7.9GoedScore uit 391 reviews

Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

In het Sauerland, dichtbij het centrum van Olsberg, ligt Hotel Parkhotel Olsberg. De kamers zijn eenvoudig en schoon met goede bedden. Er is een zwembad en goed ontbijt. Om 22:00 gaat de bar dicht, maar op loopafstand vind je veel terrassen. Het hotel is gelegen aan de Ruhr. In Olsberg ligt Therme O...

Wat zeggen bezoekers over

Parkhotel Olsberg

7.9GoedScore uit 402 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

402 reviews

Hotel scoort op bijna alles een RUIME VOLDOENDE!
Door Riny Derks op 28-09-2023
Gereisd met vrienden

Net hotel met mooie kamers: ook het schoonhouden van de kamer was heel goed en ik vond het ontbijt en avondeten ook ruim voldoende!!

Prima hotel als uitvalsbasis (ski)activiteiten
Door Desirée op 04-01-2023
Gereisd met jonge kinderen

Hotel ligt echt prima, halverwege Winterberg en Willingen. Ontvangst was netjes. Ruime kamers. De kamers waren erg goed schoongemaakt. Jammer dat er een soort rookgeur in het trappenhuis was. Koffie/thee was alleen tijdens ontbijt en tijdens opening van het barretje in de middag te krijgen. Dit was jammer, omdat er geen waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer stond. Een koffieautomaat in de receptiehal zou al een uitkomst zijn. Het personeel kon wel wat vriendelijker. Dame van het ontbijt was niet enthousiast over het werk van collega's en liet dat zeer duidelijk merken. Prima hotel als uitvalsbasis om te skiën (20 minuten rijden met de auto). Ontbijt was basic, maar goed. Doordat het verouderd is en (on)vriendelijkheid van het personeel is het niet heel erg gezellig te noemen. Desalniettemin functioneert alles wel.

Gewoon prima
Door Frank op 21-07-2022
Gereisd met vrienden

Keurige kamer. Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Goede schoonmaak van de kamer.

Parkhotel Olsberg

Betaalbare kwaliteit. Ga gerust en geniet.
Door Ruud op 01-03-2022
Gereisd met vrienden

Het was fijn. Qua prijs / kwaliteit verhouding was het prima! Personeel deed echt z'n best, men was onderbezet en bleef vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is wat verouderd maar schoon, netjes. Het ontbijt was goed. Het hotel ligt gunstig in Sauerland en Olsberg is klein maar er is alles wat je nodig hebt.

Top verblijf gehad
Door Huizing op 04-12-2021
Gereisd met partner

Na alle negatieve dingen gelezen te hebben waren we er bang voor, maar was niet nodig.. Prima geholpen bij de receptie. Hotel kamer was netjes, schoon en prima voor elkaar. bedden lagen goed. Douche was lekker en ook het ontbijt helemaal oké.. Zeer vriendelijke mensen in de ochtend, fijn welkom geheten bij het ontbijt. Omgeving mooi en genoeg te doen. Eten in het dorp bij Mario(pizza, kebab) was goed, mooie prijs en vriendelijke mensen. We begrijpen de negatieve berichten dan ook niet.. Komen er vast een keer weer.. Hoop dat we via vakantieveilingen nogmaals een mooie aanbieding vinden voor dit hotel!!

Diep triest
Door Menno op 02-12-2021
Gereisd met partner

Prima personeel, koude kamer geen koelkastje en geen waterkoker kapotte douche deuren een oude verschoten bank geen service vanwege corona, bij andere hotels gewoon wel. Wi-Fi moet je betalen en handdoeken ook als je er geen drie dagen mee wil doen. Ontbijt was wel prima, diner hebben we in de stad gegeten. Ze hadden vanwege corona extra werk gehad met de schoonmaak zeiden ze bij de lobby, toen we op de kamer kwamen zaten de kringen nog op het nachtkastje

Info

Stehestrasse 23, D-59939

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.