We hebben een aantal aanbieders voor Porta Westfalica voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Porta Westfalica voor je op een rij gezet:

Reviews over Porta Westfalica

Rust, Bossen, Vogels, Nostalgie.

Stitchyus,
    1-6-2018

Fijn Hotelletje , ietwat verouderd maar zeer proper! Douchekop was wat koppig en bleef niet goed hangen. Twee kookplaten op kamer plus koelkast!!!! Geen materiaal aanwezig, ( we bleven maar één nacht, ik vermoed dat dit wel allemaal daar is wanneer je langer blijft). Geen lift .

Heel mooi gelegen en heel rustig! Bossen !

Kon parkeren en draaien met gemak. Met een caravan aan de wagen! Maaltijd werd s avonds bezorgd (kebab of pasta of pizza) . Zalige rust!

Ontbijt prima in orde !

Maar 1 nacht verbleven op weg naar huis.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Hartstikke geweldig!

Anne en Henk Winkelhuis,
    20-10-2015

Ontzettend vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten. Knots grote kamer. Natuurlijk wat geluid van de autobaan en spoor in de buurt, maar niet hinderlijk. Jammer dat ze binnenkort gaan sluiten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Aanrader!

Wilma,
    30-8-2015

Wij hadden gebruik gemaakt van een scherpe aanbieding. €411 voor 6 nachten inclusief ontbijt en 5 keer een diner(buffet). De kinderen mochten gratis mee. Wij verbleven in een ruime familiekamer met mooi uitzicht maar wel rumoerig vanwege het verkeer. De kamer is wel wat gedateerd en werd niet dagelijks gestofzuigd, maar voor die prijs kun je natuurlijk ook niet alles verwachten. Het ontbijt en diner was uitstekend. Ook voor ons als vegetarier was er voldoende te kiezen.

Vanuit het hotel kon je prima wandelen. Het zwembad was vooral door het terras buiten heel prettig. Je moet wel rekening houden met zwemlessen die worden gegeven,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goed te doen

50+,
    23-8-2015

Wij hadden geboekt via de krant... dan heb je al bedenkingen want voor € 79.- (2 overnachtingen inclusief ontbijt en diner) verwacht je niet veel. Super prijs/kwaliteitverhouding. Ik raad je wel aan om naar Minden te gaan, mooi stadje waar van alles te beleven valt.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Rust???

Gerrie,
    9-8-2015

Mooi hotel maar boek iets anders!

Een enorm lawaai van autoweg en trein. Zo erg dat je echt je raam van de kamer niet open kan doen tewijl dat wel noodzakelijk is ivm enorme hitte in hotelkamer. We zijn geen zeurpieten en hebben al heel wat hotelaanbiedingen gehad maar het lawaai hier is ernstig. Ook kan je er niet zonder oordoppen een rustige wandeling maken want echt overal hoor je een vreselijk lawaai van de autoweg.

Gereisd met partner in augustus 2015
Porta Westfalica scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews