Pension
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor In Via Gaste & Tagungshaus Im Meinwerk-Institut voor je op een rij gezet:

1 review over Pension In Via Gaste & Tagungshaus Im Meinwerk-Institut in het Nederlands

Opleidingsinstituut

Berry
4-1-2010

Het VIA Haus is een katholiek opleidingscentrum, dat ook aan particulieren kamers verhuurt. Deze kamers zijn simpel, maar netjes. Ook de keuken van VIA is eenvoudig en toch goed. In VIA kan men tevens een zaal(tje) huren voor eigen bijeenkomsten. VIA ligt net buiten het centrum van Paderborn.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension In Via Gaste & Tagungshaus Im Meinwerk-Institut in Paderborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension In Via Gaste & Tagungshaus Im Meinwerk-Institut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.