Hotel Landgasthof Schöttes

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig gezellig verblijf, keuken Top.

JOS VAN EERD
14-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles prima voor mekaar !

prima

heide
29-7-2016

Gemoedelijk, vriendelijk en informeel.

Beste schnitzels in de verre omtrek hier te vinden!

Voor de liefhebber van een goed biertje, vraag eens om koning ludwig dunkel weis.

viel niet eens zo tegen.

J. de Beer
3-5-2014

Via veiling gewonnen, 2 overnachtingen en 2 keer ontbijt. Kostte iets van 50 euro. Ontbijt is normaal 8-9 euro per persoon per dag, tel je dat eraf, zit je er voor amper 20 euro. Daar mag je niet veel voor verwachten. Beetje hier de beoordelingen bekeken vantevoren, en dacht: dat wordt niets. Ontvangst mocht beter. Je kreeg sleutel, werd naar je kamer gebracht en dat was het. TV werkte niet. Kamer simpel. Maar je bent er niet om de hele dag op de kamer te zitten of TV te kijken. In de buurt best wat te doen (Brilon, WIllingen, Winterberg). Ontbijt was voldoende. Eten was gewoon top, niets op aan te merken. Prijzen van drinken gingen ook wel. Gedeelde douche/wc, maar da's voor mij geen probleem. Wat ik zelf het ergste vond: het ligt aan de doorgaande weg, en de hele dag en nacht komen continu vrachtwagens voorbij. Rustig slapen zat er (voor mij) niet in. Het verkeer is de reden dat ik er niet nog eens terug zou gaan. Verder viel het niet eens zo tegen.

gerdapotze
1-5-2014

Het is een echte Duitse gasthof. Niet te vergelijken met een hotel dus. Dit is veel vriendelijker en gemoedelijker. Je voelt je thuis. De kamer die wij hadden is meer dan groot genoeg en is voorzien van een goed bed. Het is schoon en netjes. De hond van de baas begroet je elke dag vriendelijk. Het eten is van uitstekende kwaliteit en je hoeft dus nergens anders heen voor het eten. De plaatselijke bevolking komt er ook dus dat zit wel goed. Niets is teveel voor Christof en Kami.

Vanuit deze locatie kan je alle kanten op. Zowel richting Winterberg als Willingen of Brilon en Soest. Direct aan de overkant kan je al lange wandelingen maken door de heuvels.

Wij zijn inmiddels al drie keer hier geweest en komen zeer zeker weer terug. Het is goed, gezellig,prima eten en goede prijzen.

Teleurstellend

Paxxie
29-4-2014

Bij aankomst bleek dat we een kamer kregen zonder eigen badkamer en toilet, deze bevonden zich op de gang, terwijl we volgens onze boeking daar wel recht op hadden. Blijkbaar was het gasthof volgeboekt. De kamer is erg gedateerd. Bij de eerste nacht bleek dat één bed volledig doorgezakt was. Halverwege de nacht het matras op de grond gelegd en toen wel kunnen slapen. Tweede nacht zijn wij niet meer gebleven. Weinig begrip van medewerker, die wel beaamde dat het bed was doorgezakt maar geen excuses aanbood of iets dergelijks.

Het ontbijt was prima in orde en ook 's avonds hebben wij er lekker gegeten. De bediening en ontvangst in het gasthof vonden wij niet heel vriendelijk, dit kan beter. Wij zouden hier niet nog eens naartoe gaan.

Gezelligheid met goed eten.

mo1964
17-4-2014

Christof is een fantastische kok en gastheer. Niets is te gek, hij heeft er overduidelijk veel plezier in om het de gasten naar de zin te maken..

Het eten is super.

Als je niet van al te stijf houdt, is dit een uitstekende plek om te vertoeven.

Kamers zijn eenvoudig maar goed. Onze kamer had een prima badkamer. Er wordt gerenoveerd.

Schimmelig drama

gerda
10-4-2014

Verouderd en naar schimmel ruikend hotel. We hadden voor 2 nachten gereserveerd maar snel na 1e nacht naar huis gegaan. Vieze kamer met alle muren onder schimmel en bruine lekkage vlekken. Smerige vloerbedekking. Niet iets waarin je wilt slapen. Ontbijt ook minimaal en aan tafel waar de biervlekken van de vorige avond nog opzaten.

Gastvrij en gezellig

N. de J.
2-4-2014

Wij zijn in Hotel Schöttes 2 nachten geweest, wat een gezelligheid en gastvrijheid. Je voelt je daar direct thuis. Het eten daar is ook een echte aanrader, echt super voor weinig geld. De eigenaar Christof zorgt er voor dat je daar niets te kort komt. Jammer dat wij er maar 2 nachten waren.

Super pension

Albert
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn net terug het inderdaad zo de kamers zijn veroudert maar de kok die het eten klaarmaakt is super en voor de prijs hoef je het niet te laten echt een toppie voor eten en drinken en voor de gezellig heid ben je op het goede adres

Hier kocht der Boss

siep glastra
28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

via veilingen dit pension bezocht. De overnachtingen voor 2 personen kostte haast niks, was inclusief ontbijt. Dit kon nooit veel zijn, zo dachten we. Gezien de kamer kregen we hier ook gelijk in. Alles was oud en gammel. Conform de prijs die we hadden betaald. Maar dan het eten. Ontbijt zat bij de prijs in en was werkelijk helemaal prima! Onbeperkt zeer verse broodjes in grote verscheidenheid. Ruim beleg, en het gebakken eitje kwam vers uit de pan bij tafel op je bord. Je kon makkelijk 's avonds eten. En dit was ook een succes; volgens recept van de goed-burgerlijke keuken , met flinke Duitse porties, werd het eten met veel liefde en aandacht voor je bereid door de Boss himself. En het was bijzonder smaakvol. Hoofdgerechten tussen 7 en 14 euro. Ik eet zelf geen vlees, der Boss deed er alles aan om het ook mij naar de zin te maken. Der Boss houdt namelijk van koken, dat merk je aan alles en dat is goed voor zijn klandizie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Schöttes in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Schöttes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Schöttes scoort een 7.61 uit 10 op basis van 45 reviews.