Hotel Porta Westfalica

11 reviews over Hotel Porta Westfalica in het Nederlands

Hartstikke geweldig!

Anne en Henk Winkelhuis
20-10-2015

Ontzettend vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten. Knots grote kamer. Natuurlijk wat geluid van de autobaan en spoor in de buurt, maar niet hinderlijk. Jammer dat ze binnenkort gaan sluiten.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Jaap Spaargaren
2-10-2015

Badkamer vies. Verkeer en treinen houden je wakker. Diner weinig en niet smaakvol. Hotel sluit 30 okt as vanwege verkoop. Een echte afrader. Sommige personeel zeer onvriendelijk.

Aanrader!

Wilma
30-8-2015

Wij hadden gebruik gemaakt van een scherpe aanbieding. €411 voor 6 nachten inclusief ontbijt en 5 keer een diner(buffet). De kinderen mochten gratis mee. Wij verbleven in een ruime familiekamer met mooi uitzicht maar wel rumoerig vanwege het verkeer. De kamer is wel wat gedateerd en werd niet dagelijks gestofzuigd, maar voor die prijs kun je natuurlijk ook niet alles verwachten. Het ontbijt en diner was uitstekend. Ook voor ons als vegetarier was er voldoende te kiezen. Vanuit het hotel kon je prima wandelen. Het zwembad was vooral door het terras buiten heel prettig. Je moet wel rekening houden met zwemlessen die worden gegeven,

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Nooit meer

Bert
30-8-2015

Het hotel is erg gedateerd. We wisten dit wel vooraf maar toch viel het ons tegen. De sauna was prima, één van de weinige plussen. Het personeel was jammer genoeg niet vriendelijk, ronduit niet gastvrij, van receptie tot aan het restaurant.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Goed te doen

50+
23-8-2015

Wij hadden geboekt via de krant... dan heb je al bedenkingen want voor € 79.- (2 overnachtingen inclusief ontbijt en diner) verwacht je niet veel. Super prijs/kwaliteitverhouding. Ik raad je wel aan om naar Minden te gaan, mooi stadje waar van alles te beleven valt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Rust???

Gerrie
9-8-2015

Mooi hotel maar boek iets anders! Een enorm lawaai van autoweg en trein. Zo erg dat je echt je raam van de kamer niet open kan doen tewijl dat wel noodzakelijk is ivm enorme hitte in hotelkamer. We zijn geen zeurpieten en hebben al heel wat hotelaanbiedingen gehad maar het lawaai hier is ernstig. Ook kan je er niet zonder oordoppen een rustige wandeling maken want echt overal hoor je een vreselijk lawaai van de autoweg.

Viel erg tegen

Tonnie de Goeij
25-7-2015

Dit hotel is zeker geen 4 sterren vlekken in de vloerbedekking schimmel in douche geen antislip matje in de douchen .Receptie personeel onvriendelijk .veel achterstand in het onderhoud...Ook was er een douchegordijn dat heel de badkamer nat werd

Veel lawaai buiten spoor en snelweg

Gereisd Met partner in juli 2015

Fantastisch hotel

anco
19-7-2015

Wij hadden via touroperator geboekt en dan is de prijs/kwaliteit geweldig goed. Wij kregen een kamer aan de achterzijde geen mooi uitzicht (begroeide bergwand) maar wel heel rustig, geen geluid van trein en weg verkeer. Het eten is goed, de kamers prima, ruim en alles erop en aan wat nodig is. het enige minpuntje: de douche is erg klein. Het binnen zwembad niet groot maar geweldig, lekker water en na afloop een sauna of stoombad of bij mooi weer op het terras zonnen het kan allemaal. Wandel wegen beginnen direkt naast het hotel (jammer dat het receptie personeel dat niet wist) Lopen vanaf het hotel naar het Keizer Wilhelm monument is minder dan 1 uur. Wij hadden een 4 daags arrangement en hebben genoten. Schloss Bückenburg is een aanrader ca. 12 km

Gereisd Met partner in juli 2015

zeer goede service

schellings
29-6-2015

zeer goede service bv badhandoekken bij zwembad gratis flesjes water bij incheck staan er als je er vroeg bent kannen met koffie en broodjes kom je in de middag aan kannen met sap waar vind je dat goed ontbijt gewoon zeer goed hotel

Gereisd Met partner in juni 2015

fantastisch prachtig sauna/zwembad, ontbijt..

hoihoijohn
6-7-2014

echt een fantastisch hotel, klasse receptie, zeer ruime kamer zalig ruim mooi zwembad, stoom en Finse sauna ontbijt echt super... Is echt de 4 sterren waard en tegen een scherpe prijs echt een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porta Westfalica in Porta Westfalica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porta Westfalica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.