Hotel Haus Keuthen

Hotel Haus Keuthen
6,7

• Ligging t.o.v. pistes5,2

258 reviews over Hotel Haus Keuthen in het Nederlands

Gezellig hotel en prima bediening.

Ben Wolkotte
5-5-2015

Wij bewaren een prima herinnering aan ons verblijf in dit hotel.De kamer was wat gedateerd , sanitair idem, maar alles werd prima schoongehouden. Bedden elke dag opgemaakt en elke dag schone handdoeken.Het eten was prima verzorgd in buffetvorm en je kon 's morgens een lunchpakketje klaarmaken voor onderweg. Al met al een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in mei 2015

gastvrij

joost
5-5-2015

gastvrij hotel waar je je thuis voelt. het heeft alles wat je mag verwachten voor een onbezorgd verblijf om een paar dagen te fietsen of wandelen in een schitterende omgeving. het eten is goed verzorgd en smakelijk. de dame die de drankjes inschenkt, is erg vriendelijk en straalt gezelligheid uit. ze kijkt niet op de klok ( all inclusief tijden 18:00 tot 21:00 u ).

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor de prijs perfect

Hans45
21-3-2015

Hotel is wat oubollig ontbijt en avondeten goed kamer en badkamer schoon bediening vriendelijk hadden een arrangement met ontbijt diner en drankjes tussen 18.00 en 21.00 dit voldeed aan hetgeen er voor was betaald

Gereisd Met vrienden in maart 2015

een heerlijke plek

ferdinand
28-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen design maar wel de duitse degelijkheid met gezellige verblijfsruimtes en een prima bed en douche, dagelijks schoongemaakt en netjes verzorgd.

Hetzelfde geld voor het eten, meer dan genoeg voor iedereen, 3 soorten vlees/vis verschillende groentes en aardappelen, rjist ect.......... en vooral lekker.

Het is all incl tot 's avonds negen uur waarbij de bediening een pluim verdiend, je wordt correct en snel bediend door een erg vriendelijke dame, die gewoon om 1 voor 9 uit zichzelf nog een rondje maakt.

Al met Al een dikke aanrader voor een lekker weekend er tussen uit, met hotel Keuthen als prima uitvals basis.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Uitstekend bevallen

Erwin
21-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers zeer degelijk uitgevoerd, prima bedden. Ruim assortiment in buffet, dagelijks drie soorten vlees/vis. Wij hadden de kamers 1 (douche) en 2 (met bad). De gele uitvoering sanitair hadden we al jaren niet meer gezien maar de waterkracht is uitstekend, bad was zo vol. Gedurende de all-inn termijn (18-21) blijft de bediening voortdurend attent. Zonder meer waar voor je geld, zou zo weer gaan.

Gereisd Anders in januari 2015

Nooit meer!

Inge
13-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

De bedden en bediening waren slecht de eigenaar is nors on onvriendelijk. Er is nergens een prijslijst te vinden en wij schrokken dan ook erg van de prijs van de drankjes niet normaal zo duur niet gewend in Duitsland. Nog niet eens een glaasje bubbels met oudejaarsavond. Jammer

Gereisd Met vrienden in januari 2014

prima plek voor redelijke prijs

Fam. Nijland
26-10-2014

Hoewel de ontvangst wat minder was(niet gevraagd naar de reis en de dame was nogal kortaf), is ons dit hotel prima bevallen. Kamer, bed en badkamer prima. Er wordt dagelijks gereinigd en de handdoeken vervangen. Ontbijt- en dinerbuffet waren uitstekend. Ook het lunchpakketje+fruit dik in orde. Dat je wordt gevraagd om 18.30u. te dineren vinden we geen probleem en gezien de buffetvorm ook wel handig. Vanuit uit hotel ben je wandelend binnen enkele minuten op een van de prachtige wandelroutes in de directe omgeving.

Gereisd Met partner in Fri Oct 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waar voor je geld!

Dondorp
17-10-2014

We hebben echt genoten in dit hotel. Je leest toch redelijk veel negatieve beoordelingen, waardoor je wat gereserveerd zo'n hotel binnenkomt, maar het is echt uitstekend. De kamers zijn brandschoon en ze worden tijdens je verblijf (tijdens het ontbijt) ook goed schoongehouden. De kamers zijn verschillend qua inrichting, maar de kamers die wij gezien hebben (27,28,29) zien er goed uit. Nee, het is niet zo luxe als men wellicht gewend is maar dit kneuterige heeft ook z'n charmes. Ontbijt tussen 8 en 10 en avondeten om half 7 is juist fijn. Je kletst wat met andere gasten (veel Nederlanders) maar je zit wel gewoon met je reisgezelschap aan een tafel. Het eten is heerlijk! Iedere dag een andere soep, dezelfde salades (veel verschillende) en iedere dag andere toetjes en hoofdgerechten. Het smaakt echt heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Vriendelijk, behulpzaam

Jan en Thea
17-7-2014

Hotel Keuthen heeft ons verrast: vriendelijk, gemoedelijk, zeer behulpzaam.

Gereisd Met partner in juli 2014

voor ons niet weer

willem
11-7-2014

Hotel keutchen is erg gedateerd, we hadden een barst in de wasbak, wc bril stuk en een kussen op bed zo groot als een zakdoek. Extra kussen kost extra geld belachelijk. Precies op tijd eten en eet wel door anders eten de vliegen het op het stikt ervan de vliegen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Keuthen in Olsberg/Assinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Keuthen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.