Hotel Parkhotel Olsberg

Hotel Parkhotel Olsberg
7,4

• Ligging t.o.v. pistes6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Olsberg voor je op een rij gezet:

349 reviews over Hotel Parkhotel Olsberg in het Nederlands

Prima comfortabel hotel!

Anneke Kaufman
10-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, mooie omgeving. Druk bij het ontbijt naar heel attent personeel. Fijne kamer met balkon en goed uitzicht. Zwembad en sauna comfortabel. We komen terug. Nadeel is dat nog betaald moet worden voor Wi-Fi. Dat is uit de tijd. Hotel kan van buiten wel wat onderhoud gebruiken. De VVV is tegenover het hotel, heel handig.

Gewoon geweldig

Weitering
25-5-2018

Wij waren er via veiling. geweldig goed hotel .personeel erg vriendelijk.ontbijt ook heel goed .voor 18.00 euro kun je diner boeken op buffet basis .ook heel goed .hotel kamers prima .echt een aanrader.we komen zeker nog een keer weer.

Mooi hotel, super goed verzorgd.

Angelique
13-5-2018

Prima hotel met uitstekende verzorging. Nette ruime kamer.

Ontbijt en diner super goed verzorgd. Heerlijk eten in buffetvorm met zeer veel keus.

Mooi gebied voor de fietsen. Wandelroute naar de hoogste gebied van Olsberg.

Prima kwaliteit prijs verhouding

Lisanne
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is een prima hotel. Geen extra luxe maar daar betaal je ook niet voor . Ontbijt was prima. Al met al hebben we hier goed overnacht, geen bijzonder heden.

Goed hotel.

Eric
4-3-2018

Goed hotel, wat verouderd maar heel proper met een goed lekker ontbijt.

Goed gelegen met verscheidene restaurantjes in de onmiddellijke omgeving.

Een nadeel is de parking, is rechtover het hotel en is openbaar,en soms dan ook druk bezet.

Goed genoeg

F.Roggeveen
1-2-2018

Hadden 1 nacht geboekt en daar opvolgend 2 nachten via veiling.

we hadden al de mededeling dat er een dag tussen zit waarop het bed niet wordt opgemaakt en de handdoeken ook niet worden vervangen.

Denk dat dit met veilingen te maken heeft. Beetje jammer.

Jan schamberg
26-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Mooi hotel vriendelijk personeel

Prima ontbijt

Leuk hotel, schoon en vriendelijk hotel.

Henk
17-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers, douche en bedden goed. Ontbijt veel keus voor mij uitstekend. Diner kunnen we niet zo over oordelen.We hadden voor 2 nachten geboekt. De eerste avond viel ons het diner wat tegen, weinig keus en voor de prijs van € 18 vond ik dat wat tegenvallen. De 2e avond bij de chinees in het dorp gegeten. Heerlijk en voor weinig geld.

Heerlijk weekend familiehotel!

Femke van Esch
9-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk familie hotel, geen sjieke bedoeling. Kinderen mogen er rennen door de gangen. Maar alles keurig netjes geregeld voor een prima prijs. Wij gaan terug in januari 2018 voor een weekendje skiën en benen strekken. Verheugen we ons nu al op!

super !!

Roets
6-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fijn hotel ,prachtige omgeving .Wandelroutes starten bij het hotel en zijn prima te volgen.Ontbijt was zeer goed ,lekkere koffie verschillende soorten verse broodjes en verschillende soorten brood ,ook aan keuze van beleg geen gebrek ,het verse fruitsap ontbrak ,maar werd ruimschoots gecompenseerd door een heerlijke fruitsla.

Geen gebruik gemaakt van avondeten in hotel ,wel 2 x in de griek gegeten ,heel lekker en zacht geprijsd.Kamers waren ruim en propper ,zeer goede bedden !! Mooie locatie voor een paar nachtjes weg!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Olsberg in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Olsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Olsberg scoort een 7.43 uit 10 op basis van 355 reviews.