Hotel Parkhotel Olsberg

Hotel Parkhotel Olsberg
7,4

• Ligging t.o.v. pistes6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Olsberg voor je op een rij gezet:

356 reviews over Hotel Parkhotel Olsberg in het Nederlands

Heerlijk hotel

Heel goed hotel
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik snap de negatieve reacties niet.

Ik verbleef er 4 nachten met een groep. De kamers waren schoon bij aankomst, en de handdoeken werden elke dag ververst. De bedden lagen prima! het ontbijt was goed en het dinerbuffet uitgebreid. Elke dag keuze uit verschillende gerechten en smaakte heerlijk! Het Zwembad was lekker fris. heerlijk om in af te koelen na een warme dag. Het terras gaat om 22.00 uur dicht ivm geluidsoverlast van de buurt. Maar er zijn op loop afstand genoeg terrasjes waar je ook lekker kunt zitten.

Al met al een goed hotel als uitvalsbasis voor een vakantie in Sauerland.

Nog niet voor niks komen we hier terug

Marcel van R
31-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Oud muffig stinkende kamers, zilvervisjes op de badkamer, na 21.30 (laatste ronde) kun je op het terras niks meer bestellen en om 22 uur moet je bijna verplicht naar bed, blijkt het nieuwe beleid van de directie te zijn. Ze noemen het kurparkhotel Olsberg, maar kur is er bijna niet in het hotel te vinden. Of je moet het zwembad en de sauna uit de tijd dat Napoleon hier logeerde meetellen.

Gelukkig is er een supermarkt in de buurt en een heel mooi wel echt thermaal/kur bad.

Zelf voor het internet durven ze geld te vragen en dan krijg je een code voor 1 persoon en niet voor de personen op de kamer of per kamer.

Het ontbijt is zeer karig, oud droog muf rozijnen brood, de helft is om 9 uur al opgeruimd of op terwijl je tot 10 uur kunt ontbijten.

Drank automaten op de gang die om 22 uur uitgetrokken worden en al dagen niet bijgevuld worden.

Ja hoor er is wel iets positiefs te melden, de matrassen liggen wel goed :-)

Personalia lopen rond met een lang gezicht

Louis
17-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Onze kamer was niet goed schoongemaakt personeel onvriendelijk

eiscafe dolomiti Vreselijke ervaring

Bruintjes
8-7-2018

Hotel personeel zeer vriendelijk

Ontbijt goed

Kamers schoon goed

Negatief advies

#eiscafe dolomiti#

kofie zat witte klonten in, door de kofiemelk (leek wel schimmel) een keer gemeld kreeg nieuwe kofie.

Nieuwe kofie weer klontjes in kofie door de melk.

Weer gemeld werd ons zomaar geld op tafel gegooit door eigenaar moeten julie maar ergens anders kofie drinken.

3 verschillende lokaties zelfde kofiemelk gehad perfect.

bol ijs koste 110 was niet echt koud. Waren nog opgelicht ook werd 220 per bol gerekend.

Super goed gegeten bij Gasthof zur Post

Betaalbaar veel smaakvol

Never ever

ADRI
4-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vond ouderwets net als kamers. Bij bar geen muziekje en alleen ouderen, en ontbijt matig, en alles dicht in juni in 't hotel

Prima hotel

Fam. Grandia
1-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel met prachtige ligging aan het riviertje de Ruhr.

Helaas een minder verblijf.

Mario
26-6-2018

Na meerdere bezoeken aan dit hotel welke naar volle tevredenheid waren, nu een mindere ervaring. Het hotel werd vrijdag overgenomen door 'groepen Duitse feestvierders' die erg nadrukkelijk aanwezig waren. Deze komen allemaal naar het Parkhotel voor een zogenaamd Party weekend in het hotel, waarbij de alcohol op nummer 1 staat. Dit betekent de hele dag tot 3 uur in de nacht onrust in het hotel, omdat zij nogal aanwezig waren.

Verder is de prijs/kwaliteit goed, ontbijt is uitgebreid en de kamer is ruim en schoon. Personeel is vriendelijk.

Prima comfortabel hotel!

Anneke Kaufman
10-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, mooie omgeving. Druk bij het ontbijt naar heel attent personeel. Fijne kamer met balkon en goed uitzicht. Zwembad en sauna comfortabel. We komen terug. Nadeel is dat nog betaald moet worden voor Wi-Fi. Dat is uit de tijd. Hotel kan van buiten wel wat onderhoud gebruiken. De VVV is tegenover het hotel, heel handig.

Gewoon geweldig

Weitering
25-5-2018

Wij waren er via veiling. geweldig goed hotel .personeel erg vriendelijk.ontbijt ook heel goed .voor 18.00 euro kun je diner boeken op buffet basis .ook heel goed .hotel kamers prima .echt een aanrader.we komen zeker nog een keer weer.

Mooi hotel, super goed verzorgd.

Angelique
13-5-2018

Prima hotel met uitstekende verzorging. Nette ruime kamer.

Ontbijt en diner super goed verzorgd. Heerlijk eten in buffetvorm met zeer veel keus.

Mooi gebied voor de fietsen. Wandelroute naar de hoogste gebied van Olsberg.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Olsberg in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Olsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Olsberg scoort een 7.37 uit 10 op basis van 362 reviews.