Hotel Parkhotel Olsberg

6.9Voldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Olsberg/Assinghausen (Sauerland)

6.9Voldoende

• 6.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Olsberg voor je op een rij gezet:

• Sauna

In het Sauerland, dichtbij het centrum van Olsberg, ligt Hotel Parkhotel Olsberg. De kamers zijn eenvoudig en schoon met goede bedden. Er is een zwembad en goed ontbijt. Om 22:00 gaat de bar dicht, maar op loopafstand vind je veel terrassen. Het hotel is gelegen aan de Ruhr. In Olsberg ligt Therme Olsberg Aqua en op 25 km ligt skigebied Winterberg.

392 reviews over Hotel Parkhotel Olsberg

• 8teuntje geerdink25-09-2020

helemaal goed.

Zijn twee dagen geweest in het Parkhotel. Keurige schone kamer en lekkere bedden. Lekkere wijntjes gedronken en prima gegeten, goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Helaas maken de corona maatregelen het wat ongezellig, maar de creativiteit daar was groot, door de gasten b.v. bij het ontbijt een papieren zak, met daarin de door jou uitgekozen broodjes te doen, met daarin ook het bestek. Slaapmutsjes mochten mee naar de kamer. Keurig.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2020

• 9Gerjan Grijsen29-08-2020

Prima hotel

Heerlijke dagen gehad. Goed hotel. Kamer is standaard. Geen luxe. Maar prima en schoon. Vriendelijk personeel en goede corona regels. Ik geef geen 10 omdat ik graag koffie/thee apparaat op de kamer zou zien. Dat is het enige minpuntje.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7Ronnie Brinkman01-08-2020

Alles goed. Eten kan beter

Hotel en personeel was goed. Hotel ligt mooi in centrum. Genoeg parkeerplaatsen. Alleen het eten was matig

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Ingrid Jansen14-02-2020

Voor weinig zit je hier prima

Meerdere keren dit hotel geboekt! Voor nog geen €75,- zit je op een ruime kamer waar desnoods 4 bedden gerealiseerd kunnen worden. Het hotel en dus ook de (Bad)kamer is wel gedateerd, maar het is ruim en schoon. Het ontbijt is simpel maar wij vinden het erg lekker. Er is voor iedereen wel iets te vinden om je dag mee te beginnen. De warme maaltijd is prijzig en gewoon. Voor minder tot hetzelfde bedrag eet je ook in het dorpje zelf.

Inderdaad, de baliemedewerkers komen soms erg onvriendelijk over maar de rest van het personeel is vriendelijk.

Mijn kinderen vinden het fijn om gebruik te maken van het zwembad. Niet heel luxe of groot maar het is er.....

Enig klein minpuntje: bij het inchecken/uitchecken is de lift veel bezet en moet je soms lang wachten. De lift is klein en ook oud maar het werkt!

Volgende week gaan we weer naar dit hotel toe. Wij kijken er in elk geval naar uit 👍🏼

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2019
    3Marion06-12-2019

Hotel komt arrangement niet na!

Online een arrangement bij parkhotel Olsberg gekocht. Speciaal omdat daarbij 2 tickets voor Aqua Olsberg zaten. Aangekomen geeft het hotel aan dat de tickets niet verstrekt worden want het zwembad is gerenoveerd...

Dan voel je je genaaid! Gelukkig laat de verkoper weten de kaartjes evengoed te zullen betalen/terug te vorderen bij het hotel.

Het hotel is gedateerd maar wel schoon.

Neem je eigen shampoo mee want dat ligt in probeerverpakking van 10 ml klaar (gelukkig wel 2x voor 2 personen;)

De kamers zijn behoorlijk gehorig (en de laminaatvloer helpt daarbij niet). Ik weet niet of ik, mbt de nacht, banger moet zijn van de vele kinderen in badjassen en slippers, of van mogelijk wellustige ouderen...

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2019

• 9Family D.17-10-2019

Super!

