We hebben een aantal aanbieders voor Paderborn voor je op een rij gezet:

Reviews over Paderborn

Geschikte uitvalbasis voor fietsers

Henderikus,
    18-4-2017

Een matig Gasthof met redelijk goede kamers, voorzien van prima beden en D/T, maar verder erg onpersoonlijk.Het Gasthof is uitermate geschikt als uitvalbasis voor fietsliefhebbers. Het ligt aan de noordelijkerand van Paderborn in de deelgemeente Sande in de nabijheid van de Lippensee. Het ontbijt is voldoende maar matig en in buffetvorm. Het diner is van een beperkte kaart maar ruim voldoende. Let wel, op dinsdag is het rustdag, dus geen diner mogelijk. Wat verder in de straat is een restaurant die een prima kaart voert, dus een goed alternatief. Het Gasthof ligt daarbij aan een driesprong wat met name 's morgens wat overlast geeft. Er is parkeer gelegenheid voldoende, voor de fietsen is er een beperkte stalling. Achter het Gasthof bevindt zich een mooi aangelegde "Biertuin" waar het goed vertoeven is na een wandel - of fietstocht.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Qua ligging en uitvalbasis, prima

Henk Ensink,
    27-11-2016

Een eenvoudig hotel voorzien van een goede accomodatie met een sfeervolle biertuin. De kamers, welke 5 x per week worden schoongemaakt, zijn goed met TV/D/WC en prima bedden. Het Gasthof heeft ruime parkeergelegenheid, stalling voor fietsen en heeft WiFi. Het ligt pal tegen de Lippesee in de rustige deelgemeente Sande. Het is overnachting met ontbijt, diner is van een eenvoudige kaart te bestellen. Woensdag rustdag. De klantvriendelijkheid is matig. Het Gasthof ligt bij een driesprong van een rondweg om de lippesee, dus met name in de ochtend enig verkeersdrukte. Het is een ideale uitvalbasis voor fietstochten in het Paderbornerland, de routes beginnen pal voor de deur. Het centrum van Paderborn, ligt op 7 km en is fietsvriendelijk te bereiken.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heel mooi en rustig gelegen hotel

Theo,
    26-6-2016

Een vriendelijke ontvangst en goed eten in een mooi hotel. Op loopafstand van het gezellige centrum van Paderborn.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Luxe

Leemans,
    4-9-2015

Fijn verblijf in dit hotel. Grote kamers, schoon, en een super ontbijt. Mooie uitvalbasis voor Paderborn en omstreken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima hotel

Michel,
    28-7-2014

Prima hotel, aangename ligging (op ca. 10 minuten parkwandeling van het vriendelijke stadscentrum). Super ontbijtbuffet, kamer schoon en comfortabel, personeel vriendelijk en hulpvaardig (receptie soms wat onderbezet). Een zakenhotel, voor (kleine) kinderen is er weinig. Je kan in de omgeving geweldig fietsen ! Pas wel op met de wifi; wifi is gratis, maar als je niet goed inlogt, kost het 19,50 € !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014
Paderborn scoort een 8 uit 10, op basis van 23 reviews