Hotel Parkhotel Olsberg

7,2

• Ligging t.o.v. pistes6,5

49 tips over Hotel Parkhotel Olsberg

Stephan, 27-7-2015
Ga zeker eens eten bij gasthof zur post op 10 minuten lopen. Daarnaast is de kneep wandel route is ook erg leuk. Hier moet je alleen wel 3 a 4 dagen voor uittrekken.
T, 20-4-2015
Grieks restaurant syrtaki!! En het hoogte parkoer in winterberg ( kan niet met een buggy, kinderwagen of rolstoel)
Marcel, 9-3-2015

Vanuit het hotel zaten we binnen een half uur in Winterberg, waar we twee dagen lang hebben geskied. Als er sneeuw ligt, zijn er daar volop mogelijkheden om de hele dag bezig te zijn.

Ook in de zomer is er in Winterberg genoeg te doen trouwens.

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Olsberg voor je op een rij gezet:

Greet en Wim Schipper, 21-2-2015
In de wintermaanden is een bezoek aan de Kahler Asten zeker de moeite waard. Wij hebben daar heerlijk gewandeld in een schitterende witte wereld.
P. Van der manden, 9-2-2015
Kies een kamer aan de voorkant
Jan, 18-10-2014
Een bezoek aan het Erzbergwerk in Ramsbeck is absoluut de moeite waard

Hans, 9-8-2014
Bad Arolsen met het residenzschloss. Geweldig
Peter, 3-8-2014

wandelroutes: beklimmen van de olsberg is letterlijk 'schwer' (zwaar) maar een leuke uitdaging.

uitje: mijnbouwmuseum+ bezoek mijnschachten: klein museum, leuke rondleiding door mijnen met treintje

ford fun (niet geweest) voor families

Jacq, 6-7-2014
Bij Gasthof Zur Post in Olsberg hebben wij 2 avonden gegeten. Heel erg lekker!!! Bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening. Er is een speelhoek met mooi speelgoed voor kinderen. Fijn terras buiten. Kinderen kregen als extraatje een ijsje en tweede avond een kinder schnapps.
floon, 5-7-2014
Vraag een nieuwe of goed gerenoveerde kamer, want er schijnen ook oude kamers te zijn.