Via veiling voor een kleine prijs 3 dagen naar parkhotel Olsberg. De negatievere recensies komen ons inziens door 1 a 2 personeelsleden die niet zo hartelijke reageerden ( of misschien een slechte dag hadden) voor de rest super enthousiast, vriendelijk en aardig geholpen. Vanwege renovatie van het zwembad, kaartjes gekregen voor aqua Olsberg. Een mooi zoutwater zwembad, een wedstrijdbad en een pierenbadje. We mochten zelfs nogmaals gaan zwemmen als we dat wilden. Het eten in het hotel vonden wij qua kwaliteit in verhouding tot de prijs wat minder gunstig. In het dorpje op loopafstand genoeg restaurantjes waar je voor een kleine prijs goed kunt eten. Zeker voor herhaling vatbaar!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7BG17-10-2019

Prijs/kwaliteit is prima

Wij waren in hotel Park Olsberg via internet. De kamer is eenvoudig maar netjes en schoon. Badkamer idem dito. 1 badlaken/1 douchehanddoek pp, wissel 1x per 3 dagen. Wil je eerder schone handdoeken, dan betaal je 2.00 per handdoek. Ontbijt is prima en redelijk uitgebreid. Vriendelijk personeel in de ontbijruimte. Personeel receptie is niet zo snel en heel soms een tikkie minder vriendelijk. Heerlijk terras aan de voorzijde van het hotel, met uitzicht op het park, de Ruhr en in de zon. Bar grenst aan dit terras en ziet er prima uit. De Wi-Fi code kan tegen betaling, maar je hebt in principe je eigen 4G. Bar/stubbe beneden is gedateerd, net zoals bijv trappenhuis, verder zie je wel dat ze het iets moderner hebben gemaakt. Huisdieren toegestaan, dus ben je daar allergisch voor, dan aangeven bij boeking. Voorkeur kamer aan de voorzijde met uitzicht op de Ruhr én in de zon is aan te bevelen!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Mevrouw Sijtsema- Van der Hulst29-08-2019

Zeer teleurstellend doordat directie niet reageert

Jammer dat er 1 personeelslid is achter de balie die ons, en andere gasten meerdere keren beledigend heeft aangesproken. Wel werd het netjes opgelost dat onze kamer bij aankomst nog niet klaar was. We arriveerden op een vieze kamer en badkamer en onopgemaakte bedden. Kamer 212 Excuses van de schoonmaakster en we kregen een drankje aangeboden en WiFi gratis dus netjes opgelost.
    Maar tijdens vertrek werd ons wel gevraagd de rekening te betalen van de drankjes door de onsympathieke baliemedewerker! En werd er geschreeuwd dat we gewoon te vroeg waren dus dat kamer daarom de kamer nog niet klaar was......Dit was zeker niet zo, we waren pas laat aangekomen. Ook heeft enkele dagen eerder de bewuste baliemedewerker al tegen ons geschreeuwd! Dat we de auto verkeerd hadden staan. Dit was niet zichtbaar tijdens de sneeuwval op de weg en ivm gehandicapten parkeerkaart in de buurt moeten parkeren. De 2 gehandicapten plaatsen waren bezet.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 4Corry18-08-2019

Niet voor ons herhaling vatbaar!

Hotel kamer is zeer verouderd , geen koelkastje aanwezig verblijf je twee nachten krijg je geen handdoeken wissel . De kamer is heel schoon! In het algemeen is het personeel van het hotel is niet erg vriendelijk.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Lieke Prins10-08-2019

Geweldig hotel mooie kamer. We waren via veiling 71 euro voor 2 nachten. We hadden niet veel verwacht voor het geld, maar het was echt top. Warme melk bij het ontbijt gevraagd voor de koffie samen met de broodjes perfect. Lekker balkon en bank op de kamer. Kaartjes voor het zwembad gekregen was heel mooi. En voor 3 euro extra in het zoutbad geweest. Mensen die klagen over de WiFi snap ik niet je kan in heel europa gewoon je thuis bundel gebruiken. Brilon is een leuk stadje om te bezoeken. In een grillhouse achter de supermarkt kan je voor 8 euro lekkere schotels eten. Gezellig gelegen aan een mooi parkje

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019