Hotel Parkhotel Olsberg

Hotel Parkhotel Olsberg
7,2

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Olsberg voor je op een rij gezet:

361 reviews over Hotel Parkhotel Olsberg in het Nederlands

éénmalig. 1 i.p.v. 2 nachten gebleven

jan en mary
17-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

ontbijt is uitstekend. stilte zone, niets van vernomen. binnen veel gekletter van schoenen en buiten een afzuiginstallatie ( kamer 108) en een buurvrouw die aan telefoneren was op het balkon. en niet eventjes!! je hebt het idee dat ze bij je in kamer zit. vloerbedekking mag schoner en gekleurde handdoeken? balkon en sopje

Geen aanrader

Francien
  • Ligging t.o.v. pistes1

Hotel ligt vlakbij het centrum.

Ruime kamer .

Redelijk schoon.

Goede bedden.

Kleine badkamer.

Verblijf van 2 nachten en de kamer wordt niet schoon gemaakt.

Ontbijt is redelijk.

Betalen voor badlaken voor het zwembad.

De Wi-Fi is verschrikkelijk.

Je betaald 10 euro voor 48 uur en dat kan maar gebruikt worden voor 1 apparaat. Regelmatig uitval.

Ga daar geen tweede keer naar toe

Nooit meer.

Hans Mullekom
13-10-2018

Waardeloos internet en je moet er nog apart voor betalen ook. Schande.

Personeel ongeïnteresseerd en onvriendelijk.

HotelSpecials.nl

Prima hotel om de prachtige omgeving te verkennen

Victor Antonisse
13-10-2018

Eenvoudig maar net hotel. De kamer was basic maar schoon, evenals de badkamer, fijne douche. Meer verwachten wij niet. Bedden lagen heerlijk. Uitgebreid ontbijtbuffet met voor eenieder wat wils. Wij verblijven niet veel in het hotel maar trekken erop uit. Prima basis om de prachtige omgeving te verkennen. Wij verbleven er via een boeking bij veiling. Was het zeker waard!

Nooit meer

Kris
12-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

uitzicht op kamer was super, ontbijt was goed. Maar.... bedden waren vreselijk, disco was dicht, kegelbaan dicht. Zwembad moet nodig opgeknapt worden, plafonddelen hingen los of ontbraken. Bar was om half 11 al dicht. Ik ga er niet meer naartoe.

Heerlijk hotel

Heel goed hotel
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik snap de negatieve reacties niet.

Ik verbleef er 4 nachten met een groep. De kamers waren schoon bij aankomst, en de handdoeken werden elke dag ververst. De bedden lagen prima! het ontbijt was goed en het dinerbuffet uitgebreid. Elke dag keuze uit verschillende gerechten en smaakte heerlijk! Het Zwembad was lekker fris. heerlijk om in af te koelen na een warme dag. Het terras gaat om 22.00 uur dicht ivm geluidsoverlast van de buurt. Maar er zijn op loop afstand genoeg terrasjes waar je ook lekker kunt zitten.

Al met al een goed hotel als uitvalsbasis voor een vakantie in Sauerland.

Nog niet voor niks komen we hier terug

Marcel van R
31-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Oud muffig stinkende kamers, zilvervisjes op de badkamer, na 21.30 (laatste ronde) kun je op het terras niks meer bestellen en om 22 uur moet je bijna verplicht naar bed, blijkt het nieuwe beleid van de directie te zijn. Ze noemen het kurparkhotel Olsberg, maar kur is er bijna niet in het hotel te vinden. Of je moet het zwembad en de sauna uit de tijd dat Napoleon hier logeerde meetellen.

Gelukkig is er een supermarkt in de buurt en een heel mooi wel echt thermaal/kur bad.

Zelf voor het internet durven ze geld te vragen en dan krijg je een code voor 1 persoon en niet voor de personen op de kamer of per kamer.

Het ontbijt is zeer karig, oud droog muf rozijnen brood, de helft is om 9 uur al opgeruimd of op terwijl je tot 10 uur kunt ontbijten.

Drank automaten op de gang die om 22 uur uitgetrokken worden en al dagen niet bijgevuld worden.

Ja hoor er is wel iets positiefs te melden, de matrassen liggen wel goed :-)

Personalia lopen rond met een lang gezicht

Louis
17-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onze kamer was niet goed schoongemaakt personeel onvriendelijk

eiscafe dolomiti Vreselijke ervaring

Bruintjes
8-7-2018

Hotel personeel zeer vriendelijk

Ontbijt goed

Kamers schoon goed

Negatief advies

#eiscafe dolomiti#

kofie zat witte klonten in, door de kofiemelk (leek wel schimmel) een keer gemeld kreeg nieuwe kofie.

Nieuwe kofie weer klontjes in kofie door de melk.

Weer gemeld werd ons zomaar geld op tafel gegooit door eigenaar moeten julie maar ergens anders kofie drinken.

3 verschillende lokaties zelfde kofiemelk gehad perfect.

bol ijs koste 110 was niet echt koud. Waren nog opgelicht ook werd 220 per bol gerekend.

Super goed gegeten bij Gasthof zur Post

Betaalbaar veel smaakvol

Never ever

ADRI
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vond ouderwets net als kamers. Bij bar geen muziekje en alleen ouderen, en ontbijt matig, en alles dicht in juni in 't hotel

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Olsberg in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Olsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.