de omgeving in het bijzonder een toeristische aantrekkingskracht heeft, bijv. het bekende Winterberg, ligt dit huis in een rustig dorpje en zijn de toeristische oorden snel bereikbaar. Wandelaars, fietsers, skiërs en zij die van rust houden worden vanzelf laaiend enthousiast over ligging en de prachtige natuur. Verbazingwekkend: zo dicht bij de Nederlandse grens.

Heerlijk vakantiehuis midden in het Sauerland!

rutger.tichelaar,
    26-2-2013

Het huisje ligt in de groene omgeving van Ramsbeck. Het is een oud vakwerkhuisje met veel ruimte binnen. Ruime entree, ruime kamers, goede sanitaire voorzieningen etc. Tevens is dit huisje een goede uitvalbasis om de omgeving te verkennen zoals Winterberg.

Super vakantiewoning erg compleet

Bas,
    23-1-2012

Geweldige locatie, alles supergoed verzorgt. Van alle gemakken voorzien

Prachtig uitzicht op de omringende heuvels en op Ramsbeck

Schutten,
    12-7-2008

Prachtig uitzicht op de omringende heuvels en op Ramsbeck beneden in het dal

Rustig en mooi op een heuvel gelegen,veel privacy en erg rustig ,ondanks andere huizen in de buurt

geweest van 4 tot 11 juli 2008 met onze 4 kids

Ramsbeck-Valme (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews