Hotel Parkhotel Olsberg

Hotel Parkhotel Olsberg
6,8

• Ligging t.o.v. pistes5,7

Omschrijving
In het Sauerland, dichtbij het centrum van Olsberg, ligt Hotel Parkhotel Olsberg. De kamers zijn eenvoudig en schoon met goede bedden. Er is een zwembad en goed ontbijt. Om 22:00 gaat de bar dicht, maar op loopafstand vind je veel terrassen. Het hotel is gelegen aan de Ruhr. In Olsberg ligt Therme Olsberg Aqua en op 25 km ligt skigebied Winterberg.

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Olsberg voor je op een rij gezet:

365 reviews over Hotel Parkhotel Olsberg in het Nederlands

Femke van Esch,
10-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes5

Heerlijk verblijf, nette kamers, alleenstaande ouder samen met twee kinderen en opa en oma een deur verder, genoten! Skiën in Winterberg en Willingen en eten om de hoek of in het restaurant.

Gereisd met vrienden in februari 2018

zeker geen vier sterren waard

Mevrouw Nahon,
5-1-2019

Sinds dit jaar tellen ze 15 euro extra als je een hond mee neemt, zelfs als je op papier een andere prijs hebt. Het gaat over 35 euro in plaats van 20 maar het voelde als bedrog. Je werd bijna verplicht om een dekje voor de hond te kopen want als er hondenhaar gevonden werd op bed of zetel rekent men 80 of 100 euro aan. Wij hadden dat bij en de hond sliep in de bench. De zetel in de kamer hing nog net aan elkaar maar daar is ook alles mee gezegd. Het bed was goed.

De bediening was zeer vriendelijk en de omgeving prachtig als je van wandelen houdt.

In het zwembad zit erg veel chloor.

De kamer is verouderd maar goed genoeg voor een weekend weg. We hadden een bon van veiling, 70 euro voor twee overnachtingen met goed ontbijt, en daardoor klopte de kwaliteit/ prijsverhouding wel.

Gereisd met partner in januari 2019

Goed!

Rob,
9-12-2018

Via veiling geboekt! (66€) 3dagen inclusief ontbijt.

Goede ontvangst, vriendelijk en hulpbehoevend personeel. Kamer ietwat gedateerd maar schoon. Bedden prima doucheruimte schoon!

Ontbijt goed, alles vers en bijgevuld. Vers fruit!

Voldoende parkeerplaats en huisdier vriendelijk!

Al met al aanbevolen!

Gereisd met partner in december 2018

Geen tweede keer

Henk Meijer,
25-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Kamer eenvoudig maar goed. Kamers is schoon. Vloer van laminaat.

Ontbijt redelijk to goed.

Wifi is een ramp. En er moet per apperaat betaald worden voor wifi.

Het dinerbuffet kost €22,00 per persoon en is een tegenvaller. Er kon gekozen worden tussen 2 stukken vlees ( halve hamburger en stukje kip) gebakken aardappels of rijst. Voor drank en koffie moestvextra betaald worden. Was verder rustig in het hotel wat geluid betreft.

We hadden meer verwacht. Voor ons geen tweede keer.

Vreemd dat nergens rookmelders aanwezig waren, ook in de kamers niet.

éénmalig. 1 i.p.v. 2 nachten gebleven

jan en mary,
17-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

ontbijt is uitstekend. stilte zone, niets van vernomen. binnen veel gekletter van schoenen en buiten een afzuiginstallatie ( kamer 108) en een buurvrouw die aan telefoneren was op het balkon. en niet eventjes!! je hebt het idee dat ze bij je in kamer zit. vloerbedekking mag schoner en gekleurde handdoeken? balkon en sopje

Geen aanrader

Francien,
  • Ligging t.o.v. pistes1

Hotel ligt vlakbij het centrum.

Ruime kamer .

Redelijk schoon.

Goede bedden.

Kleine badkamer.

Verblijf van 2 nachten en de kamer wordt niet schoon gemaakt.

Ontbijt is redelijk.

Betalen voor badlaken voor het zwembad.

De Wi-Fi is verschrikkelijk.

Je betaald 10 euro voor 48 uur en dat kan maar gebruikt worden voor 1 apparaat. Regelmatig uitval.

Ga daar geen tweede keer naar toe

Nooit meer.

Hans Mullekom,
13-10-2018

Waardeloos internet en je moet er nog apart voor betalen ook. Schande.

Personeel ongeïnteresseerd en onvriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima hotel om de prachtige omgeving te verkennen

Victor Antonisse,
13-10-2018

Eenvoudig maar net hotel. De kamer was basic maar schoon, evenals de badkamer, fijne douche. Meer verwachten wij niet. Bedden lagen heerlijk. Uitgebreid ontbijtbuffet met voor eenieder wat wils. Wij verblijven niet veel in het hotel maar trekken erop uit. Prima basis om de prachtige omgeving te verkennen. Wij verbleven er via een boeking bij veiling. Was het zeker waard!

Nooit meer

Kris,
12-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

uitzicht op kamer was super, ontbijt was goed. Maar.... bedden waren vreselijk, disco was dicht, kegelbaan dicht. Zwembad moet nodig opgeknapt worden, plafonddelen hingen los of ontbraken. Bar was om half 11 al dicht. Ik ga er niet meer naartoe.

Heerlijk hotel

Heel goed hotel,
4-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik snap de negatieve reacties niet.

Ik verbleef er 4 nachten met een groep. De kamers waren schoon bij aankomst, en de handdoeken werden elke dag ververst. De bedden lagen prima! het ontbijt was goed en het dinerbuffet uitgebreid. Elke dag keuze uit verschillende gerechten en smaakte heerlijk! Het Zwembad was lekker fris. heerlijk om in af te koelen na een warme dag. Het terras gaat om 22.00 uur dicht ivm geluidsoverlast van de buurt. Maar er zijn op loop afstand genoeg terrasjes waar je ook lekker kunt zitten.

Al met al een goed hotel als uitvalsbasis voor een vakantie in Sauerland.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Olsberg in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Olsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.